אל תקחי את זה אישית.
פשוט הורים שעובדים בתקופה הזו כלכך מטורטרים וכלכך עושים את הבלתי אפשרי בכל יום עד שהם מעיזים לבקש מהמערכת לחשוב יצירתי,לחשוב בגדול. להירתם גם במצב שבשגרה היה ברור לכולם שאין מה לעשות.
אני עובדת (לא מהבית) את השעות כרגיל. הילדים בלי מסגרת. אני לא חושבת שאפשר להבין עד כמה זה מטורף עד שעושים את זה.
ומדובר כבר בתקופה ארוכההההה ומאגרי הכח והסבלנות אזלו!
אז מבחינתי כן, שהמנהלות יביאו עוזרת נקיון הערב, יכבסו מצעים ויקנו אוכל מחר ב7 בבוקר.
ברור שזה מאמץ אקסטרה, אבל גם אני עבדתי בשבילכם אקסטרה...
(יש קצת זילות של המושג עובדים חיוניים, אבל מי שבאמת עובד חיוני ועבד כל התקופה הזו- גם אתם נהניתם מזה..)
ושוב, זה לגמרי לא אישי.
את צודקת!
אני לגמרי מבינה את זה!
הקטע של למצוא סידור לילדים זה טירוף הדעת!!
ואני יודעת מעולה כמה זה קריטי שלפחות לילד שבמעון יהיה מסגרת.
הבעיה שההורים לא פונים להנהלה של הרשת או לתמ"ת עם התלונות כי הם לא נגישים,
אז מי חוטף את כל הריקושטים? המנהלת (שהיא שכירה הרבה פעמים) והעובדות....
אני קיבלתי הערב שפכטל מהמנהלת של המעון אחרי שהייתה עצבנית כי חטפה מהרבה הורים...
היא בוערת מעצבים ואנחנו שק החבטות שלה.
פייר? ממש לא!
אז לא להתלונן?
לא יודעת מה להגיד...כי גם לי יש הרבה פעמים תלונות על המוסדות החינוכיים ועל ההתנהלות
אבל לפחות להשתדל להתלונן למי שזה בסמכותו.
(למשל על הניקיון, המנהלת שלי היתה עפה על להביא מנקה הערב בתשלום,
אבל הרשת לא מאשרת דבר כזה אלא מאשרת לכל מטפלת רבע מהשעות הרגילות כדי לבוא לנקות...
ועכשיו יש גם מרד של המטפלות...זה לא כזה פשוט.)