אכן יש להם בתוך סדרת העב"מים 2-3 מוצרים טובים- זה מה שמחזיק את הפירמידה הרשתית הזו בחיים...
א-ב-ל
המחירים למוצרים קונבציונאלים לא פחות אפקטיביים הרבה יותר נמוכים ותחרותיים
והכי חשוב: נמכרים בחנויות נורמליות, ואת יכולה לקנות ביישוב הדעת בלי מכבש של לחצים וטלפונים ולבחור מאיזו שכנה שלך לקנות הפעם מתוך 4 "משווקות" בבנין ו400 בשכונה...
וזה חוץ מכל ה"מעלות" הידועות של להשתעבד לחיפוש הפראיירית הבאה שתתפדח מלנסות להתקשר ולשמוע ניתוקים כדי שאת תוכלי ליהנות רק מהרווחים של "מנהלת" או איך שלא קוראים לזה שם...
כאשת פרסום ותיקה מכל צד שאני חושבת על זה והופכת על זה, וחפרתי על זה המון...
הרווח והדלק של החברה הזה הוא הקליינטים הבטוחים שלה-
שהם המשווקים עצמם- כל
משווק קונה חבילת מוצרים ב2000 ש"ח, וזה לבד רווח לא רע לחברה.
מכאן והלאה כל מה שהמשווקים ימכרו או לא- כבר לא ימוטט את החברה, אלא רק יהיה עוד רווח נטו שפירורים ממנו, אם בכלל יזלגו בסופו של דבר למשווק שעשה את העבודה...
הגאונות שלהם שהמשווקים לא קולטים את זה שהם בעצם המפרנסים של החברה בעצם הצטרפותם- הם לא קונים כאן פרנסה רווחית וכו'... אלא עושים עסקה משתלמת לצד אחד!!! ...
ובגלל הקושי הגדול למכור בפועל מוצרים בגלל שאין הרבה מוצרים באמת טובים, ומה שיש יקר או כרוך בחוסר נוחות לקונים, הם מנסים לגייס משווקים תחתיהם כדי ליהנות מהרווחים העתידיים שיגיעו אולי באחרית הימים מהם...
אה, וכמובן, יש כמה ראשי קבוצה שאכן מגיעים לרווחי עתק ועושים את כל הרוח והסחף ומגרים את המשווק הפוטנציאלי הבא להמר ולנסות אולי הוא יהיה המליונר הבא... כמו בלוטו...
(הם הצליחו להגדיר את עצמם בצורה חוקית של לא-פירמידה אלא "שיווק רשתי" אבל בתכלס הרעיון והסיכוי לרווחים/נפילות דומה עד זהה..)