בטחוני מבצע בעזה • מגן וחץ

מצב
הנושא נעול.

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
דו''צ מאשר: בהמשך לדיווח הראשוני, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שנפל בשטח פתוח. לא שוגרו מיירטים על פי מדיניות.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הג'יהאד האסלאמי במסר מאוד ברור לישראל לפני זמן קצר רגעים לפני הירי המחודש אבו חמזה שוב מזכיר את אחדות ארגוני הטרור: "האויב רצה לבדל את מנהיגי הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, אבל הפלגים היו מאוחדים וזו הייתה תגובה נחרצת וכואבת. היכולות שלנו עדיין טובות וישראל תראה את זה בכל סבב קרוב. אנו מודים לציר ההתנגדות - בראשות סוריה, חיזבאללה ואיראן" איראן חזבאללה סוריה וחמאס תומכים בירי הרקטי, ישראל נאלצה לצאת להפסקת אש מחשש שכלל ארגוני הטרור יצטרפו למערכה, הירי המשפיל שהתרחש לפני שניות מוכיח כי הם לא באמת מורתעים מסיבה פשוטה שהם ארגון טרור והם לא מפחדים מהמוות. ישראל לא היית צריכה להתקפל ולצאת להפסקת אש כבר הוזכר פה מספר פעמים, והינה בהודעה מאוד דרמטית הג'יהאד מסרו שהירי יחודש בקרוב ואכן בוצע. הג'יהאד מוכיח פעם אחר פעם כי הוא זה שיסיים את המערכה והירי היה מאוד צפוי לאחר שצה"ל לכאורה תקפו אחרונים.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

השיגור לעוטף​

בצה״ל אמרו בשעות האחרונות לפני השיגור כי אם תתבצע הפרה של הסכם הפסקת האש הכוחות דרוכים ומוכנים להגיב. גורם צבאי: בשלב זה סבב התייעצויות על השיגור הבודד.

חמ''ל
זה היה שיגור בודד או שלושה, לשלושה מקומות שונים?
אם אני לא טועה הופעלו מספר התרעות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה