למי יש מזגן אינוורטר של סמסונג?

חלוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ויכול לספר עליו קצת:
האם באמת פחות מייבש (גם כשיושבים ממולו)
האם העלות הצדיקה את התמורה
האם היו תיקונים (יקרררררררים.....)
 

yossi1

משתמש רשום
נכתב ע"י חלוש;2365120:
ויכול לספר עליו קצת:
האם באמת פחות מייבש (גם כשיושבים ממולו)
האם העלות הצדיקה את התמורה
האם היו תיקונים (יקרררררררים.....)

לשאלתך:
א. אין דבר כזה מייבש פחות כשיושבים מולו המזגן עושה את אותה פעולה כמו כל מזגן אחר ההבדל היחיד כשהוא אינוורטר זה שהוא מתאים את עוצמת החום שהוא מוציא לטמפרטורה של החדר, בנוסף לחיסכון בחשמל וכו', התחושה בחדר תהיה פחות אויר יבש, כי המזגן זורק פחות אוויר מחומם חסר חמצן, שגורם לתחושת יובש. (כל מי שיגיד אחרת טועה ומטעה).
ב. בכל מזגן שמשתמשים איתו הרבה לחלל פתוח וגדול העלות מצדיקה את התמורה, לגבי סמסונג ספציפית אני לא יודע לומר, (לדעתי מזגני סמסונג ככלל פחות איכותיים, מזגן עילי לא מערכות כמו VRF וכדו')
ג. תיקונים במזגן אינוורטר יקרים מסיבה פשוטה מזגן אינוורטר הוא בעצם מחשב לכל דבר כל חלק קטן של המזגן שצריך להחליף אותו , העלות לטכנאי יקרה לפעמים פי 10 וצריך הרבה יותר ידע ולכן הוא מתומחר יקר.

מקווה שעזרתי על אף שביקשת עזרה מבעלי ניסיון ולשמחתי אין לי מזגן סמסונג בבית
 

דירות קיט בירושלים

נופש בירושלים
מנוי פרימיום
העלות בהחלט מצדיקה את התמורה.
כשהמזגן הוא אינוורטר הרבה יותר נעים בחדר.
אולם היות ואינוורטר מופעל באמצעות כרטיס, במדה והכרטיס מתקלקל התיקון הוא כמעט כמו מזגן חדש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה