לימוד עריכת מחקר

rg1212

משתמש פעיל
בעיסוקי, ככותבת עבודות סמינריוניות ומטלות אקדמיות שונות, אני מקבלת בקשות רבות לכתיבת עבודות סמינריוניות אמפיריות - מחקריות.
העניין הוא שעד היום התנסית רק בעבודות סמינריוניות עיוניות (-מסתמכות על סקירת ספרות המחקר בלבד) ואין לי מושג על אופן עריכת המחקר לעבודות כאלו (הן נקראות עבודות סמינריוניות אמפיריות וכוללות, מלבד הרקע התיאורטי, מחקר קטן).
מישהו יודע דרך (עצמאית/מוסדית) ללמידת עריכת מחקר לעבודות סמינריוניות? כלומר, מה המדגמים, השיטות, הכלים וכו'.
 

תרצה

משתמש מקצוען
בקורס בבית המורה, לכתיבת עבודות יש גם חלק הנקרא "מחקר" ולומדים זאת שם.
 

יונתן1

משתמש צעיר
עריכה תורנית
בכל מקום שלומדים תואר ראשון עושים קורס אוריינות אקדמית. בדר"כ המרצה מחלקת גם חוברת הדרכה לכתיבת עבודת מחקר. תבקשי חוברת כזאת מאחת הפונות אליך או שתפני לאחת המכללות.
 

shar

משתמש צעיר
עריכה תורנית
באינטרנט יש בשפע רב חוברות להוראות כתיבה אקדמאית, בהרבה תחומים
 

rg1212

משתמש פעיל
נכתב ע"י shar;1610280:
באינטרנט יש בשפע רב חוברות להוראות כתיבה אקדמאית, בהרבה תחומים
אין לי בעיה עם הכתיבה האקדמית וכלליה.
אני מחפשת מקור ללמידה על אופן עריכת המחקרים עצמם, לא כללי הכתיבה והמבנה. למשל, באיזה כלים מתאים לבחור למחקר מסוים, איך עורכים תצפיות, איך מנתחים ומוציאים את הממצאים, משתנים וכו'.
 

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
בלימודים אקדמיים לתואר ראשון יש קורסים: סטטיסטיקה ושיטות מחקר, בהם לומדים כיצד לערוך מחקר ולנתח אותו כדי לאשש או לסתור השערת בסיס.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה