כללי לא חראם על המאמץ?

איש קטן

משתמש צעיר
עשיתי את הפרסום דלהלן במסגרת פרוייקט תיאורטי מסוים, (ללא כל קשר לחברת "אמנה").

נסו לשכנע עד כמה הפרסום הזה גרוע, סיבות מנומקות יתקבלו בברכה ובאהדה רבה.

בהמשך השרשור, נעמוד בע"ה על כמה מאפיינים מעניינים בשורשי הפרסום, בעקבות הפרסום שלפניכם.
 

קבצים מצורפים

  • אמנה_עמוד_1.jpg
    KB 446.7 · צפיות: 27

תותים

משתמש רשום
רק כדי שלא אראה מחר בעיתון מודעות מסוג זה, אנסה להסביר עד כמה המודעה גרועה, כבקשתך:

הקונספט:
הרעיון בשימוש בדבר שלילי הוא פסול מעיקרו.
אני אראה את הקבר הזה בעיתון ואמשיך הלאה, זה לא קשור אלי... לא רוצה... לא הייתי פה.
וודאי שלא אקנה מקרר בגלל בית קברות.

האמירה:
לא משכנע ואף דוחה לדבר על נפטרים, מאמץ, ייסורים וכד'
אתה מוכר מקרר, תגיד למה הוא טוב.
אין כאן בידול, אמרת מקרר הפוך, בגובה העיניים, יש את החברה הזו, החברה המתחרה, אשווה ואקנה את המשתלם.

המסר חוזר על עצמו 3 פעמים. על המקרר, בחוץ, ובלוגו.
בחוץ הוא וודאי מיותר.

לא ברור הקופי, הקשר, אנרגיות... פרחה נשמתם בעת הבישול.
אפרופו בישול, הלו... מוכר מקרר, הלכת רחוק מידי.

בלוגו יש 2 מסרים, תבחר רק אחד.

חסר לי פרטים על המקרר, מידות, צבעים, נפח וכו', איפה החשק לקנות?


הניראות:
המקרר לא תואם.
מלוכלך, חול, עצוב מאוד.
במקום להבהיר כ"כ מאחור, שזה מעיק מאוד ומוכיח על עומס פוטושופ, יכולת לשים תמונה של בית קברות נורמלי, ולטשטש עם קצת Blur.
חסר צל לקבר הזה...

אין כאן גריד, למה?

נוחעם, אם זה לא היית אתה, זה לא הייתי אני שכותב...
 

איתמר נתן

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
עימוד ספרים
מקרר שנראה כמו מצבה לא עושה הרבה חשק לפתוח אותו ובטח שלא להוציא ממנו אי אלו דברים... לא הייתי רוצה לראות את גדודי נטורי קרתא אצלי במטבח...
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif


ועכשיו ברצינות כפי שכתב קודמי השימוש באלמנטים של חיים ומוות ובתי קברות נעשה רק במודעות אזהרה בנושאי זהירות בדרכים וסכנות העישון וכדו',

הרעיון, כרעיון גרידא אמנם חמוד אך אינו משדר ומספק את הסחורה הפירסומית.


ואגב, המקרר של אמנה או של אלקטרה
icon7.gif
...
 

מטאור

משתמש צעיר
המודעה יוצרת אצל הצופה ראקציה מהמקרר הזה שמזכיר לו את יום המיתה.. למרות שהמסר הוא דווקא הפוך! (המקרר שאתה משתמש בו כיום אמור ללכת אל בית הקברות...)

חובה להשתמש במסר חיובי, ויותר מכך - לא לשלול את המוצר של המתחרים בכדי לשבח את המוצר שלי!! תדגיש את המעלות שלך, את השאר יעשה הצופה לבד...
 

NG

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
קודם כל הפרסום דווקא מעולה

עכשיו נעבור לשלב הביקורת הרי זה מה שרצית
א. כתוב שם על המקרר למעלה בבית עלמין "אמקור" זה כבר עילה לפתיחת מלחמה.
ב. במבט ראשון של אלפית השניה, זה היה נדמה לי לפני מקרר, יותר כחפיסת סיגריות עומדת, יתכן בגלל שבתת מודע אנשים משייכים זאת יותר לאיזור בית העלמין (למרות שמעשנים חיים יותר טוב:mad:)
ג. לא חראם - המילה חראם נחמדה מידי לקופירייטרים, השאלה אם אמא שלי יודעת מה זה, והשאלה שחוזרת על עצמה אם זה לא יורה ללמטה לקהל יעד (סלנגי) זול יותר.
ד. המילים פרחה נשמתם וכו' מיותרות המסר מובן גם בלי זה, זה רק יותר מסרבל.
ה. אולי צריך להביא ראשון את המילה "התכופפויות" שזה יותר מציין את המקרר הישן (אולי שמת זאת למטה בכדי שיתכופפו)
ז. המקרר העליון גונב את כל ההצגה למקרר הקטן - יש אנשים שלא כ"כ יבדילו שהמקרר התחתון הוא בכל הפוך ושונה.


אך מצד שני המודעה שונה ומבודלת וערוכה טוב, היא עושה את הפרובוקציה הנדרשת (שאולי תאיר את עיני אם היא רצויה בפרסום או לא) :eek:

ביקשת ביקורת חיפשתי בשבילך "מתחת לאדמה".
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
כנ"ל
ברגע הראשון אתה מתכונן לראות חפיסת סיגריות,
האנטיגואיזם עולה לך מיד על הראש כשאתה רואה שמנסים לעבוד עליך ולהשים בבית קברות גם את המקרר הנאמן שלך, פוי.



ומשהו לא קשור בהכרח:
הרעיון של מתקן הנרות הבנוי בתוך תא המקפיא, נתן לי 'השראה' חמודה:
תארו לעצמכם שיש לכם בבית מקפיא מיוחד המוציא מתוכו קרטיבים ושלגונים הזמינים בכל עת, כמה שתרצו, ואיזה סוג שתרצו. רק לגשת למקפיא, להרים את מכסה הזכוכית השקוף, ולהוציא...
חחחחח...
 

איש קטן

משתמש צעיר
חן חן.

שכחתי לציין בתחילת השרשור, שאני מודע היטב למגרעות הפרסום, שאינו עומד בעוד המון סטנדרטים ביסודות הפרסום, עוד מעבר למה שצויין לעיל בכישרון רב. וזו הסיבה שהעלתי לכאן, לפתח דיון על המגרעות. שוב, הפרסום תיאורטי לגמרי.

תותים, ברוב דבריך צדקת מאד, אבל אתמקד במה שכתבת "אין כאן בידול, אמרת מקרר הפוך, בגובה העיניים, יש את החברה הזו, החברה המתחרה, אשווה ואקנה את המשתלם".

כאן יש לך טעות, כי כאשר יש לנו מוצר פורץ דרך שטרם נכנס דיו לשוק, אזי בדרך כלל ההתמקדות תהיה כלפי חוץ ולא כלפי פנים, גם כאשר יש לנו כבר מתחרים. ולא אלך רחוק מידי, ניקח את המקרר ההפוך, לא נוכל להתמקד בפרסום נגד המתחרים, לאמר המקרר ההפוך "שלנו" טוב יותר משל המתחרים, כי הקורא או הצופה טרם מודע היטב לעצם המוצר, וטרם משוכנע ביכולתיו המיוחדות. לכן נראה תמיד במוצרים שהם חידושים בעצם קיומם, שהפרסומות ידברו על הבשורה החדשה, ולא על המתחרים או על הבדלי המחירים ביניהם. בעוד כמה שנים כאשר המוצר יחדור היטב, יתפרסו ויתמקדו במתחרים.

גם לגבי מה שכתבת "חסר לי פרטים על המקרר, מידות, צבעים, נפח וכו', איפה החשק לקנות?", במודעות מיתוגיות אין כלל מקום לכל זה. באנו לבשר שיש מקרר כזה, יתרונותיו אינם בגדול בנפח וכו', אלא בעצם היפוכו.

הסתר פנים
הייתי שמח על הרחבה בדברייך.

fix
שאלה טובה שאלת, וכאן ישנה הרחבה בדברים שכתבתי זה עתה. הההמצאה של המקרר ההפוך היא של חברת "אמנה", וכבר קמו לה מתחרים. ולכן הפרסום התיאורטי הזה מתמקד באב-המטפח-של-המקרר, אמנה - לה יש זכות ראשונים.

מטאור
התחלת טוב, אבל הלכת לאיבוד. זה נכון שעפ"י רוב אין לדבר בלשון שלילה. אבל כאן אין כלל הבעיה של שלילת המתחרים, מאחר והמתחרים כבר מתו מזמן, המתחרים הם אלו שהמציאו את המקרר לפני שישים שנה ויותר. אין כאן אמירה נגד טיב המקררים של היום, אלא נגד השיטה שהמקפיא למעלה והמקרר למטה. אני מקווה שאני מובן בפרט הזה.

ואגב, התהליך החל בתקופת הקרח, בעידן ששמו גושי קרח בחלקו העליון של המקרר, והקרח הלך ונזל כלפי מטה. ולכן למעלה היה קפוא, מחמת שהיה צמוד לקח, ולמטה קירור סטנדרט, מהקור המינימלי של המים הקרים.

ng
אתה בכיוון הנכון. :)
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י איש קטן;431978:
ואגב, התהליך החל בתקופת הקרח, בעידן ששמו גושי קרח בחלקו העליון של המקרר, והקרח הלך ונזל כלפי מטה. ולכן למעלה היה קפוא, מחמת שהיה צמוד לקח, ולמטה קירור סטנדרט, מהקור המינימלי של המים הקרים.
תיקון קטן: אין צורך שינזלו מים. קור מקרין כלפי מטה (בניגוד לחום, שמקרין למעלה). לכן, עצם היות הקרח למעלה, צינן את החלק התחתון...

כך פעלו "ארונות הקירור" של המאה ה19, אנשים רכשו קרח ממוכר הקרח, ושמו אותו בחלקו העליון של ארון הקרח.
 

NG

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
נמק פרט.

ng
אתה בכיוון הנכון.

הסבר,

גם אני רוצה ללמוד.
 

איש קטן

משתמש צעיר
עוד מילה על מה שכתב תותים: "בלוגו יש 2 מסרים, תבחר רק אחד".

אין שם 2 מסרים. המשפט העליון מספר "מה המוצר", תקרא לזה פרט טכני, שייתכן ויבוא במקשה אחת עם הלוגו בכל מקום שידברו על המקררים של "אמנה". ובכ"ז, כאן אכן עלית על מוקש ענק, כי משפט כזה חייב להכיל פשטנות וטכניקה, משפט פשטני וממוקד ביותר, כמו "מקרר למעלה-מקפיא למטה", ופחות משפט סלוגני. אבל בכל אופן צריכים לספר מה המוצר, מה טיבו, ובמה הוא שונה ממה שהיינו רגילים עד הנה.

הסלוגן, (במקרה הזה: "מקסימום מקרר, מינימום מאמץ"), זה שורת השכנוע, וזהו המסר המרכזי (והיחידי).
 

yaeli

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הכל טוב ויפה, אבל נראה לי שקצת טעית בפורום...:cool:
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
"אחלה פרסומת"(למתחרים)

אתה שוכב לך אחרי מאה ועשרים שנה של התאמצויות בתוך מקרר,
מכוון את הטמפרטורה ככה ל4 מעלות צלזיוס ותוך כדי גונב כמה קוביות קרח מהמקפיא,
ומציץ כך סתם דרך החלון של נרות הנשמה בכל החברים שמסביב שפשוט מתנפחים שם בחום ובשמש היקודת של החופש הגדול.

אבל אוי ואבוי! שוד ושבר!
אמנה המציאו מקרר הפוך נכון יהיה נעים וקר והרגליים יהיו כל הזמן באמבטית קרח.
אבל החלון של נרות הנשמה יעברו למטה ואיך אני אציץ ואשוויץ על כל החברים שלי כל הזמן,
ילך לי הגב.
אוי ואבוי. אני מעדיף למות.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י yaeli;432023:
הכל טוב ויפה, אבל נראה לי שקצת טעית בפורום...:cool:

שום טעה בפורום.
זה רק גורם לפורום להיות מפוהק פחות.

המקרר הרצ"ב
מתאים בול לסלוגן
מקסימום מקרר במינימום מאמץ...
 

קבצים מצורפים

  • מקסימום.jpg
    KB 66.8 · צפיות: 18

yaeli

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נכתב ע"י אברומי נויבירט;432025:
שום טעה בפורום.
זה רק גורם לפורום להיות מפוהק פחות.

המקרר הרצ"ב
מתאים בול לסלוגן
מקסימום מקרר במינימום מאמץ...

כן, לא היה לי ספק שתהיה הראשון לחלוק עלי.
(פיהוק)
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אברומי נויבירט;432025:
שום טעה בפורום.
זה רק גורם לפורום להיות מפוהק פחות.

המקרר הרצ"ב
מתאים בול לסלוגן
מקסימום מקרר במינימום מאמץ...

הרגת אותי!
(אוי עכשיו אני צריך מקרר שכזה :))
 

איש קטן

משתמש צעיר
פארק ואברומי חשבו שחור... ועוד באותו זמן.

(הוכחתם שמוות יכול להיות דבר מצחיק...).
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י איש קטן;432037:
פארק ואברומי חשבו שחור... ועוד באותו זמן.

(הוכחתם שמוות יכול להיות דבר מצחיק...).

עם כזו פרסומת מה הפלא שחשבנו שחור?
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
הומור מקררי מקאברי... :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה