מה דעתכם על הפרסום הזה

סטאר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
תכל'ס אני רואה שבמצב הנוכחי זה קצת בעייתי,
נראה לי שאני צריך גם להחליף משפט שזה יהיה יותר הומורי ולא שיחשבו שאני נותן להם עצות מה לעשות בתנור, כי לא התכוונתי שיהיה להם מקום אחסון, התכוונתי שיש קטע כאילו התנור מיותר וכל אחד יכול לנצל את התנור לדברים שימושיים יותר מלאפות חלות (כמובן שלא יחשבו שהמסר להפסיק לאפות חלות, רק שהמסר לשבח את החלות שזה כ"כ טוב יותר ממה שהיו אופים בעצמם)

בכל מקרה מה דעתכם על משפט אחר למשל "החלות גישמאק" לתנור נמצא תפקידים אחרים.
או "חלות כמו “גישמאק” לא נצליח לאפות, את התנור ננצל לדברים אחרים"
או כמו שה"חסידישער" כתב "החלות גישמאק יותר מקום אחסון במטבח" אבל זה בעייתי כי לא רציתי להתמקד באיחסון שאנשים יחשבו שאנחנו מתכוונים ברצינות שהם ירוויחו איחסון, וגם אז אצטרך להכניס אלמנטים של מטבח ואני לא רוצה כי אני רוצה שזה יהיה מוזר כמה שיותר כדי שאנשים יותר ינסו להבין מה קורה פה. בכל אופן תודה למגיבים
 

נחמי שלנגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
"החלות גישמאק", לתנור נמצא תפקידים אחרים
נשמע מצוין
רק צריך להגדיל את התנור יחסית למודעה
 

טלי ליפשיץ

משתמש רשום
הי,
סופסוף מודעה קריאייטיבית! שאפו על הרעיון!!!
ומקצת שיפורים:
1. התנור ותכולתו לא מספיק בולטים, הייתי מגדילה את הפוקוס על התנור ודוחפת בו פחות פריטים, (אולי אפילו מערוך ומיקסר - אם כבר לא משתמשים בתנור - אין צורך גם בכלי אפיה---)
2. צודקים הקוראים הטוענים שהמודעה לא מספיק מגרה - הייתי מכניסה בבאנר התחתון שתי חלות טריות ופריכות, אולי על השיש הייתי שמה את שקית המאפיה עם חלות בתוכה
3. המשפט טעון שיפור ובדחיפות, הוא מוריד לך את כל המודעה כמה רמות למטה, כמו"כ עברת על הכלל הידוע שאומר:"אין צורך לומר את מה שאתה רואה, ואין צורך להראות את מה שאתה אומר" - זה מה שקרה כאן בעצם, נסה לנסח משפט בסגנון:"גישמאק. לך נשאר רק להנות מהטעם" או "גישמאק. הטעם שלך בחלות שלנו" "גישמאק, החלות שלנו בטעם שלך" ובקטן מתחת: בקלות, וללא מאמץ, אפילו מבלי ללכלך את התנור...
 

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אחלה רעיון!!

תן פוקוס יותר קרוב על התנור.
הטקסט גם צריך ליטוש...
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לא הבנתי מדוע הרעיון לא מוצלח. להיפך, אני חושבת שהרעיון יפה, וטוב, קצת מוקצן וזה היופי שברעיון.
העיצוב עצמו, נעים נקי ומשדר מקצועיות ואמינות.
מעבר לזה, אני וחושבת שעם אתה באמת רוצה להצליח להעביר מסר ברור, אתה צריך אי/ש מקצוע שיידע איך לתת לך את המילים הנכונות, בכתיבה נכונה לא יהיו שאלות מיותרות וחילוקי דעות.
הרבה הצלחות!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה