ברור, הרי יש אשכולות עם מליוני צפיות...זה:
זה מספר הצפיות, לא מספר הצופים.
ברור, הרי יש אשכולות עם מליוני צפיות...זה:
זה מספר הצפיות, לא מספר הצופים.
באמת מעניין. כמה אנשים שונים נכנסים לפרוג?סליחה על הסטייה...
תמיד הסתפקתי על המספר שרשום.
זה מספר האנשים שצפו או שכשאותו בן אדם שצפה כמה פעמיים נרשמים כמה צפיות?
צפיותגם ביוטיוב זה מספר צופים או צפיות?
הבנתישר החינוך, שר התחבורה וראשי הערים החרדיות - חושבים בעיקר על התחומים שלהם. הם לא נותנים מקום רב לשיקולים הבריאותיים, אלא לשיקולים שקשורים לתחומים שלהם. הם גם לא מבינים ולא אמורים להבין בבריאות ובהתפשטות מחלות.
בדיוק לכן כתבנו שצריכים לעבוד ביחד ולהגיע לאיזה איזון.הבנתי
שר החינוך חושב רק על החינוך, שרת התחבורה חושבת רק על התחבורה, לא שוקלים שיקולים בריאותיים ששייכים למשרד הבריאות.
רק אוסיף ואומר שגם משרד הבריאות רואה בעיניים רק שיקולים בריאותיים נטו, שיקולים כלכליים אינו בראש מעייניו, וגם חינוך לא התחום שלו.
אם יש נשירה ממוסדות החינוך, אם המצב הכלכלי הוא קטסטרופלי, אם מצב חיי הדת בכי רע, זה לא בתחום שלו.
הם רק מבינים בבריאות ובהתפשטות מחלות, איכות חייהם הרוחנית והגשמית של האזרחים לא באחריותו באזור שיפוטו.
לכו תתלוננו במשרדים אחרים.
הבנתי טוב, מידי טוב.
כל מילה.מכיוון שאפשר להניח שזה כוון גם אלי,
אז זה רק על עצמי לספר ידעתי.
נאבקתי בפורום זה, לטעון ולבסס את העמדה, על הצורך לשמוע להוראות משה"ב. וגם, כן, לחלוק ולבקר על אלו שטענו אחרת. (דעתי היא שזו תרבות דיון לגיטימית, ולא השתקה, אבל זה יחליטו אחרים.)
במקביל, פתחתי בעצמי אשכול מיוחד ובו עמדתי המנומקת והארוכההה על שינוי הכיוון שצריך משה"ב לעשות. אמת, לא כתבתי בו את הדברים הפופולאריים/פופוליסטיים, לפיהם החרדים מופלים, אין לעשות הגבלות בכלל, או כל הקורונה היא חנטריש אחד גדול. (והראיה, שהרי סיפרו בתקשורת ששני בחורים בחברון נבדקו במד"א כך ובמעייני אחרת. מה לעשות).
למשל הבעתי התנגדות לסגרים, אבל לא מחמת שהם אינם מוצדקים, אלא מחמת הבעיה ביעילות שלהם, ונתינת ההצדקה לשוללי הבדיקות.
גם כתבתי בציניות על כך שמדיניותו של גמזו (שחרור אירועים בערים ירוקות ללא סגרי תנועה בערים האדומות) מובילה לכך שיפתחו בערים הירוקות אולמות שמחה לערים האדומות.
בעיקר ביקרתי את המדיניות בקשר לישיבות. (לא אכפיל כעת את דברי, מספיק הארכתי שם).
באשכולות אחרים. כתבתי על כך שצריך לאכוף התקהלויות במקום חבישת מסכה ברחוב, ועוד ועוד.
אבל, מה שכן.
כפי שציינתי בראש האשכול ההוא:
כנראה שאף אחד מקובעי מדיניות ההחלטות, כולל יעקב אשר, אינו קורא את פרוג.
וגם הסיכוי לשכנע בפרוג את מי שישכנע את מקבלי ההחלטות, הוא אפסי.
בשונה מכך, כל אחד ואחת מגולשי פרוג, גם מחו"ל, קובע באורחות חייו ובשמירתו על ההרחקה החברתית, את חייו ובריאותו של הציבור כולו.
אשר על כן, בהתאם לחלוקה הידועה של הרמב"ם (לגולל לסוף), הדיון על כך שכולנו צריכים לשמור את הוראות משה"ב, הוא מסוג הדיבור הנאהב, ואילו הדיון על הצורך של משה"ב לשנות את מדיניותו, הוא מסוג הדיבור הנמאס. (כאמור, חטאתי גם אני בלי סוף בדיבור נמאס בפורום זה, וגם הבוקר באשכול חדש. לא כתבתי מעמדה שיפוטית. זהו רק הסבר למה יש לי, במוצהר, יותר עניין להתעסק במה אני ואתם צריכים לעשות יום יום, מאשר במה רוני גמזו צריך לעשות)
אלא אם כן...
אלא אם כן סבור מישהו שייטב לכולנו, אם תתרופף בציבור הרחב השמירה על הנחיות משה"ב. אם כן, אז גם הדיבור על מחדליו של משה"ב הוא דיבור נאהב.
(וזו רק אחת מהסיבות, למה הרבה פעמים לביקורת על משה"ב יש ריח של אל תשמרו על ההנחיות. לא רק ההגנה על כבודו של יורם לס).
אני דווקא חושב שכראש עיר חרדי רוצה לפתוח את שנת הלימודים, שיקוליו הרבה יותר מאוזנים ממשרד הבריאותבדיוק לכן כתבנו שצריכים לעבוד ביחד ולהגיע לאיזה איזון.
אבל אי אפשר להוציא את משרד הבריאות מהתמונה במצב של מגיפה.
ממי פירר קיבל התקפה? מהאופוזיציה למשה"ב?
תודה על התודה,הרגלתי את עצמי להודות בלי בושה על לייקים.
@ש. נ. ד. (!) @מרחבית @מרובע @סקר קוד @אשת חבר
הבהובי הפעמון סיפקו לי דלק לכתוב ולכתוב ולכתוב. טנקס.
דווקא משרד הבריאות הוציא את כולם מהתמונה.אבל אי אפשר להוציא את משרד הבריאות מהתמונה במצב של מגיפה.
בעת מלחמה כשפיקוד העורף נותן הנחיות לראשי הערים, לזה אתה גם קורא השתקה?אני דווקא חושב שכראש עיר חרדי רוצה לפתוח את שנת הלימודים, שיקוליו הרבה יותר מאוזנים ממשרד הבריאות
הוא לא מזלזל חלילה בפיקוח נפש, הוא מתייעץ עם רבני העיר ויודע את מצב העיר.
כשהוא צריך להתייעץ עם גורמי רפואה הוא גם מתייעץ.
ככה התחילו היועצים המשפטיים, הם הסבירו שרק הם מבינים במשפטים אתם פוליטיקאים ומבינים רק פוליטיקה, לנו הצדק ואתו נלין.
ככה גם היום, אותו גברת בשינוי אדרת.
אם המלחמה אורכת 7 חודשים אז כן.בעת מלחמה כשפיקוד העורף מוציא הנחיות לראשי הערים, לזה אתה גם קורא השתקה?
מתוך ה-7 חודשים האלו כמה זמן סגרו את מוסדות החינוך?אם המלחמה אורכת 7 חודשים אז כן.
השכונות שהרבה רצו לראות אותן אדומות - הן אפילו לא כתומות. נראה למישהו שהצליחו לדחוף אותן להיות צהובות?בירושלים, 12 שכונות נחשבות לשכונות אדומות:
• א טור, א-שייח, א סוואנה
• אזור תעשייה ענתות
• באב א זהרה
• הרובע המוסלמי
• הרובע הארמני
• הרובע היהודי
• הרובע הנוצרי
• ואדי אל ג'וז
• מחנה פליטים שועפט
• עיסאוויה
• שועפט
• שייח ג'ראח
כמדומני מישהו כעס על הכנסת שכונות למתווה הרמזור, כמזימה נוספת של משרד הבריאות נגד חרדים.
בנוגע לירושלים,כמדומני מישהו כעס על הכנסת שכונות למתווה הרמזור, כמזימה נוספת של משרד הבריאות נגד חרדים.
מהכתבה שהבאת בסופה...מאיפה הבאת את הרשימה הזאת?
כיכר השבת:
לקראת ביטול הלימודים? אלו השכונות האדומות בירושלים
ממספרי התחלואה הפנימיים עולה כי מספר שכונות חרדיות בירושלים - נצבעו באדום • המלצת גמזו: הטלת הגבלות תנועה וסגירת מערכת החינוך • בפנים: הרשימה המלאה שתדון בקבינט (אקטואליה)
מספר שכונות חרדיות בירושלים הפכו בימים האחרונים לאדומות, כך עולה מטיוטה שהועברה הלילה (חמישי) לכל העוסקים בנושא בפיקוד העורף, משרד הבריאות ומגן ישראל. יודג שכי דיון באשר לשכונות הללו יתקיים בקבינט הקורונה רק בשבוע הבא - כך שכל החלטה שתתקבל שם, באשר לשכונות הללו, צפויה להשליך ישירות גם על ראש השנה.
כאמור, מדובר בטיוטות פנימיות המתבססות על מספרי התחלואה הפנימיים של הרשות המקומית, מספרים אשר צפויים להשתנות בימים הקרובים לפי קצב התחלואה - ולפי השינוי יוחלט בשבוע הבא, איזו מהן תוגדר כאזור אדום. בנתיים, בדיון היום של קבינט הקורונה ידונו השרים במסר שכונות ערביות בבירה צד הרובע היהודי.
גורם בכיר העוסק בנושא טוען כי "בתוך ימים, לצערנו, רוב השכונות החרדיות בעיר יהפכו לאדומות", במקרה כזה, המלצת פרויקטור הקורונה רוני גמזו היא להטיל מגבלות תנועה ולסגור את מערכת החינוך.
המספרים המלאים
שכונות רמת שלמה - רמות:
מספר התושבים עומד על 71877.
מספר המאומתים בשבוע האחרון: 164.
שיעור מאומתים: 10.9%.
צבע השכונות: אדום.
שכונות רוממה - קרית בעלזא - גבעת שאול - הר נוף:
מספר התושבים עומד על 62807.
מספר המאומתים בשבוע האחרון: 102.
שיעור מאומתים: 10.2%.
צבע השכונות: אדום.
עוד נודע ל'כיכר השבת' כי שכונות מאה שערים, שמואל הנביא, סנהדריה, נווה יעקב, פסגת זאב, בית וגן, קרית יובל, קרית משה והר חומה נחשבות לשכונות כתומות.
כמו כן, ישנם מספר שכונות ערביות הנחשבות לאדומות. בין היתר, העיר העתיקה.
היום (חמישי) יתכנס קבינט הקורונה לדון בהמלצות של פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, המבקש להטיל הגבלות נוספות על ערים אדומות.
בין היתר ממליץ גמזו להטיל הגבלות הכוללות סגר לילי, הגבלות תנועה במהלך היום ועד סגר מלא לתקופה של למעלה משבוע בעיר בה התחלואה לא תרד.
הערים בהן מתגוררים חרדים, אותן מבקש גמזו להגדיר כאזורים אדומים הם בני ברק, אלעד, טבריה ורכסים. הערים ביתר עילית ומודיעין עילית - יצאו מהרשימה ברגע האחרון.
לצד זאת, הוא מבקש להכריז על אזורים אדומים גם על הערים והיישובים: אבו סנאן, אום אל-פחם, אעבלין, בוקעאתא, בית ג'ן, ג'לג'וליה, ג'ת, דאלית אל-כרמל, זמר, טייבה, טירה, כסרא-סמיע, כעביה-טבאש-חג'אג'רה, כפר ברא, כפר כנא, כפר קאסם, לקיה, מטה אשר - שייח' דנון, מעלה עירון, נצרת, עין מאהל, עספיא, ערערה, פוריידיס, קלנסווה, שער הנגב - כפר יונה.
בירושלים, יבקש גמזו לקבוע את השכונות הבאות כאזורים אדומים ולהטיל עליהם מגבלות: א-טור, אשייח, א סוואנה, אזור תעשייה ענתות, באב א זהרה, הרובע המוסלמי, הרובע הארמני, הרובע היהודי, הרובע הנוצרי, ואדי אל ג'וז, מחנה פליטים שועפט, עיסוויה, שועפט, שייח ג'ראח, השכונות החרדיות בהם קיימת עליה בתחלואה, כאמור, יגיעו לדיון רק בשבוע הבא.
פרויקטור הקורונה מגיע לישיבת הקבינט כשהוא איבד את האמון של מגזר החרדי בשל דבריו נגד החלטת מרן הגר"ח קנייבסקי שלא לבצע בדיקות קורונה בישיבות הגדולות.
זו רשימה חלקית בלבד, לזה התכוונתימהכתה שהבאת בסופה...
לא זכורה לי הבטחה כזו, וגם כעת הנציגים לא מנופפים בה - אולי פספסתי משהו?לפני כחודש לפני הקפסולות הוא הבטיח שהחולים מהישיבות לא ייספרו בערים שלהם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קה
א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ: