דרוש מידע למי יש נסיון בהתקן שבת של משמרת השבת למקרר?

אפכא מסתברא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
כן, ההתקן הזה פועל ככה. כל עוד לא העברת את המתג למצב 'יום חול' זה פועל במצב שבת. אם שכחת להעביר למצב שבת זה ממש לא נעים, כי אסור לומר לגוי לסדר את זה. ואם שכחת אחרי שבת/חג להחזיר למצב יום חול זה לא ישתנה לבד עד שתיזכר.
 

יעקב דב

משתמש צעיר
כן, ההתקן הזה פועל ככה. כל עוד לא העברת את המתג למצב 'יום חול' זה פועל במצב שבת. אם שכחת להעביר למצב שבת זה ממש לא נעים, כי אסור לומר לגוי לסדר את זה. ואם שכחת אחרי שבת/חג להחזיר למצב יום חול זה לא ישתנה לבד עד שתיזכר.
איפה אפשר לקנות אותו?
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
לי כאמור יש של חברת גלביט התקן לדורות (לשעבר משמרת השבת)

ההתקן מתחבר למוח של המקרר מאחרוה עם עשרות חוטים.

ההתקן שאני הזמנתי כולל את 2 האפשרויות או ידני או אוטומטי.

הטכנאי בזמן ההתקנה, מכוון את התאריך והשעה בהתקן.

מצב אוטומט: בכל ערב שבת וערב חג, ובכל ימי החג והשבת - המקרר מתנתק לבד מכל החיישנים (תאורה, פתיחת מקרר הפשרה) המושפעים בדרך כלל על ידי הסביבה. והמקרר פועל בתוכנית קבועה שאת זה אפשר להנמיך או להגביר מלפני שבת. יש 9 אפשרוית כאשר בתוכנית 9 המקרר ידלק רוב הזמן. ובתוכנית 1 כמעט שלא ידלק.



מצב ידני: אתם מעבירים לבד למצב שבת כאשר ייתכן שתשכחו בערב שבת להעביר (מה שקרה לי... ומאז אני מכוון כמעט תמיד על מצב אוטומט)


אגב במוצאי שבת כשהמקרר חוזר למצב רגיל, לוקח למקרר זמן להתאפס על עצמו, והנתונים של דרגות הקור בפועל של המקרר לא נכונים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לג

א רַנְּנוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה לַיְשָׁרִים נָאוָה תְהִלָּה:ב הוֹדוּ לַיהוָה בְּכִנּוֹר בְּנֵבֶל עָשׂוֹר זַמְּרוּ לוֹ:ג שִׁירוּ לוֹ שִׁיר חָדָשׁ הֵיטִיבוּ נַגֵּן בִּתְרוּעָה:ד כִּי יָשָׁר דְּבַר יְהוָה וְכָל מַעֲשֵׂהוּ בֶּאֱמוּנָה:ה אֹהֵב צְדָקָה וּמִשְׁפָּט חֶסֶד יְהוָה מָלְאָה הָאָרֶץ:ו בִּדְבַר יְהוָה שָׁמַיִם נַעֲשׂוּ וּבְרוּחַ פִּיו כָּל צְבָאָם:ז כֹּנֵס כַּנֵּד מֵי הַיָּם נֹתֵן בְּאֹצָרוֹת תְּהוֹמוֹת:ח יִירְאוּ מֵיְהוָה כָּל הָאָרֶץ מִמֶּנּוּ יָגוּרוּ כָּל יֹשְׁבֵי תֵבֵל:ט כִּי הוּא אָמַר וַיֶּהִי הוּא צִוָּה וַיַּעֲמֹד:י יְהוָה הֵפִיר עֲצַת גּוֹיִם הֵנִיא מַחְשְׁבוֹת עַמִּים:יא עֲצַת יְהוָה לְעוֹלָם תַּעֲמֹד מַחְשְׁבוֹת לִבּוֹ לְדֹר וָדֹר:יב אַשְׁרֵי הַגּוֹי אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהָיו הָעָם בָּחַר לְנַחֲלָה לוֹ:יג מִשָּׁמַיִם הִבִּיט יְהוָה רָאָה אֶת כָּל בְּנֵי הָאָדָם:יד מִמְּכוֹן שִׁבְתּוֹ הִשְׁגִּיחַ אֶל כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ:טו הַיֹּצֵר יַחַד לִבָּם הַמֵּבִין אֶל כָּל מַעֲשֵׂיהֶם:טז אֵין הַמֶּלֶךְ נוֹשָׁע בְּרָב חָיִל גִּבּוֹר לֹא יִנָּצֵל בְּרָב כֹּחַ:יז שֶׁקֶר הַסּוּס לִתְשׁוּעָה וּבְרֹב חֵילוֹ לֹא יְמַלֵּט:יח הִנֵּה עֵין יְהוָה אֶל יְרֵאָיו לַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יט לְהַצִּיל מִמָּוֶת נַפְשָׁם וּלְחַיּוֹתָם בָּרָעָב:כ נַפְשֵׁנוּ חִכְּתָה לַיהוָה עֶזְרֵנוּ וּמָגִנֵּנוּ הוּא:כא כִּי בוֹ יִשְׂמַח לִבֵּנוּ כִּי בְשֵׁם קָדְשׁוֹ בָטָחְנוּ:כב יְהִי חַסְדְּךָ יְהוָה עָלֵינוּ כַּאֲשֶׁר יִחַלְנוּ לָךְ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

אומנות הנייר • אתגר 58

לוח מודעות

למעלה