כתיבת סקריפט הממלא טופס אוטומטי

יהודה 1

משתמש חדש
אני מתחיל רק כעת ללמוד JS באופן עצמאי. אשמח אם מישהו יעזור לי בנושא ספציפי. האם יש אפשרות (ומה הקוד) לכתוב פקודה שבלחיצת כפתור יתמלא טופס לפי מילים מוגדרות מראש. (דומה לרעיון של מילוי טפסים אוטומטי של גוגל).upload_2018-6-27_16-17-33.png
 

יהודה 1

משתמש חדש
אולי אסביר יותר מה רציתי לעשות וייתכן שמישהו אחר יוכל לעשות זאת במקומי. אני מנסה ליצור סקריפט בשביל אתר המכלול המיועד למלא את טופס הייבוא להלן הקוד שלו:

This user does not have permission to use the HTML BB code.
אני צריך למלא את דף המקור באופן אוטומטי (שייכתב שם הדף שממנו הגעתי לטופס למשל אם ניסיתי ליצור את הדף "קרקפת" ולחצתי על הכפתור כדי להגיע לטופס אז ייכנס ב"דף המקור:" המילה "קרקפת".
יישר כוח.
 

חנה 1

משתמש פעיל
D I G I T A L
מה הקוד של העמוד שממנו מגיעים לטופס?
ניתן לשרשר בURL כפרמטר את הטקסט שצריך להיות כתוב בדף המקור.
לדוגמה בעמוד הראשון כתבתי hello, ואז אני עוברת לעמוד הנוכחי (זה עם הטופס), עם הקישור שלי יהיה:
http://link-to-form.com/?source=hello
במידה ואכן יש לך אפשרות לשלוח את הסטרינג הזה כפרמטר, אפשר בקוד צד שרת או בקוד JS בקלות להכניס את המילה שבפרמטר לתוך הHTML שלך.
http://www.jquerybyexample.net/2012/06/get-url-parameters-using-jquery.html כאן זו דוגמה נהדרת לשימוש בjQuery כדי לקבל את הנתון מתוך הURL. לאחר שהפונקציה GetURLParameter תהיה כתובה, ניתן יהיה לקרוא לה כך:
קוד:
var source = GetURLParameter('source');
jQuery('#frompage').val(source);
 

Avi300

משתמש פעיל
@חנה 1
מדובר בלי גישה לצד השרת.
הוא מחפש לכתוב תוסף שיימלא שדות בטופס הטופס באתר צד ג.

במידה ואתה מדבר על תוסף לכרום, לכאורה זה די פשוט.
במידה ולא, אתה צריך להשתמש בספריות טסטינג מורכבות למידי שיודעות להתממשק עם ה api של הdevtools של כרום. קיים, אבל מורכב למדי.
 

יהודה 1

משתמש חדש
Avi300, בטוח שאין אפשרות בלי תוסף לכרום? אני מדבר על יצירת דף במדיה ויקי. למעשה את התשובה של חנה עוד לא בדיוק הבנתי אבל היה נראה לי מדבריה שאפשר בלי צד שרת.
 

Naftali Stein

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
שאלתך לא כל כך ברורה...

אם אני מבין נכון אתה מעתיק מויקיפדיה בעברית ערך לאתר ויקי שלך?

הטופס שאתה מדבר עליו זה באתר ויקיפדיה בעברית או באתר שלך?
איזה תוכן אתה רוצה להזין לתוכו?
 

יהודה 1

משתמש חדש
@נטול עץ האתר לא שלי. אני חושב שהשאלה כבר הוסברה על ידי Avi300. ייתכן שהתשובה לה פשוטה אלא שאני רק עכשיו מתחיל ללמוד JS. יש טופס שמוצג לבעלי הרשאה בלבד. אפשר להעתיק את הקוד שלו (שכתבתי בשאלה) לקובץ HTML ולראות.
 

Nahum

משתמש צעיר
D I G I T A L
התשובה של @חנה 1 היא הנכונה.
אין פה צד שרת בכלל, ובטח שלא צריך תוסף כרום בשביל זה.
אתה בסה"כ משרשר פרמטרים בurl ומכניס אותם לטופס עם קוד JS פשוט מאוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה