עדיין שווה להשקיע שהם יעבדו במקצועות מתגמלים (מלבד הייטק)המדינה היא לא מדינת חסד!
היא נותנת כדי לקבל.
יש כאלה ששווה להשקיע בהם ויש כאלה שלא.
בעיקרון מי שיש לו ראש פחות טוב יש מצב שיש לו בלימודים(חוק חינוך) יותר זכויות, מורות משלבות וכיתה קטנה אולי..מישהו מצליח להבין את הגיון בזה?
למה מי שכישוריו לא מספיקים בכדי לעבוד בהייטק
והוא רוצה להתפרנס בכבוד יותר משכר מינימום
במקצוע כלשהו
למה הוא צריך מקבל פחות עזרה מהמדינה קמ"ח ומכל הארגונים השונים???
בגלל שיש לו ראש פחות טוב אז הוא לא צריך ללמוד משהו?
זה או הכל או כלום?
זה דוגמא קיצונית לצד השני...., מורות משלבות וכיתה קטנה אולי..
אבל בחיים האזרחיים ככה זה, זה החיים...
דווקא במגזר הכללי הרבה ילדים לוקחים מורות פרטיות במסגרת ביה"ס, כל מי שיכול..זה דוגמא קיצונית לצד השני....
כל מי שלא היה לו מורות שילוב מתאים להייטק שצריך ראש טוב?
אני מדבר על אלו עם כישרונות סטנדרטיים...
כמובן,דווקא במגזר הכללי הרבה ילדים לוקחים מורות פרטיות במסגרת ביה"ס, כל מי שיכול..
גם כאלה שילכו אח"כ להייטק
(ממה שהבנתי ממורה אחת)
התשובה היא שכמות המוכשרים היא קטנה ושווה להשקיע בהזה דוגמא קיצונית לצד השני....
כל מי שלא היה לו מורות שילוב מתאים להייטק שצריך ראש טוב?
אני מדבר על אלו עם כישרונות סטנדרטיים...
וזה גם אמור להיות אינטרס הראשון של המדינה להשיג לאזרחים השכלה ואפשריות תעסוקה...
יחסי אנוש ויכולת שיווק חשובים יותר משכל. גם בהייטק.לא הכל שכל... וכישרון להייטק
ממש ממש לא נשמע לי...כמובן,
הרי יש להם תקציבים גדולים בהרבה...
זה הדבר האחרון שאת לא מצליחה להבין את ההיגיון ?מישהו מצליח להבין את הגיון בזה?
למה מי שכישוריו לא מספיקים בכדי לעבוד בהייטק
והוא רוצה להתפרנס בכבוד יותר משכר מינימום
במקצוע כלשהו
למה הוא צריך מקבל פחות עזרה מהמדינה קמ"ח ומכל הארגונים השונים???
בגלל שיש לו ראש פחות טוב אז הוא לא צריך ללמוד משהו?
זה או הכל או כלום?
אלא אם כן את מדברת על בית ספר ממלכתי דתי.ממש ממש לא נשמע לי...
(ביה"ס של בנות לעומת ביה"ס כללי)
בבתי ספר שעובדים עם אופק חדש או עוז לתמורה, חלק מהמשרה של כל מורה (בנוסף לשעות הפרונטליות) הוא שעות פרטניות, שבהן מוציאים תלמידים מהכיתה לעבודה בקבוצות קטנות.דווקא במגזר הכללי הרבה ילדים לוקחים מורות פרטיות במסגרת ביה"ס, כל מי שיכול..
גם כאלה שילכו אח"כ להייטק
(ממה שהבנתי ממורה אחת)
מישהו מצליח להבין את הגיון בזה?
למה מי שכישוריו לא מספיקים בכדי לעבוד בהייטק
והוא רוצה להתפרנס בכבוד יותר משכר מינימום
במקצוע כלשהו
למה הוא צריך מקבל פחות עזרה מהמדינה קמ"ח ומכל הארגונים השונים???
בגלל שיש לו ראש פחות טוב אז הוא לא צריך ללמוד משהו?
זה או הכל או כלום?
לא מבינה בהוראה, אבל אם יש כזו אופציה למה החרדים לא משתמשים בה?בבתי ספר שעובדים עם אופק חדש או עוז לתמורה, חלק מהמשרה של כל מורה (בנוסף לשעות הפרונטליות) הוא שעות פרטניות, שבהן מוציאים תלמידים מהכיתה לעבודה בקבוצות קטנות.
לרוב השעות האלה משמשות לחיזוק תלמידים חלשים או השלמת פערים לתלמידים שנעדרו.
לפעמים מנצלים אותן לכיוונים אחרים, כמו העשרה לתלמידים חזקים.
זה לא משהו שההורים בוחרים - מן הסתם אם הורה יבקש יקשיבו לו ויבדקו אם אפשר למלא את הבקשה, אבל עקרונית זו החלטה של צוות בית הספר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: