כללי לוגו למטפחות מעוצבות

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך

noch100

משתמש רשום
קביעת רמת המיצוב של העסק היא מקצועית לחלוטין ולא אמורה לנבוע משיקולי רגישויות ועלבונות של בעלי העסק. להפך, זה קודם כל אינטרס שלהם, שהמותג שלהם ימוצב נכון. יש מותגים שעובדים מאוד קשה ומשקיעים הון כסף כדי לשמר את הדימוי העממי.

אני מסכימה עם האמירה והחשיבה, ואפשר להביא לסימוכין את הקמפיין הותיק של AVIS- we try harder, שמיצבו את עצמם קבוע כמקום 2 בהשכרת רכב ויצרו לעצמם קו יפה של - כיוון שאנחנו לא הכי גדולים בתחום אנחנו עובדים יותר לשמור על הלקוחות שלנו. אבל אני פשוט תוהה לגבי המינוחים אל מול הלקוחות העממיים הקטנים.
כשאני עובדת מול עסק קטן שאומר לי שהוא יוקרתי, אני בד"כ מנסה לברר גבולות גזרה כמו שציינת: איכות חומר, ייחודיות וכו'.
אבל אם אני מגיעה למסקנה שהוא מדבר על קיטש-יקר אני לא תמיד מתקנת אותו מילולית. אני תוהה אם זה טעות. כלומר אני נותנת לו מוצר שמשדר 'שואו' אבל לא יוקרה, רק שאני לא מתקנת את הלקוח יותר מפעם-פעמיים מבחינה סמנטית. הוא מתעקש שהוא רוצה יוקרתי, ובעיניו יוקרתי = שחור עם זהב מתכתי (שוב, זה בלי קשר לדוגמא בשרשור פה, לקוח אמר לי את המשפט הזה בדיוק היום!). הסברתי לו בעדינות-אך-תקיפות שזה לא מתאים, אבל לא אמרתי לו שוב- המותג שלך לא יוקרתי, הוא עממי. האם זו טעות מצידי כמעצבת?
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י EC;1012683:
תודה רבה לכולם על הערות היעילות והמועילות
הצבע הזהב הוא ממש לא זה שישאר, אלא קאמל ושמנת או לחילופין אנסה שילוב של סגול אצילי וכו'
אני חושבת שאלך על הכיוון של 6,8 ואלה בהמשך תיקון,
אם יש עוד משהו אשמח לשמוע.. וכן ערכים מדויקים לצבע קאמל שלא הצלחתי עדיין ליצור.
אלפי תודות..

לטעמי פנטון 7572 c. הוא קרמלי למדי
(c זה אומר "קוטד" כלומר זה מהקטלוג של הכרומו)
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י noch100;1013068:
אני מסכימה עם האמירה והחשיבה, ואפשר להביא לסימוכין את הקמפיין הותיק של AVIS- we try harder, שמיצבו את עצמם קבוע כמקום 2 בהשכרת רכב ויצרו לעצמם קו יפה של - כיוון שאנחנו לא הכי גדולים בתחום אנחנו עובדים יותר לשמור על הלקוחות שלנו. אבל אני פשוט תוהה לגבי המינוחים אל מול הלקוחות העממיים הקטנים.
כשאני עובדת מול עסק קטן שאומר לי שהוא יוקרתי, אני בד"כ מנסה לברר גבולות גזרה כמו שציינת: איכות חומר, ייחודיות וכו'.
אבל אם אני מגיעה למסקנה שהוא מדבר על קיטש-יקר אני לא תמיד מתקנת אותו מילולית. אני תוהה אם זה טעות. כלומר אני נותנת לו מוצר שמשדר 'שואו' אבל לא יוקרה, רק שאני לא מתקנת את הלקוח יותר מפעם-פעמיים מבחינה סמנטית. הוא מתעקש שהוא רוצה יוקרתי, ובעיניו יוקרתי = שחור עם זהב מתכתי (שוב, זה בלי קשר לדוגמא בשרשור פה, לקוח אמר לי את המשפט הזה בדיוק היום!). הסברתי לו בעדינות-אך-תקיפות שזה לא מתאים, אבל לא אמרתי לו שוב- המותג שלך לא יוקרתי, הוא עממי. האם זו טעות מצידי כמעצבת?

זה שייך יותר לפורום פרסום
כי ברגע שהלקוח שלך לא מבין את העסק שלו, כל הפרסום שלו מבוסס על טעות.
הוא לא היחיד, רוב בעלי העסקים הקטנים לא ממש מבינים את העסק שלהם, בעיקר כי לא עשו עבודת שטח מספיק טובה.
הם חושבים שהם יודעים, הלוא הם בעלי עסק.
אבל האמת היא אחרת. הסטטיסטיקה מוכיחה את זה, כי 80% מהעסקים הקטנים שנפתחים - נסגרים תוך 5 שנים.
אחד הדברים הכי חשובים לעסק הוא התוויית דרך פעולה, שיווקית ופרסומית.
כשהעסק משדר יוקרה אבל מוכר מוצר עממי זו הטעיה של לקוחות, וזה יפגע לו במכירות.מי שמחפש יוקרתי ומגלה שמכרו לו זול - לא יפנה לשם שוב, וגם לא ימליץ. הוא ירגיש שהונו אותו.
(וגם להיפך. עסק יוקרתי שממצב את עצמו במקום זול ועממי לא יוכל לגבות מחיר גבוה, ולא יגיעו אליו לקוחות שמחפשים יוקרה)
הכל לפי ההגדרה של העסק ושל קהל המטרה.
כשזה נעשה בצורה מדוייקת, זה כלי שיעזור לבעל העסק להוביל את עצמו למקום הנכון מבחינת מיצוב, בידול ובידול חזותי. וכמובן יעזור לו מאוד להגדיל את ההכנסות וליצור יתרון תחרותי על פני אחרים.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לגבי הלוגו -
אני חושבת שקאמל ושמנת זה מצויין
קחי גוון צהבהב יותר, וללא השחור

דבר שמאוד בלט לי - באנגלית הפונט לא כל כך מוצלח, והוא חוזר בכל הסקיצות.
נסי למצוא פונט מיוחד יותר
הייתי הולכת לכיוון התחרה של 3, אם זה אכן סגנון המטפחות
(קשה לעזור כשלא ממש יודעים באיזה מוצר מדובר, האם זה לציבור דתי או חרדי, איך נראות המטפחות?)
אבל הפונט העברי ממש לא מעודן ולא יוקרתי, וגם השילוב של הכל יחד כרגע לא יושב טוב

אם מדובר במוצר באמת יוקרתי -
כרגע הסקיצות לא מבטאות זאת
נסי לעבוד עוד, תעלי את מה שאת עושה, ונעזור לך להתקדם
 

יסכה שמואל

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני חושבת שמאוד חשוב שתהיי ברורה עם עצמך מה הסוג של המטפחות האלה. מטפחות יוקרה לא אומר כלום. סוג של מטפחות משי מבריקות לציבור החרדי? מטפחות מעוצבות לציבור הדתי-לאומי? אם הכוונה לסוג השני אז לדעתי אף לוגו לא מתאים לך- זה צריך להיות משהו יותר פשוט, עם תחרות אולי אבל שישדר יותר נשיות ופשטות (כן, גם אם הן נחשבות "יוקרתיות"), ואם זה אכן מטפחות כאלה אז הסלוגן "מטפחות יוקרה" לא יצליח בציבור כזה. אם זה מטפחות שמיועדות לציבור החרדי אז יש מצב שאחד הלוגואים האלה יתאימו לך, אבל באמת עם עוד קצת שיפוץ. בהצלחה רבה!
 

rainbow

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
8 לדעתי
רק תורידי את הסרט העליון
מדהים!
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י eliezer;1013122:
לטעמי פנטון 7572 c. הוא קרמלי למדי
(c זה אומר "קוטד" כלומר זה מהקטלוג של הכרומו)

לא ממש הבנתי, מאיפה הנתונים הנ"ל?
 

noch100

משתמש רשום
זה שייך יותר לפורום פרסום
כי ברגע שהלקוח שלך לא מבין את העסק שלו, כל הפרסום שלו מבוסס על טעות.
הוא לא היחיד, רוב בעלי העסקים הקטנים לא ממש מבינים את העסק שלהם, בעיקר כי לא עשו עבודת שטח מספיק טובה.
הם חושבים שהם יודעים, הלוא הם בעלי עסק.
אבל האמת היא אחרת. הסטטיסטיקה מוכיחה את זה, כי 80% מהעסקים הקטנים שנפתחים - נסגרים תוך 5 שנים.
אחד הדברים הכי חשובים לעסק הוא התוויית דרך פעולה, שיווקית ופרסומית.
כשהעסק משדר יוקרה אבל מוכר מוצר עממי זו הטעיה של לקוחות, וזה יפגע לו במכירות.מי שמחפש יוקרתי ומגלה שמכרו לו זול - לא יפנה לשם שוב, וגם לא ימליץ. הוא ירגיש שהונו אותו.
(וגם להיפך. עסק יוקרתי שממצב את עצמו במקום זול ועממי לא יוכל לגבות מחיר גבוה, ולא יגיעו אליו לקוחות שמחפשים יוקרה)
הכל לפי ההגדרה של העסק ושל קהל המטרה.
כשזה נעשה בצורה מדוייקת, זה כלי שיעזור לבעל העסק להוביל את עצמו למקום הנכון מבחינת מיצוב, בידול ובידול חזותי. וכמובן יעזור לו מאוד להגדיל את ההכנסות וליצור יתרון תחרותי על פני אחרים.

אני מסכימה.
אני רק שואלת על המונחים.
יש לקוחות שחושבים שיוקרתי=שחור עם זהב + נוצץ ואם אפשר גם outerglow אז למה לא.
אני חושבת שתוצאה של כל הנ"ל יכולה לצאת עממית. או יותר נכון- קיטש-עלאק-יוקרתי.
וזה גם סגנון עיצובי תואם קהל יעד- קהל יעד שמחפש לעשות 'שואו' אבל לא מוכן להוציא הרבה כסף על מוצר. קהל יעד שלא אכפת לו שלכולם סביבו יש אותו בגד אבל אם הוא מלא פייטים אז כנראה שהוא יוקרתי. שחושב שטאפט + חצאית קומות= פאנסי וייחודי. שבעיניו שרשרת פנינים היא יוקרתית גם אם היא חרוזים עגולים בצבע דמוי פנינה שנקנה בחנות אקססוריז ב35 שח.

השאלה היא האם עלי להאיר את עיני הלקוח שזה לא יוקרתי, אלא קיטש נוצץ שמשדר 'שואו' במחירים זולים. או שפשוט לתת לו מה שהוא מבקש כי זה כן תואם קהל יעד ומטרה ותמחור, בלי להכנס איתו לריב על המונחים.
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נכתב ע"י EC;1013905:
לא ממש הבנתי, מאיפה הנתונים הנ"ל?

מהקטלוג שאצלי בבית.
גם פנטונים מהסביבה הם קארמליים מאד לדעתי, זה קארמל בהיר יותר:
7565
באופסט:
C=0
M= 53
Y= 98
K= 11
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י noch100;1014982:
אני מסכימה.
אני רק שואלת על המונחים.
יש לקוחות שחושבים שיוקרתי=שחור עם זהב + נוצץ ואם אפשר גם outerglow אז למה לא.
אני חושבת שתוצאה של כל הנ"ל יכולה לצאת עממית. או יותר נכון- קיטש-עלאק-יוקרתי.
וזה גם סגנון עיצובי תואם קהל יעד- קהל יעד שמחפש לעשות 'שואו' אבל לא מוכן להוציא הרבה כסף על מוצר. קהל יעד שלא אכפת לו שלכולם סביבו יש אותו בגד אבל אם הוא מלא פייטים אז כנראה שהוא יוקרתי. שחושב שטאפט + חצאית קומות= פאנסי וייחודי. שבעיניו שרשרת פנינים היא יוקרתית גם אם היא חרוזים עגולים בצבע דמוי פנינה שנקנה בחנות אקססוריז ב35 שח.

השאלה היא האם עלי להאיר את עיני הלקוח שזה לא יוקרתי, אלא קיטש נוצץ שמשדר 'שואו' במחירים זולים. או שפשוט לתת לו מה שהוא מבקש כי זה כן תואם קהל יעד ומטרה ותמחור, בלי להכנס איתו לריב על המונחים.
לפי מה שאת מתארת זה סתם "לחנך" בן אדם ללא שום תועלת. (אני טועה?)
אז למה לך??
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה