שיתוף - לביקורת #מדינה במחאה [חשיפה! נתונים רשמיים על מספרי המפגינים]

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
המועצה העליונה לחישוב מספרי מפגינים בישראל, בשיתוף המכון הישראלי להנדסת תודעה וחקר בבונים, גאים להציג בפני הציבור הישראלי את הנתונים הרשמיים של מספר המשתתפים בהפגנות להצלת הדמוקרטיה.

העדכון הרשמי הראשון מתפרסם אחר ניתוח מעמיק שבחן מקצועית את כל ההערכות שנאמרו בעניין, וכולל בתוכו את כל שיטות הספירה האפשריות, המכון השתמש במגוון כלים למדידת כמות האוכלוסייה שהשתתפה בהפגנות החל מצילומי רחפן ועד לעריכת תמונות ע"י טובי הגרפיקאים של ישראל הראשונה.

למותר לציין שמדובר בהערכה זמנית, מאחר וכל העת זורמים נתונים חדשים אל המועצה, ובנוסף שיטות החישוב משתכללות מיום ליום ומשעה לשעה, כאשר גם בוטים מבוססי בינה מלאכותית מתקשים לעמוד בקצב המסחרר של המספרים שמגיעים מכל רחבי הארץ.


המספר המעודכן ל - 13/02/2023

עומד על לא פחות מ -

1,225,379

מוחות ומוחים בכלל ההפגנות שהתקיימו נגד ההפיכה המשפטית וקץ הדמוקרטיה

המועצה העליונה בשיתוף המכון אמונים על שקיפות מלאה והגינות, ועל כן אנו רואים לנכון תחת הכותרת 'גילוי נאות' לעדכן על ההנחות שהניחו 'טובי המוחות' והמוחים שהובילו למספר עצום ומפתיע של משתתפים בהפגנות.

#
נקודת הפתיחה שמתכתבת עם 'עילת הסבירות' היא 20,000 מפגינים שעליה הסכימו גם ב'ערוץ התעמולה' עכשיו 14.

#
יש להניח כי המשתתפים מתחלפים משבוע לשבוע, מי המשועמם שיבוא שבוע אחר שבוע וינפנף באותו דגל ויצעק את אותם סיסמאות שחוקות, מה שנותן את האפשרות לצרף את כלל ההפגנות להפגנה אחת גדולה.

#
אם לא נספור את המשתתפים בספירה שטחית ורדודה, אלא נתעמק ונתייחס בכבוד לגילאים שלהם, נגלה שרובם המוחלט פנסיונרים בני 70 פלוס כלב, לעומת 30% מכלל האוכלוסייה שלא עברו את גיל 14, מה שמאפשר למספר בצורה הוגנת כל משתתף מעל גיל 70 כ- 6 בני אדם.

#
אין לשכוח כי איש שמאל בהשוואה מטופשת לימני סטנדרטי או לחילופין לבבון מהפריפריה, הוא שווה ערך של לפחות ארבעה כאלו, מה שאומר שאם נכפיל את המספרים פי ארבעה אנחנו מתקרבים למיליון אזרחים שמימשו את זכותם הדמוקרטית להתנשא...

#
באמצעים מיוחדים ומלאכותיים הצלחנו לשער ולהוסיף לחשבון את כל אלו שרצו להגיע להפגנות אבל לא רצו להפסיד יום עבודה, גילינו הבנה והזדהות עם תחושתם ש'עבודה' מה לעשות, חשובה יותר מדמוקרטיה...

#
כל זה מבלי שחישבנו את כל אלה שרצו לבוא ולא באו כי הם תומכים ברפורמה...

#
ובינינו מה זה משנה המספרים, עוד אלף לפה או לשם, לא ישנה את העובדה ש'העם אמר את דברו' - בקלפי... ביניהם כל עשרות אלפי הקולות של מרצ ושות' שלא עברו את אחוז החסימה ונזרקו לפח האשפה! שמאלנים טובים הם בדרך כלל שומרים על איכות הסביבה, וינסו 'למחזר' את הקולות שלהם בכל הכח...

#
הנחנו בזהירות מתבקשת שתומכי הרפורמה ומתנגדי הרפורמה ברובם המוחלט לא למדו ליב"ה כך שיקשה עליהם להתמודד עם החישובים המתמטיים שהצענו.
 

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
לאור הפשרה המסתמנת
מארגני המחאה עדכנו שאם תהיה חלילה הידברות ופשרה
מספר המפגינים במוצ"ש הקרוב יעלה באופן אקספוננצייאלי
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עשיתי את החישוב לפי הנתונים שהבאת, ויצא לי 1,225,397.
המחשבון שלי מקולקל, או שאתה טעית?
הרגשתי שמשהו עם החשבון שלי לא מדוייק
ולא ידעתי למה
זו כנראה הסיבה.

ועכשיו ברצינות
למה נראה לך שאנחנו נספור את ה- 18 דתיי מחמד שהגיעו להפגנות
יש גבול לסובלנות שלנו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה