מה בדבר פורום סגור לסופרים?

קברניט

משתמש צעיר
אני מבין את הצורך בפורום סגור לאנשים מעולם הספרות, בכל הנוגע לפרסום יצירות וכדו', אך לא הבנתי במדויק מה ההיגיון בחלוקה בין המינים, דהיינו, פורום סגור לכותבות דייקא.

חושבני שגם ציבור הסופרים, שיכול להיות שחלק גדול מהם אינו מכיר את פרוג, ישמח לקחת חלק בפורום פעיל שיעמוד לימין כל משתתפיו בסיוע ובסיעור מוחות הדדי

אם הפורום ההוא סגור לכותבים, מה דעתכם שגם אנחנו, ציבור הכותבים, ניפרד וניסגר, ונפתח פורום פעיל וחופשי בו נוכל לשוחח באין מפריע ובאין חששות מעיניים זרות?

דעתכם נא.
 

RBI770

משתמש חדש
אני ממש בעד הראיון, ואשמח להצטרף אם יוקם משהו בסגנון זה!
מקום בו נוכל להתבטאות ולקחת חלק פעיל!

מחכה למישהו שיתפוס יוזמה...
 

קברניט

משתמש צעיר
נו, יש כבר שניים. יש לי מספר ידידים מהתחום שככה"נ ישמחו להצטרף ליוזמה. צריכים כבר להתחיל לחשוב על ועדת קבלה וקריטריונים...

מי עוד?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה