אני צריכה להכין מערכי שיעור לבנות סמינר (ה-ו), לצורך כך אני מחפשת רעיונות לנושאים שמעניינים אותן במיוחד. כמובן נושאים שניתן לדבר עליהם בכיתה. אשמח לתובנות, ואם יש לכם הפניה לסיפורים או שירים או סרטונים בנושאים האלו - זה יהיה ממש נפלא! תודה מראש!
התכוונתי לנושאים שאפשר לדבר עליהם בכיתה. הנושא הזה נראה לי לא מתאים, אע"פ שהוא בהחלט מעניין בנות סמינר.שידוכים...
כן, בגלל זה כתבתי שזה ל-ה-ו ולא לבנות תיכון.בכיתות הנמוכות יותר בתיכון מעניין הנושאים שירים, ספרים וכו'
הנושא הזה נראה לי לא מתאים, אע"פ שהוא בהחלט מעניין בנות סמינר.
אני לא יכולה בשיעור מקצועי לדבר על הנושא הזה. זה מאוד נפיץ. אני צריכה נושאים אחרים. מדובר בחומר לימודי שעלי להעביר באמצעות נושאים שמעניינים אותן. אבל שידוכים לא נראה לי מתאים.
מה לא מתאים?!
אז מתי ידברו איתן על שידוכים אם לא בגיל הזה?!?!
למה לא מתאים?התכוונתי לנושאים שאפשר לדבר עליהם בכיתה. הנושא הזה נראה לי לא מתאים, אע"פ שהוא בהחלט מעניין בנות סמינר.
נראה לי אם תצייני סגנון (חסידי/ קלאסי/ פתוח וכו') זה ימקד יותר את התגובות.אני צריכה להכין מערכי שיעור לבנות סמינר (ה-ו)
זה נושא שאפשר לדבר עליו חופשי, ויש סמינרים (כנראה שלכם הוא אחד מאלה) שלא מדברים על זהשידוכים...
אני לא מבינה למה לא מתאים לדבר על זההתכוונתי לנושאים שאפשר לדבר עליהם בכיתה. הנושא הזה נראה לי לא מתאים, אע"פ שהוא בהחלט מעניין בנות סמינר.
תודה.בתור בחורת סמינר
- הבית היהודי.
- נסיונות.
אני קצת חוששת. לא חושבת שאני ברת סמכא לדבר על העניינים האלו. אני צריכה נושאים יותר נייטרליים.בוודאי שאין בעיה לדבר על זה ואפילו מומלץ.
בעיקר גם על כל הקטע של האמונה והיבטחון בזמן השידוכים,
ואפילו קצת בקטע הפרקטי.
אפשר גם לדבר וללמוד על כל עניין הבירורים, מה מותר לספר ומה לא וכו'
חשבתי על זה. יש לך רעיון איך?טכנולוגיה- אבל לא ממקום לחנך!
הרי כל אחד מתמודד עם קושי מסויים,תודה.
לגבי ניסיונות, את יכולה לפרט יותר?
יש לנו שיעורי "הנני" אצלנו בסמינר בעיקרון המורה מדברת על כך שאצלנו זה לא קיים וכו'...חשבתי על זה. יש לך רעיון איך?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: