עזרה מדוע לא יוצאים במחאה נגד נטספארק על "הרמת יד בתורת משה"?

  • פותח הנושא rutt
  • פורסם בתאריך

rutt

משתמש מקצוען
איני מבינה.
הרי הפונה לערכאות כמוהו כמרים יד בתורת משה. זו הלכה בשולחן ערוך.
מדוע אף אחד לא זועק גיוואלד על כך שגוף המתפרנס מחרדים שומרי מצוות מרים יד בתורת משה בכספם, ובכל אופן ממשיך ל"ספק להם שירות" כסנן אינטרנט?
האין גבול לחוצפה? האם היינו שותקים גם אם הם היו עובדים בשבת? במה זה שונה?
האם אין בתי דין תורניים בישראל?
אם יש למישהו תשובה - אשמח אם לשמוע.

ואם לא - אז אולי לחץ צרכני יועיל? קצת מודעות רחוב על גודל הרשעות?
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
איני מבינה.
הרי הפונה לערכאות כמוהו כמרים יד בתורת משה. זו הלכה בשולחן ערוך.
מדוע אף אחד לא זועק גיוואלד על כך שגוף המתפרנס מחרדים שומרי מצוות מרים יד בתורת משה בכספם, ובכל אופן ממשיך ל"ספק להם שירות" כסנן אינטרנט?
האין גבול לחוצפה? האם היינו שותקים גם אם הם היו עובדים בשבת? במה זה שונה?
האם אין בתי דין תורניים בישראל?
אם יש למישהו תשובה - אשמח אם לשמוע.

ואם לא - אז אולי לחץ צרכני יועיל? קצת מודעות רחוב על גודל הרשעות?
למיטב ידיעתי הם לא תבעו עדיין, ואע"פ שהרבה פוסקים סוברים שגם אסור לאיים בתביעה, אבל לא בטוח שזה חמור כמו תביעה עצמה.
 

rutt

משתמש מקצוען
למיטב ידיעתי הם לא תבעו עדיין, ואע"פ שהרבה פוסקים סוברים שגם אסור לאיים בתביעה, אבל לא בטוח שזה חמור כמו תביעה עצמה.

אדם לא משקיע עו"ד והון בשביל לגשת לבי"ד רבני...

בא לא נהיה תמימים...
 

תפוח אדמה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אל תקחו את הביזנס והמשפטים למגרש שלנו.
זה משחק כוחות לכל דבר וענין. אין פה הרמת יד בתורת משה, אל תסחפו :)
מי שהמנכ"ל של נטספארק הוא לא אדם חרדי, וזה שהוא תובע את נטפרי זה אקט עסקי לכל דבר.
חכם או לא, לזה אני לא נכנסת.
 

rutt

משתמש מקצוען
זה משחק כוחות לכל דבר וענין. אין פה הרמת יד בתורת משה, אל תסחפו :)

איני יודעת על מה מסתמך כבודו [או כבודה], אבל אני יודעת את מה שאומר הרמב"ם, והוא כידוע בד"כ אינו נסחף:

רמב"ם הלכות סנהדרין פרק כו
"כל הדן בדייני עכו"ם ובערכאות שלהן אף על פי שהיו דיניהם כדיני ישראל הרי זה רשע וכאילו חרף וגדף והרים יד בתורת משה רבינו שנאמר ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם לפניהם ולא לפני עכו"ם לפניהם ולא לפני הדיוטות וכו'"
 

ארז מלבנון

משתמש חדש
מספיק קצת ידע בשביל לדעת שאסור לפנות לערכאות שאינם בי"ד. אבל כנראה שלבנות על היראת שמים שלהם זה קצת פחות יעיל מלעמוד מולם משפטית וכן מחאה ציבורית על פגיעה בציבור דרך שירות מזלזל ולקוי עד נסיון פגיעה בחברה לטובת הציבור שהיא ללא כוונת רווח שמהווה פגיעה בצרכנים ובציבור
 

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
מספיק קצת ידע בשביל לדעת שאסור לפנות לערכאות שאינם בי"ד. אבל כנראה שלבנות על היראת שמים שלהם זה קצת פחות יעיל מלעמוד מולם משפטית וכן מחאה ציבורית על פגיעה בציבור דרך שירות מזלזל ולקוי עד נסיון פגיעה בחברה לטובת הציבור שהיא ללא כוונת רווח שמהווה פגיעה בצרכנים ובציבור

על זה דיברתי - למה הצרכנים שותקים? למה לא מאיימים עליהם בעזיבה המונית אם תמשיכו לנצל את הכסף שלנו לפניה לערכאות ולהריסת חברת סינון איכותית באמת!

[גילוי נאות - הכותבת נפגעת אינטרנט אתרוג לשעבר].
 

ארז מלבנון

משתמש חדש
[גילוי נאות - הכותבת נפגעת אינטרנט אתרוג לשעבר].[/QUOTE]

מי לא? :cool:

בתקופת ה"פייק סינונים" הישנה, הייתי עובר מסינון לסינון בגלל כל הנ"ל
 

avim10

משתמש מקצוען
מאותה סיבה שלא מוחים נגד אגד, בנק ******, חברת ****, וכו'.
אם המחאה על הפגיעה העסקית או הציבורית תנסה להתכסות באצטלא דקדושה של מחאה על חטאים כאלו ואחרים, זה רק יסיט אותה מהמקום האמיתי, ולא יועיל לשום דבר.
[אין שום זלזול בחומרת הענין עצמו, רק שמה יש לצפות מאנשים שאינם שומ"צ, לפחות לא באופן מלא, בתחומים כאלו?]
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה