סיפור לארג' -שיתוף וביקורת

אשר שרבר

משתמש סופר מקצוען
בפעם הראשונה שהם הלכו לסופר השכונתי לעשות קניה הם התרגשו. הרגישו משפחה ממש. הארונות המפוצצים מאמא ומהשוויגער התרוקנו. ונשאר קצת כסף מהמתנות של התונה והם הלכו למכולת.
הלכו? ריחפו למכולת.
הם היו כבר בסוף התקופה של המוניות התחילו לנסוע באוטובוסים והתחילו להבין שהאנשים ברחוב המשיכו לחיות בזמן שהם נישאו בקול ששון שמחה והמון חוגג.
הוא הביט בה היא בו, הם קנו קצת ירקות, אבקת מרק, שמן, קמח וביצים.
היא השוותה מחירים הוציאה פסטה החזירה לקחת מותג אחר, ושוב עם השמן. בדקה טריות והוא הביט על השורות הארוכות של הסופר ומידי פעם הנהן לה בראש.
מה עוד צריך זוג צעיר הם חשבו. קצת חלבי הוא הגניב קליק לפינוק. היא חייכה, הוא חייך. היא זרמה, סך הכל מגיע להם פינוק. הוא כבר שבוע הולך לכולל ובראש חודש תיכנס סוף סוף מלגה ראשונה. והיא, כבר קראו לה פעמיים למילוי מקום ויש לה עדיין חופשי שנתי מהלימודים על חשבון ההורים כך שהכסף שיכנס יהיה נטו. ולהשקטת המצפון היא נזכרה שאמא דחפה לה במוצאי שבת שקית עם קציצות ושניצלים מוכנים.
קולה, היא שאלה? בטח. את אוהבת. הוא לארג', מפנק, חופשי.
היא הביאה קריסטל, הוא לקח והחליף לקוקה קולה בהתנשאות.
בקופה הם הגיעו לחשבון שאצל ההורים שלה היו קונים רק לשבת ובשבילם זה קצת הרבה. היא הביטה בו הוא עליה, היא גימגמה הוא חתך. שתי שקיות, אמר לקופאית באבירות של גבירים עם סייאנה. שקיות על חשבונו. את החשבונית היא הצילה ברגע באחרון משמד נראה בבית על מה שילמנו. הוא אינפף משהו מתחת לשפם שמתחיל לגדול, היא שאלה מה, הוא שתק. חזרו הביתה.
כשהם מנשנים את הקליק על הספה בבית שלהם. היא אמרה לו שאבקת המרק נראית לה יקרה מידי, זו גם אריזה גדולה בשבילם. וחוץ מזה בשביל מה אנחנו צריכים אבקת מרק, זה לא בריא ומחר בדרך לכולל שיחליף אותה.
מה?!
כן, מה הבעיה תיגש לקופאית. תגיד לה שאתה רוצה לבטל את הקניה היא תתן לך זיכוי.
הוא לא היה מסוגל.
לה זה היה פשוט.
כבר אתמול כשהשווית מחירים הרגשתי רע.
הוא לא אמר, אבל כמעט הבטיח לעצמו לא לבוא איתה למכולת. זו לא פעם ראשונה שיהא ככה מבזה אותו. כשהם החליפו במרכז החשמל את שלושת הקומקומים בעד מיקרוגל היא ניהלה משא ומתן על המחיר שלו. הנחה היא ביקשה והוא התחרפן, זה המחיר משלמים, וזהו. הוא יצא, עבר את הכביש והסתכל בחנות ראווה כאילו הוא לא קשור. עד שהנייד שלו צלצל והוא הבין שהוא בא לסחוב.
יודעת לעמוד על שלה זאתי, אה? טפח לו המוכר על השכם, היא הסמיקה, גם הוא.
עכשיו הוא שוב נתקל בזה.
היא רוצה שהוא יחזיר את אבקת המרק?
הוא, יענקל הוניקווצער ייגש אל הקופאית, יחזיר את אבקת המרק ויבקש זיכוי?!
 

אשר שרבר

משתמש סופר מקצוען
האמת שאני מאוד מתלבט איך להמשיך את הקטע.
האם הוא יקח את השקית למכולת בבוקר.
יקלל אותה בלב (אתם תשמעו, כן?) יתחבט עם עצמו מי האשה הזו שנחתה עליו, עושה לו בושות. הוא אולי לא יודע להגיד את המילה אסרטיבית אבל זה מציק לו, מלחיץ אותו. גם כל העניין שלה עם כסף, הוא בחיים לא עשה מזה עניין.

או שיראה מי הוא, ונעבור למחשבות שלה. אולי להסברים שהיא תנסה להסביר לו והאו יתעצבן יותר.

ובעיקר בעיקר אני מתקשה לייצר כאן סיפור ולא רק תיאור.
אני מאוד רוצה ללמד אותם לחסוך. ולהבין שהחיים עצמם הגיעו, היי.. ולא קשה ללמוד על זה. והיא אולי מנסה להחזיק קצת את המושכות אבל הוא האבא כאן.

שוטו.
 
נערך לאחרונה ב:

עכביש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L
"לארג' - שיתוף וביקורת"...

השעון הביולוגי פועל על פרופיל אתגר דו"ש. אני מבין.
העיכוב לא היה צפוי, בסוף הכל יהיה בסדר.

אבל לא מקובל לקחת אשכול שהמקדם שלו הוא 'סיפור' ולהפוך אותו לאתגר.
מה גם שפותח האשכול ביקש ביקורות, ומתכוין להמשיך.


כמובן, תמיד אפשר לפתוח אשכול מקביל.
 

7שבע7

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
התיאור בפתיחה הזכיר לי נשכחות מתוקות...
ההמשך שבר לי את המתיקות, כמובן.

הייתי מצפה לראות פה עוד קצת "התבחבשות" בפערים ביניהם, ואז להגיע לאיזושהי השלמה - אולי זה יכול להיות שהוא פוגש זוג מבוגר (נגיד בתור בסופר לפניו) ש"סובל" מאותה בעיה, אך למדו איך להתנהל איתה. אולי זו תהיה שיחת נפש עם עצמו, והבנה שגם הדרך שלה יכולה להיות טובה. אולי קורה משהו אחר ש"מוכיח" לו שדרכה דווקא טובה (או להפך. אבל הוא הגיבור, כך נראה, אז הוא זה שצריך להגיע להשלמה).
סתם זרקתי רעיונות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה