בס"ד
מדיניות פייסבוק החדשה
כיום, אנו משלמים 0.0345$ על כל הודעת טמפלט, ו$0.0207 על איש קשר שפונה מעצמו.
1000 שיחות חינם בחודש, גם הודעות טמפלט כלולות בחינמיות.
החל מ1 ביוני 2023 בשעה 12:00, בהתאם להגדרת אזור הזמן של כל חשבון יחולו מספר שינויים משמעותים:
הודעות טמפלט יחולקו ל3 קטגוריות, עם תימחור שונה לכל הודעה. הודעות אלו לא תהיינה כלולות ב1000 הודעות חינמיות בחודש.
שיחות שירות-Utility
שיחות אימות-Authentication
שיחות שיווקיות-Marketing
יש לשים לב שכל סוג הודעה פותחת חלון של אותו סוג, כך שאם נניח אנו שולחים הודעת שיווק, ומייד הודעת אימות , ואחריה הודעת שירות, נשלם 3 פעמים, על כל סוג הודעה, וכעת יהיו לנו 3 חלונות של 24 שעות,אחד לכל סוג.
שיחות שירות-Utility
מחיר הודעה 0.0188$ -6.9 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
בקטגוריה הזו כלולות הודעות אישור על ביצוע עסקה, קביעת פגישה וכד', עדכון על שינוי בתאריך המפגש, והודעות על קבלת תשלום או גביית תשלום.
דוגמאות שפייסבוק נתנו:
שיחות אימות-Authentication
מחיר הודעה 0.0169$ -6.2 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
בקטגוריה הזו כלולות הודעות מהסוג שמשתמשים עבורו בדרך כלל בסמס. הדוגמאות שפייסבוק נתנו:
שיחות שיווקיות-Marketing
מחיר הודעה 0.0353$ -13 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
זו הקטגוריה שסביר להניח שרוב הודעות הטמפלט שנשתמש יהיו בקטגוריה הזו.
כלולים בה הודעות על מבצעים והנחות, הודעות תודה ,עדכונים, הזמנות, ניוזלטרים או המלצות, תזכורת להרשמה/קנייה.
דוגמאות שפייסבוק נתנו:
שיחות ביוזמת המשתמש-Service
המחיר של שיחה ביוזמת המשתמש (מוגדרת כשיחת Service) תהיה קצת פחות ממחיר שיחת Utility-
0.018$ -6.6 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר. (בניגוד ל7.6 אגורות לפני השינוי.)
1000 הודעות ראשונות בחודש חינם.
מדיניות פייסבוק החדשה
כיום, אנו משלמים 0.0345$ על כל הודעת טמפלט, ו$0.0207 על איש קשר שפונה מעצמו.
1000 שיחות חינם בחודש, גם הודעות טמפלט כלולות בחינמיות.
החל מ1 ביוני 2023 בשעה 12:00, בהתאם להגדרת אזור הזמן של כל חשבון יחולו מספר שינויים משמעותים:
הודעות טמפלט יחולקו ל3 קטגוריות, עם תימחור שונה לכל הודעה. הודעות אלו לא תהיינה כלולות ב1000 הודעות חינמיות בחודש.
שיחות שירות-Utility
שיחות אימות-Authentication
שיחות שיווקיות-Marketing
יש לשים לב שכל סוג הודעה פותחת חלון של אותו סוג, כך שאם נניח אנו שולחים הודעת שיווק, ומייד הודעת אימות , ואחריה הודעת שירות, נשלם 3 פעמים, על כל סוג הודעה, וכעת יהיו לנו 3 חלונות של 24 שעות,אחד לכל סוג.
שיחות שירות-Utility
מחיר הודעה 0.0188$ -6.9 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
בקטגוריה הזו כלולות הודעות אישור על ביצוע עסקה, קביעת פגישה וכד', עדכון על שינוי בתאריך המפגש, והודעות על קבלת תשלום או גביית תשלום.
דוגמאות שפייסבוק נתנו:
- "תודה על הזמנתך! נתראה בשבוע הבא"
- "תודה על ביקורך אצל הרופא, הנה תוכנית הטיפול שלך"
- "הסיסמה שלך שונתה"
- "התשלום שלך התקבל" / "התשלום שלך נכשל"
- תזכורת: התשלום שלך אמור להיות ביום שלישי"
- "תזכורת: התור שלך הוא בשעה 13:00 ביום שלישי"
שיחות אימות-Authentication
מחיר הודעה 0.0169$ -6.2 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
בקטגוריה הזו כלולות הודעות מהסוג שמשתמשים עבורו בדרך כלל בסמס. הדוגמאות שפייסבוק נתנו:
- "{{1}} הוא קוד האימות שלך. קוד זה יפוג בעוד 15 דקות."
- "{{1}} הוא קוד האימות שלך. למען אבטחתך, אל תשתף את הקוד הזה."
שיחות שיווקיות-Marketing
מחיר הודעה 0.0353$ -13 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר.
זו הקטגוריה שסביר להניח שרוב הודעות הטמפלט שנשתמש יהיו בקטגוריה הזו.
כלולים בה הודעות על מבצעים והנחות, הודעות תודה ,עדכונים, הזמנות, ניוזלטרים או המלצות, תזכורת להרשמה/קנייה.
דוגמאות שפייסבוק נתנו:
- "היי חברים הצטרפו אלינו הערב לאירוע הזה"
- "אם אתה קונה 2 קפה או יותר, תקבל הנחה של $5!"
- "שלום, ברוכים הבאים לפרופיל שלנו בוואטסאפ!"
- "תודה שביקרת בחנות שלנו, אנחנו מאוד מעריכים את ביקורך."
- "אני מצטער על האיחור, שמי הוא XX, איך אני יכול לעזור לך?"
- "חדשות טובות! המוצר ששמרת חזר למלאי."
- "הנה הקופונים של החודש - קניות שמחות!"
- "אנחנו חושבים שתאהבו את זה - בדוק את טעם הגלידה החדש שלנו"
- "הבקשה שלך ממתינה לך. לחץ כאן כדי להשלים"
- "החמצת את הפגישה האחרונה שלך, הקש כאן כדי להזמין מחדש."
שיחות ביוזמת המשתמש-Service
המחיר של שיחה ביוזמת המשתמש (מוגדרת כשיחת Service) תהיה קצת פחות ממחיר שיחת Utility-
0.018$ -6.6 אגורות נכון לעת כתיבת המאמר. (בניגוד ל7.6 אגורות לפני השינוי.)
1000 הודעות ראשונות בחודש חינם.