דרוש מידע לימודים לבחור חרדי

יוכי א

משתמש חדש
הי, אשמח לקבל מידע לגבי לימודים לבחור חרדי, שרוצה להיות מטפל רגשי לנוער, האם צריך קודם תואר בחינוך? איפה לומדים? וכל פרט נוסף שיכול לעזור, תודה!
 

פ.נ

משתמש מקצוען
יש בבית חם
התחילו ממש לפני קצת זמן
לדעתי יתחילו בתחילת החורף
תיתקשרו לברר
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אם הוא רוצה לעבוד במקומות רשמיים ומוסמכים כדאי מאד שיתחיל עם תואר רלוונטי
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
אם אתה מעוניין במסלול אקדמי
קודם כל,
מכינה - תחליף לבגרויות - בעיקר אנגלית ומתמטיקה.
יש את מבחר, ועוד.
אח"כ - הייתי ממליץ על עו"ס תואר ראשון 3 שנים.
כי גם בתואר הראשון היקף החומר הטיפולי הוא יחסית יפה לעומת תארי חינוך וכדו' ומבחינה חוקית הוא נחשב מטפל (למרות שהוא לא קליני - יש איזה ברוך שלם בסיפור של העו"ס הקליני - אם יש כזה דבר מבחינה אקדמאית ואכמ"ל)
ללמוד במסלול לפסיכולוגיה - זה מסלול ארוך ומפרך.

אח"כ אפשר להמשיך לתאר שני - אם בעו"ס וניהול אם בעו"ס קליני.
 

reish

משתמש מקצוען
בשביל להיות מטפל צריך גם תואר שני?
אין אפשרות להיות מטפל בזמן קצר יותר?
אני לא בטוחה. לא מהתחום.
ממה ששמעתי, מטפלים חייבים להיות בעלי תואר שני. גם בהתפתחות הילד אמרה לי עו"סית שלא קיבלו אותה עם תואר ראשון בלבד. מנגד, מכירה הרבה עו"סיות בעלות תואר ראשון במסגרות חינוכיות. בקיצור, כדאי לבדוק עם אנשים שעשו את המסלול הזה איפה אפשר לעבוד עם תואר ראשון.
בכל מקרה, מה שברור שכדי להיות מטפל מוסמך עם תעודות שקבילות בכל מקום יש צורך במסלול אקדמי מוכר.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
בכל תחומי הטיפול צריך תואר שני כדי להיקרא מטפל.
אבל, בעבודה סוציאלית - אין כ"כ הגדרה ברורה ואין מניעה חוקית אפי' להגדיר את עצמך כמטפל (למרות שאני לא חושב שזה מספיק).
מה שכן - מקומות העבודה דורשים גם בעבודה סוציאלית תואר שני למשרות טיפוליות משמעותיות (או שיש הנחיה של משרד החינוך).
לגבי הלמידה עצמה - תואר בעבודה סוציאלית ממה שאני יודע הוא יותר טיפולי מאשר תואר בחינוך וכדו', ולכן הוא עדיף, וגם יש מעמד של עו"ס מבחינה חוקית.
 

IMOD

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
הי, אשמח לקבל מידע לגבי לימודים לבחור חרדי, שרוצה להיות מטפל רגשי לנוער, האם צריך קודם תואר בחינוך? איפה לומדים? וכל פרט נוסף שיכול לעזור, תודה!
אם הוא רוצה להישאר בכולל ולעשות שטייעגן, אז לא נראה לי שכדאי ללכת על מטפל, כי זה מקצוע שדורש המון!!! שנות לימוד, א"א ללמוד חפיף ואז... בסוף לתקן טעויות שנעשו בנפש אם אפשר בכלל... זה מקצוע מאד מסתעף ומאד הקפי, אז כדאי לחשוב פעמיים.
וגם שיש שם הרבה השקפות שלא הכי מתאימות... [ידוע שגדולי ישראל לא נחה דעתה [-בלשון עדינה] על כל המכללות למינהם] בפרט במקצוע הזה של הנפש.
ואם הוא רוצה משהו בקטנה, אז אולי כן יכול ללכת לאיזה קורס חרדי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה