דרוש מידע מדיח ומכונת כביסה באותה יציאה

איש פשוט אחד

משתמש פעיל
האם אפשר לחבר מדיח ומכונת כביסה באותה יציאת מים? (יש חלק של מפצל שניתן לחבר ליציאה שבקיר והוא מתפצל לשתי יציאות. השאלה היא האם אוכל להדליק את שניהם בו זמנית או שלא יהיה מספיק לחץ?)
תודה על כל מידע בענין
 

זכות התגובה

משתמש פעיל
מסתבר שיהיה הבדל בין כל בית, בהתאם ללחץ המים האינדוודואלי שלו.
אך מנסיון אישי בביתנו- אין שום בעיה.
ניתן להפעיל את המדיח ואת מכונת הכביסה יחדיו, למרות שהם מחוברים לאותו ברז מים.
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
בעיקרון אין בעיה.
אם יש לחץ מים נמוך (באופן קבוע או בגלל תקלה זמנית), יכול להיות שזה ישפיע ויאריך מעט את זמן כניסת המים. לדעתי כיום המכונות והמדיחים 'יודעים' כמה מים נכנסו וממשיכים להכניס מים עד לכמות הנדרשת.
יתר על כן, זמן כניסת המים במדיח הוא קצר מאוד, ברוב הזמן המדיח משתמש באותם מים. גם במכונת כביסה זה ככה, רק שבמכונה יש פעמיים או שלוש כניסת מים במהלך התוכנית.
כך שאין סיבה לחשוש.
במקרה הגרוע, לא מפעילים את שניהם בדיוק באותה דקה.

קרה לי פעם אחת, שהמדיח סימן שגיאה של אי כניסת מים, כשהפעלתי בו זמנית מכונה ושני מדיחים. המדיח שסימן הוא דווקא לא המדיח שצמוד למכונה, אלא זה שיש לו ברז נפרד (יכול להיות ששניהם מחוברים לאותו הצינור... אין לי מושג).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה