סיפור כשחצקלה דלויפיש ויוסל קלוצמאך נפגשים

אי פה אי שם

משתמש מקצוען
חצקלה דלויפיש הוא טיפוס מעניין. כל אחד שפגש אותו יוכל לומר לכם בפה ריקני ואוזניים מלאות שעם חצקלה - מעניין.

את חצקלה דלויפיש לא תראו אף פעם כששפתיו חתומות. כל רגע שלו מנוצל לעוד הגיג או שניים. ובין גברא לגברא ינוח לשיחת חולין סתמית באוזניה שעל כתפו. כזה הוא חצקלה, אין כוחו אלא בפיו. מקלל. מברך. ללא תשלום וללא תמורה. דברו לאלוקים דברו.

יודע חצקלה כי לא עם כותרות העיתונים יכול הוא לסחור בשוק החופשי. גם ככה נהיית התחרות במקווה קשה מיום ליום. לכן מתאמץ כל בוקר חצקלה להתיישב במושבים הראשונים של האוטובוס, ולדלות כל מילה וכל פרשנות שלהם מאזין הנהג. גם בבקרים קשים של פרסומות יודע חצקלה לגזור קופון ולשפר את ידיעותיו בנושאים הכלכליים שעל הפרק.

אך מעל לכל, מומחיותו של חצקלה ניכרת היא בפרשנות האישית שבונה בקפידה לאחר כל אירוע מתגלגל. יודע חצקלה לפרשן לעומק גם 'בתחילתו' של מקרה, להכניס בכנף דחיפה קלה, ולדאוג שימשיך להתגלגל מעצמו.

לא אנין הוא חצקלה. מוכן להתעסק עם כל נושא. רגיש. כאוב. סביך. ומתפתל. רק לאחרונה טיפל בנחישות בשלום בית של הורוביץ. לא נרתע להיכנס לעובי הקורה גם במחלוקת האיומה של רומטוב - צפון הגליל.

מקדיש את מיטב שנותיו לכך חצקלה. לא זע ולא חת. דברו דבר ולא יקום. ויש אפשרות לקבל גם במיילים נקודה קום.


תקופת הקורונה לא מבחינה בין דם פלוס לחשבון מינוס. וגם חצקלה נבלע באחת אל תוך המערבולת. בתחילה יש הרבה על מה לדון. להשוות. לפשפש. נתונים וחשיפות ראשונים. חולה 25 הבן של צדקיהו, אומרים שביקר גם בתחנה מרכזית תל אביב. הכניס לבידוד את הנכד של פוגלמן. מזמן הוא ככה -ככה.

כשמתחילים לדבר על סגר, מבין היטב חצקלה כי העסק שלו בשטיבלאך לא יתקבל בעייני הרשויות כצורך כ"כ חיוני. ומה גם שכולם נעשים עסוקים וטרודים, מוסחים ונחפזים. גם הידיעה הטרייה על לוינשטיין שמחזיק בביתו קרוב למשטח ביצים לא תופסת. ובאותו היום לוקח חצקלה את זוג תפיליו הביתה.

מתיישב בניחותא לאחר שחרית עם כוס הקפה. מכוון את המשענת לאחוריו. וניגש לעבוד. התחבר. סיסמא. והופ, ניק חדש נולד.

אדר. ניסן. אייר. סיון. תענוג.
אין אשכול שלא נגס בו. פסל. הכשיר. בלם. השתיק. והכל ללא התאמצות וטרחה. על כיסא המנהלים מול המזגן.

דבר בעיר. הדברן בבית.


ואז הוא נפגש עם יוסל קלוצמאך,
אופסססססססססססססססססססססססססססס.... זה היה כואב.

קרדיט @הדוויג https://www.prog.co.il/threads/יוסל-קלוצמאך-מתקן-את-העולם.563561/
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה