דרוש מידע כתבה מהיום ב"קטיפה" יכול לעזור מאוד לכל מי שמחתן ילדים - בציבור הליטאי

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אם אתם יודעים על מחתנים שאינם משופעים בממון, תעבירו להם כדי שידעו על בשורת מאגר השידוכים - שהשמחה במעונו, לפעמים זה ממש הצלת נפשות... מיועד לציבור החרדי ליטאי
 

ר' יעקב ישראל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עימוד ספרים
מה הבשורה הגדולה?
הבשורה היא,
שלפעמים ישנה תחושה לאנשים, שאם לא נותנים 400,000-500,000 ש"ח (במקרה הטוב...) אין שום מצב להתחתן, והבת תשב עד שילבינו שערות ראשה,
וכאשר מתפרסמת כתבה כזאת, על מאגר גדול של משפחות שמורידות את סף הדרישות, יש בכך כוח וחיזוק להרבה אנשים שלא מסוגלים לעמוד בסכומים האלה, לקבל החלטה שקולה, ולהתאים את הוצאות החתונה והדירה לרמת היכולת שלהם.
 

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
יש כאן בשורה אמיתית, לכל מי שיש לו בת בשידוכים ולא יכול להתחייב עליה סכומים עצומים, לנסות להרשם למאגר השידוכים "שהשמחה במעונו" מידיעה אישית הרבה שידוכים נסגרו בעזרת הארגון והשמחה המשיכה לשרות במעונם!
 

אלישבע57

משתמש פעיל
מעולה!
סוף סוף
בעז"ה שיצאו משם שידוכים שיהיו בניין עדי עד
וההורים לא יקרסו שהם מוצאים את הבת מהבית/מצרפים חתן
 

פרוגרמר

משתמש צעיר
יש כאן בשורה אמיתית, לכל מי שיש לו בת בשידוכים ולא יכול להתחייב עליה סכומים עצומים, לנסות להרשם למאגר השידוכים "שהשמחה במעונו" מידיעה אישית הרבה שידוכים נסגרו בעזרת הארגון והשמחה המשיכה לשרות במעונם!
השאלה אם נרשמים למאגר גם הורים לבחורים?
 

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
נרשמים למאגר רק משפחות שיש להם גם בנים וגם בנות, הרעיון של מאגר השידוכים הזה הוא רעיון חדש מלפני פחות משנה, והוא כבר מצליח, יש כבר מאגר גדול של משפחות איכותיות וכבר נסגרו שידוכים.
ולכן מי שרוצה פתרון יש לו, ומי שטוב לו המצב הקיים - שימשיך כך
 

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
באמת עכשיו המצב מגוחך.

אנשים בוכים על הכסף שהם צריכים בשביל לחתן בנותיהם ובאותה נשימה יכולים לדרוש על הבן סכום מופקע!

לא הגיע הזמן לעצור את הטרללת ולהביא את זה לסכומים יותר הגיוניים?

כתבתי פעם טור על הנושא- https://www.prog.co.il/threads/מאפיונרים-במדים.777558/
 

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עד היום כשיש בן מצוין שמגיע לפרק השידוכים, מטבע הדברים זורמות הצעות רבות וקורצות, ביניהם גם הצעות מפליגות של נדוניה גדולה, וההורים רק צריכים לבחור את ההצעה הנוצצת ביותר, הם לא דורשים חלילה, ובודאי לא ממי שאין לו, אך כשמציעים להם למה לא יקחו? (אם כי הייתי מציע להם לבדוק טוב טוב אם מי שמציע באמת יש לו מאיפה לתת, או שמציע מחוסר ברירה)
ובמיוחד אם כבר חיתנו בעבר בנות ונאלצו להתחייב סכומים אדירים, כעת סוף סוף מרגישים שמגיע להם גם לקבל (זה לא הרגשה נכונה, אין קשר בין הדברים, זה הרי לא אותם מחותנים, אז מה אם עשקו אותכם, לכן תעשקו אחרים? ואהבת לרעך כמוך - מאי דשאני עלך לחברך לא תעביד! אבל כשנצרף לזה את הנגיעה והרצון שלילדים יהיה דירה, אז לפעמים פשוט לא רואים את האמת הפשוטה)
כעת סוף סוף יש פתרון, כי הרי בדרך כלל יש גם בנים וגם בנות, בשביל זה הקימו את מאגר השידוכים "שהשמחה במעונו" בו תוכל לקבל הצעות של בחורים מצוינים מהמאגר לבנות שלך, בתנאי שתצרף גם את הבנים שלך, פשוט וגאוני.
גילוי נאות
אני משמש כשדכן מטעם "לב אחד" וגם מטעם "שהשמחה במעונו" ומכיר את העובדות ואת המצב לאשורו
מצורף חוברת ההסברה האחרונה ובסופו גם טופס הצטרפות
 

קבצים מצורפים

  • נישואין או מסחרה.pdf
    2.9 MB · צפיות: 179

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
כל מי שמצטרף חותם על טופס, מצ"ב הטופס, אם הוא לא יכבד את ההתחייבות אפשר לברר את זה בקלות (להתקשר למחותנים הבאים) ולתבוע אותו בדין תורה, אבל לא נראה שנצטרך להגיע לזה.
לא מאמין שאחד שקיבל שידוך מצוין דרך ארגון שהשמחה במעונו, יבגוד אחר כך, הרי סך הכל מדובר במשפחות טובות ואיכותיות שרק לא רוצים להיות מקופחים ולהרגיש ששילמו על הבנות ולא קיבלו על הבנים כך, אך ברגע שזה הדדי, אין סיבה לחשוב שלא יקיימו את התחייבותם
נ.ב. הכותב זוכה לשמש כשדכן בארגון שהשמחה במעונו ובארגון לב אחד
 

קבצים מצורפים

  • טופס הצטרפות להורים.pdf
    KB 111.8 · צפיות: 51

dvoradi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עדכון שקיבלתי מארגון שהשמחה במעונו: ברוך ה' הרבה תגובות חיוביות בזכות הכתבה בקטיפה וגם כאן בפרוג, נדמה שהציבור מבין שהפעם יש כאן בשורה אמיתית! הפיצו עוד לכל מי שיכול להיות לו רלוונטי, כבר כעת יש מאגר גדול, אבל ככל שיהיה גדול יותר, כך יהיה מבחר יותר וממילא שידוכים רבים יותר בעזרת ה'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה