נכתב ע"י פנס בערפל;n4940237:יש לכל אחד בחירה. ולכל מלמד יש בחירה לתרץ מעשיו בהסברים כאלו ואחרים....
אשמח להסבר, ולא לסיסמאות,
נכתב ע"י פנס בערפל;n4940237:יש לכל אחד בחירה. ולכל מלמד יש בחירה לתרץ מעשיו בהסברים כאלו ואחרים....
הבנו. אמת ויציב.נכתב ע"י רבנים;n4940149:איזה יופי, הגענו לאינטרסים...
מה שאתם כותבים חבר'ה - חתך לי את האצבע בסרגל, שם עלי 3 איקסים, הכל טוב ו(לא) יפה.
חושבני שכולנו תמימי דעים שלא לזה הכוונה בדברינו, מחנך שעושה כאלה דברים לא מפגין בכך את כוחו אלא את חולשתו, בכך שהוא שם תנאי גדול על קבלת דבריו, רק כשהוא עושה מבצעים, רק כשהוא מנסר אצבעות הוא 'מחנך', דבר שהוא ממש לא עושה, כן, הבנו?
גם זה מדויק.אך דבר דק יש כאן,
נכון הילד עבר ילדות קשה, מחנך לא 'משהו', אבל מה הוא עשה עם זה לאחר מכן? האם הוא לקח את זה למחוזות של 'אני מסכן' 'התעללו בי', כלומר האם הוא בחר, להישאר 'שם' במסכנות, או שהוא בחר לצאת משם.
דפח"ח.הלא כל יסוד היהדות בנוי על דבר אחד - בחירה, ובאם 'סיכמו המטפלים' על נקודה בה אין בחירה לאדם, ו'צריך לתת לו את הכלים'... שמטנו את הקרקע מתחת כל יסוד היהדות, נכון! אדם יכול באמצעות מעשיו המזידים לגרום לכך שתלקח ממנו זכות הבחירה, אך לא כאלו דברינו, ה' שם אותנו עם הנסיונות, וגם שם את הילדים בנסיונות בשביל שנבחר בטוב (ולילדים יש בחירה, יצה"ט שבא בגיל י"ג איננו 'הבחירה' המדוברת. אלא האחריות למעשיהם כלפי שמיא. "אחרת לא היינו יכולים לעבוד איתם" עפ"ל של ת"ח עצום), ובמקרה שלנו 'לבחור בטוב' זה להביט קדימה. 'אין לו את הכלים'? ע"ז כבר דיברו רבות: 'אין ה' שם את האדם בנסיון שהוא לא יכול לעמוד בו'. כל נסיון לפמפם על מקום של 'נפש הילד', ועוד כאלה דברים ו'הוא לא יכול', באו בכדי לחפות על המצפון של המבוגר שהוא עושה די בשביל הצלחתו של הילד.
כמו שכתבתו קודמי - תלוי בניגון שאומרים את זה.וא"כ, תעודה רעה בשביל הילד אין בה אלא כתוצאה טבעית לבחירתו, ולמה לנו להרוס את התוצאה הטבעית שהוא כ"כ יכול ללמוד ממנה.
נכתב ע"י אסטרונאוטית;n4940867:זה נשמע קצת מוזר כל התאורים של הכותב על ההערות המעורפלות, כי אני לא ממש רואה שמורות/ רבעס אצלנו כותבים כאלו הערות מעורפלות ודו משמעותיות לא ברמה של "טיפש, "או "עצלן", אבל בהחלט אפפשר למצוא:" לא משתתף מספיק", "מרבה לאחר ולחסר" וכו'
בכל מקרה, שום ילד לא יתחנך מזה שיקראו לו עצלן, ואם זה באמת המצב- צריך ליידע את ההורים בזה, בטלפון או מעטפה סגורה ולא להטיח לילד דברים כאלו בפרצוף!!
או לדבר עם הילד בשיחה פנים אל פנים, אבל לכתוב דבר כזה בתעודה?? אותה תעודה שמראים לסבא וסבתא, ולכל האחים?? שום חינוך לא יוצא מזה- רק הלבנת פנים!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: