כללי לוגו למטפחות מעוצבות

  • פותח הנושא EC
  • פורסם בתאריך

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יש פה מס' סקיצות ללוגו למכירה של מטפחות יוקרתיות , הלקוחה ביקשה לשילוב של תחרה וצבע קאמל, ה- OD זה ר"ת של השם שלה,
הצבעים שנתתי כאן הם ממש לא מדוייקים ככה רק למראה הכללי, גם הדיוק פה עדיין לוקה.
אשמח מאוד לכל הערה והארה, מה היה מתאים, מה לא מתאים,צבעים, פונטים, שילובים וכו'
אגב מישהו יודע ערכים מדויקים לצבע קאמל? אשמח לדעת..
תודה רבה!
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-2.jpg
    3 MB · צפיות: 26

חוצניק

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לעניות דעתי 8 היחיד שאפשר להוציא ממנו משהו וגם בו צריך להוריד את הסרט העליון

אבל יש פה יותר מומחים ממני
 

אלישבע אבר

מנהלת קהילת מוזיקה. סאונד. והפקות במה
מנהל
מנוי פרימיום
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
בלי להבין בזה..
מאוד יפה!!
אני אישית חושבת ש"מטפחות יוקרה" מיותר, או לתת אותם ממש בקטן, כי הרי היא רוצה שזה יכנס בתור מותג, לא?
 

נחמי שלנגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אהבתי את 3
יושב יפה על התחרה.

הטיפוגרפיה צריכה ליטוש.
תחליפי פונטים לאציליים יותר, ותשחקי עם חיבורים וכו'

הרבה הצלחה
 

לאהש

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
דוקא יש משהו מעניין ב 7 לשחק עם האותיות ועם התחרה לדעתי להחליף פונט
ולמה לא לנסות אותיות בעברית
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לאהש;1011867:
דוקא יש משהו מעניין ב 7 לשחק עם האותיות ועם התחרה לדעתי להחליף פונט
ולמה לא לנסות אותיות בעברית


מה הכוונה אותיות בעברית, למה?

עוד מישהו/משהו?
 

ראש בריא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נחמד
לא נראה שישבת הרבה על הקונספט, כי הוא לא ניכר כאן בצורה חזקה.
מומלץ לך לשבת עם בריף מסודר ועל סקיצות ידניות (שלא ברור למה אנשים מזלזלים בהם)
ותראי שגם לך יהיה יותר מסודר בראש מה את הולכת לעשות!

הרבה הצלחה :)
 

shraga0

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לעניות דעתי מס' 8
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שילוב של זהב, שחור וסלסולים הוא לא המתכון ל"עיצוב יוקרתי".
לרוב הוא המתכון ל"עיצוב של דוכן בשוק הכרמל שמוכר חיקויים בשקל וחצי למותגי יוקרה".

בהנחה שמטפחות היוקרה שהלקוחה שלך מוכרת מתאפיינות במיצוב גבוה הן מבחינת תמחור והן מבחינת קהל היעד, ולא מיועדות לקהל של שוק הכרמל, תצטרכי לחקור קצת יותר לעומק איך יוצרים עיצוב יוקרתי ובמה הוא מתאפיין.

אתן לך רמז, השימוש באלמנטים מוכנים ושחוקים (וחינמיים) לא יקדם אותך למטרה, מכיוון שמותגי יוקרה מוכרים בדיוק את ההפך מהזול וההמוני. הם מתיימרים לתת ללקוח את התחושה שהוא קנה מוצר חד פעמי, או לפחות מתוך סדרה קטנה ומוגבלת, כזה שלא "לכולן יש" ו"כל אחת יכולה להשיג".
כנ"ל לגבי הפונט.

ממליצה לך לחזור צעד אחורה לשלב המחקר וההשראה.
 

א.ת. פ.

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
8 לדעתי הטוב מכולם
אבל אין צורך פעמיים בסרט והפונט בעברית לדעתי לא משו...
 

slil

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
6 או 8 עם ליטוש - בלי השחור ופונט אחר.
 

מיצג

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נעמה אכן צודקת בכל מה שכתבה.

כיוון ששם הלוגו קצר מאד, הייתי ממליצה לך לעצב פונט מיוחד עבור לוגו זה ובו תכניסי סמל בצורה מעניינת המזכיר את נושא הלוגו (סרט, קשירה וכד').
 

אסתר1984

משתמש פעיל
D I G I T A L
דבר ראשון, האסוציאציה של OD באנגלית היא מאוד שלילית, אז אולי כדאי לבחור במשהו אחר או באותיות של השם בעברית?

דבר שני, כדאי לך לנסות למצוא אלמנט יותר ייחודי ואישי מהציורים שניסית, כי בינתיים זה נראה מאוד בנאלי.
 

eden7115

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
כמו שכתבו מעלי, חסר קונספט וחסרה הבנה של הערך "יוקרה".

דווקא לעסק יוקרתי כדאי לכתוב את השם של הלקוחה בעברית (ראי לדוגמא את מעצבי בגדי הערב הנחשבים, ששמם הוא מותגם) ולתת איזושהי איזכור בלוגו למטפחות: קשירה של אותיות, איור מופשט מאוד של מטפחת שמשתלב עם האותיות בהרמוניה וכו'.

את הכיתוב "מטפחות יוקרה" עדיף להחליף בסלוגן מתאים, אבל גם אם משאירים את הכיתוב הזה, הוא אמור להיות קטן משמעותית ממילות הלוגו עצמן.
בהצלחה.
 

EC

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תודה רבה לכולם על הערות היעילות והמועילות
הצבע הזהב הוא ממש לא זה שישאר, אלא קאמל ושמנת או לחילופין אנסה שילוב של סגול אצילי וכו'
אני חושבת שאלך על הכיוון של 6,8 ואלה בהמשך תיקון,
אם יש עוד משהו אשמח לשמוע.. וכן ערכים מדויקים לצבע קאמל שלא הצלחתי עדיין ליצור.
אלפי תודות..
 

noch100

משתמש רשום
אתן לך רמז, השימוש באלמנטים מוכנים ושחוקים (וחינמיים) לא יקדם אותך למטרה, מכיוון שמותגי יוקרה מוכרים בדיוק את ההפך מהזול וההמוני. הם מתיימרים לתת ללקוח את התחושה שהוא קנה מוצר חד פעמי, או לפחות מתוך סדרה קטנה ומוגבלת, כזה שלא "לכולן יש" ו"כל אחת יכולה להשיג".
כנ"ל לגבי הפונט.

תגידי, נעמה, מה עם עסק שטוען שהוא רוצה יוקרה אבל בעצם הוא עממי למדי? אנשים לא אוהבים לשמוע שהעסק שהם בנו בשתי ידיהם הוא לא יוקרתי.

אני לא רוצה לעסוק בעיצוב הלוגואים הספציפיים שמופיעים כאן ועל המקרה הנוכחי, אלא משתמשת ב- 'מטפחות יוקרה' כדוגמא. נערה הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי בשש השנים האחרונות הרבה מעצבות שהמציאו את הגלגל בעולם המטפחות. כן ראיתי כמה מעצבות בודדות עם רעיונות ייחודיים, והרבה מעצבות בעל כשרון בשילוב בדים שיוצרות משהו דומה למעצבת אחרת אבל עם אופי/טעם שונה.

אולי במקרה שבעלת העסק היא מישהי שיודעת לתפור ופותחת עסק מהצד מהתחביב שלה, והיא מבקשת 'משהו יוקרתי',
שווה דווקא לייצר לה משהו שהוא עלאק-יקר-אבל-בעצם-זול? [אולי אני אמציא סגנון עיצוב חדש ואקרא לו 'קיטש-יקר'.]
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י noch100;1012976:
תגידי, נעמה, מה עם עסק שטוען שהוא רוצה יוקרה אבל בעצם הוא עממי למדי? אנשים לא אוהבים לשמוע שהעסק שהם בנו בשתי ידיהם הוא לא יוקרתי.

אני לא רוצה לעסוק בעיצוב הלוגואים הספציפיים שמופיעים כאן ועל המקרה הנוכחי, אלא משתמשת ב- 'מטפחות יוקרה' כדוגמא. נערה הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי בשש השנים האחרונות הרבה מעצבות שהמציאו את הגלגל בעולם המטפחות. כן ראיתי כמה מעצבות בודדות עם רעיונות ייחודיים, והרבה מעצבות בעל כשרון בשילוב בדים שיוצרות משהו דומה למעצבת אחרת אבל עם אופי/טעם שונה.

אולי במקרה שבעלת העסק היא מישהי שיודעת לתפור ופותחת עסק מהצד מהתחביב שלה, והיא מבקשת 'משהו יוקרתי',
שווה דווקא לייצר לה משהו שהוא עלאק-יקר-אבל-בעצם-זול? [אולי אני אמציא סגנון עיצוב חדש ואקרא לו 'קיטש-יקר'.]

"יוקרה" זה לא מונח שיכול להיות מנותק מהמציאות.
המונח יוקרה חייב להיות מקושר קודם כל לתמחור ולקהל יעד.
אחרי זה גם לאיכות חומרים, לייחודיות, לגודל הקולקציה (ככל שהמוצר המוני יותר כך הוא יוקרתי פחות).

קביעת רמת המיצוב של העסק היא מקצועית לחלוטין ולא אמורה לנבוע משיקולי רגישויות ועלבונות של בעלי העסק. להפך, זה קודם כל אינטרס שלהם, שהמותג שלהם ימוצב נכון. יש מותגים שעובדים מאוד קשה ומשקיעים הון כסף כדי לשמר את הדימוי העממי.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה