שלום רב,
שאלה למבינים:
מדוע עיריית ירושלים דורשת כ"כ הרבה מסמכים ובירוקרטיה שלא כמו רוב העיריות?
מדוע אישור כולל + מעמד לא עובד + דו"ח תקופות מעסיקים אינו מספק אותם?
למה לדרוש מאברך כולל אשר גם ככה ההכנסות שלו נמוכות בהרבה מטבלת ההכנסות,
לשלם עבור עו"ד 100 ש"ח (במצב הכי טוב...) עבור תצהיר וחתימה מעו"ד???
יש לי הרגשה שהם פשוט רוצים לסנן את הזכאים...
יש לי נסיון עם עיריות אחרות שמאשרות הרבה יותר מהר.
יש מצב "לדלג" על העירייה?
כלומר, לשלוח דרך משרד הפנים?
או שזה לא יעבוד???
שאלה למבינים:
מדוע עיריית ירושלים דורשת כ"כ הרבה מסמכים ובירוקרטיה שלא כמו רוב העיריות?
מדוע אישור כולל + מעמד לא עובד + דו"ח תקופות מעסיקים אינו מספק אותם?
למה לדרוש מאברך כולל אשר גם ככה ההכנסות שלו נמוכות בהרבה מטבלת ההכנסות,
לשלם עבור עו"ד 100 ש"ח (במצב הכי טוב...) עבור תצהיר וחתימה מעו"ד???
יש לי הרגשה שהם פשוט רוצים לסנן את הזכאים...
יש לי נסיון עם עיריות אחרות שמאשרות הרבה יותר מהר.
יש מצב "לדלג" על העירייה?
כלומר, לשלוח דרך משרד הפנים?
או שזה לא יעבוד???