שיתוף - לביקורת ליברמן? דרעי? אולי בן גביר?

הודיה לוי.

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
הוא לגם בהנאה מכוס הקפה שבידו, מדפדף באיטיות בעיתון היומי. עינו נחתו על הכותרת: בחירות 2022 - רצים לכנסת ה25.
"מדינה של משוגעים", הוא סגר את העיתון בטריקה. טעם הקפה נעשה מר בפיו. "חמש פעמים בחירות בתוך תקופה כזאת קצרה. שויטים. אפילו אברום הסנילי מקומה רביעית כבר יותר סגור על עצמו", הפטיר.

יום למחרת התקשרה צליל, שאלה אם הוא מעוניין להשתתף בסקר הבחירות. "בוודאי", חייך לעצמו. "תראי, אני רק בן גביר. הוא גבר אמיתי. מגיע לזירות הפיגוע, צועק. רק ככה ננצח את הטרור".

לא הרבה לאחר מכן התקשר עידו. "מרצ ורק מרצ", השיב לו כששאל במה הוא בוחר.
"תגיד לי זה נראה לך הגיוני? באים אנשים לרצוח ומה נותנים להם? סיגריות!! זהו?? רק סיגריות? מה אם לפתוח להם שולחן, לכבד אותם כמו שצריך. גם התנאים בכלא לא משהו. רק אסאדו ושלוש עופות ליום".

יומיים לאחר מכן מתקשרת שיראל. "תראי אני אמנם לא צעיר אבל אני מזה בוער על מה שקורה במדינה הזאת. אני כבר חמישים שנה חי כאן ואפילו יחידה מעופשת אין לי. אני בבחירות האלה בוחר רק בהדר מוכתר".

"רק ליברמן יצליח להיכנס בחרדים האלה כמו שצריך", הוא עונה לסבטלנה כשהיא מבקשת לדעת במי הוא בוחר. "שודדים, את כל הכסף במדינה הזאת הם לוקחים לנו".

"תראה אני מזה רעב. לא לבגט. לשינוי. אריה דרעי יביא לנו אחד כזה. אני בוחר בש"ס" , הוא אומר ליעקוב.



****
הוא ישב על כורסא במרפסת, לוגם בהנאה מכוס הקפה. רגליו משולבות זו בזו. אצבעותיו מדפדפות בעיתון באיטיות כשמדי פעם הוא מעביר עליהן לֶק על מנת שהדפים יצליחו להידבק טוב יותר על אצבעותיו.

"צאו מהבתים ולכו לבחור", חלף הכרוז לידו.
"שויטים", הוא הפנה את ראשו לעבר הכביש, חיוך ערמומי התפשט על פניו. "עד שיש לי יום חופש אני אבזבז אותו עליכם?".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה