מידע שימושי לעסק קטן איזה רואה חשבון מומלץ ?

יהודה מילר

מנהל פורום חשבונאות ומס
מנהל
מנוי פרימיום גולד

משרד רואה חשבון לעסקים קטנים: איזה עדיף, גדול או קטן?​

אחת הדילמות העומדות בפני בעלי עסקים קטנים היא איזה משרד של רואי חשבון כדאי לבחור, משרד גדול או משרד קטן? התשובה אינה חד משמעית ולכל סוג של משרד יש חסרונות ויתרונות.

העמדה המסורתית היא כי לבעלי עסקים קטנים לא מומלץ לשכור משרד גדול של רואי חשבון. במשרד גדול יותר, תידרשו לשלם סכומי כסף גבוהים יותר ולא תמיד תזכו לטיפול מועדף.

גם אם המשרד נחשב למשרד קטן, אין זה אומר שאין לו מספיק ניסיון וידע כדי לנהל בהצלחה את התיק שלכם מול רשויות המס. למשרד הקטן אינכם נכנסים כבורג קטן והטיפול בתיק שלכם יעניק למשרד נפח עבודה. בדרך כלל תהיו מרוצים מאוד מהיחס ומהשירות שתקבלו.

במשרד רואי חשבון המעסיק מספר קטן של לקוחות, יחסית, תזכו ליחס אישי ומקצועי, לזמינות וללווי צמוד.

משרד גדול מעסיק מספר רב של רואי חשבון וכל אחד מהם מתמחה בתחום אחר. הידע, הניסיון והוותק המצטבר אצל רואי החשבון השונים מאפשר לייצג את בעל העסק באופן הטוב ביותר מול רשויות המס. מכיוון שלכל שותף יש את התחום ואת המיומנות שלו, תוכלו לקבל תמונה רחבה יותר וייעוץ מקצועי נרחב ומקיף בכל תחום.

משרד גדול של רואי חשבון ומוניטין מקצועי הם כמעט מילים נרדפות. ככל שהמשרד גדול יותר וצבר מוניטין רב יותר, כך הדיווחים והדוחות שלו יקבלו עמדה טובה יותר אצל פקידי השומה ואתם תרוויחו מהשם ומהמוניטין של המשרד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה