כמו שכתבו קודמי (ותעזרי בעצה של אלי
אם את רוצה לשפר את הטקסט- כי הוא צריך שיפור, את יכולה לשים לב לזה שבעצם איך שהוא כל הטקסט כתוב פעמיים, אמנם בשתי סגנונות אבל כפול, כאילו הלקוחה שלך ניסחה, לא היתה מספיק בטוחה בעצמה ו- - הסבירה את עצמה שוב.
לדעתי,בהסתכלות חוזרת, יש פה בכלל בלבול מסוים, שני קהלי יעד, שני סגנונות שונים, תפרקי את המודעה לשניים, ותעשי לה שני מודעות.
אחת:
כותרת גדולה עבור ציבור יראי ה', והטקסט המשני; בהכוונת גדולי הדור...
את "מגה, חלק שהוא חלק תורידי נקודות, תדגישי את "מגה ולא את "חלק" והפונט ממש לא חלק..
השניה:
הכותרת הגדולה;
מגה חלק שהוא... והטקסט; חברת אפיליידי...
בשני המודעות תשאירי את הטקסט של בית דין מיוחד, אבל בראשונה מודגש יותר מהשניה.
עכשיו יש לך שני סגנונות קהל יעד, המודעה הראשונה פונה אל אלו שמחפשים דווקא את הכי כשר, וזאת מודעה הרבה יותר תורנית
המודעה השניה פונה אל אלו שרוצים יוקרתי, חלק וכו' אבל הכל שיהיה במסגרת הכשרות, ולכן המודעה תדגיש יותר את טיב המכשיר ואת החברה ותהיה מודעה יותר יוקרתית.
הרבהה עבודה.... רק נתתי לך כיוון, את לא חייבת לשמוע בקולי, אבל לדעתי צריך להוציא עבודה הכי טובה שאת יכולה גם עם הלקוחה לא משלמת טוב וכו' בסופו של דבר את תרוויחי מזה