כשהפרסום הופך לחצי אמת...

  • פותח הנושא po
  • פורסם בתאריך

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
פנה אלי לקוח למיתוג ופרסום לשירות מסוים, לצורך העניין נגיד שזה רפלקסולוגית.
בשלב היכרות ובירור המוצר מתברר שהיא חובבנית, לא למדה בשום מקום ואפילו עושה טעויות. מטרת הפרסום שלה היא להבטיח פתרון למגוון רחב של בעיות... (מיותר לציין שהיא אוחזת מעצמה עד מאד ומנכסת לה הצלחות מזהירות.)

בקיצור, הפרסום ימכור לוקשים.
מה עושים במקרה כזה? שולחים אותו לכל הרוחות??? או ש...

במקרים דומים, דאגתי להפוך פרט שולי ואמיתי לחוזקה נכונה. במקרה הזה, מממ... אין.
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
גם חובבנות זה אופציה טובה יותר מכלום. כמו שלשתות סופר דרינק (שוב הוא) עדיף מלשתות פטל של אחוה בסעודת שבת. עכשיו תמצאי רק איך לומר את זה לקהל היעד שלא היה עושה כלום בלעדי הרפלקסולוגית.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י אלי אלימלך;1139613:
כמו שלשתות סופר דרינק (שוב הוא) עדיף מלשתות פטל של אחוה בסעודת שבת.

מ...מ.... לא בדיוק הייתי אומרת כך.
אין דבר שעומד בפני הפטל האדום בטעם סמדר כשהוא מוגש קפוא חצי ברד - דווקא של אחווה. (או אחדות)

בעוד שלפרסם שרלטנית (בתוצאה) זה מבצע לא פשוט.
 

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
העניין הוא, שזה לא מוצר אלא נתינת שירות. "רפלקסולוגיה ברבע מחיר"= תדעו מראש כמה אני גרוע...
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
1. מאיפה יש לך את הכלים לזהות שהיא שרלטנית? אולי ההצלחות המזהירות בהן היא מנפנפת לגמרי נכונות? אל תמהרי לחרוץ גורלות.

2. אם היא אכן גורמת נזקים סדרתית יש כאן בעיה מוסרית, אני חושבת שזה לא כזה פשוט לפרסם אותה ולהפנות אליה אנשים.

3. טכנית - חייב להיות פרט שולי טכני ואמיתי לפרסם. ואולי לא שולי ואולי לא טכני - העיקר אמיתי. אין כזה דבר שאין שום דבר חיובי ונכון. אם פשוט הגברת לא מצאה חן בעיניך - עדיף לשלוח אותה לחפש מקום אחר, שם יאמינו לה יותר ואולי יגלו שהיא לא כל כך איומה כמו שאת מציגה אותה. המשפט הזה שאין שום דבר חיובי אמיתי במוצר שלה מדליק כמה נורות אדומות - תנסי להתחבר אליה יותר, להבין אותה באמת ולעבוד עוד קצת. בלי זה באמת שלא תמצאי כלום...

4. בכל מקרה, עדיף שלא לפרסם מאשר לפרסם דברים לא נכונים. לה הייתי ממליצה לחפש איש מקצוע אחר שימצא את הדברים הטובים שבה, אבל מכיון שאת שואלת ולא היא - עדיף לפרסם שיש רפלקסולוגית כזו וכזו, בלי להיכנס לפרטים ובלי להדגיש יתרונות שקריים. פשוט להציג אותה וזהו.

בהצלחה!
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י ckuh;1139835:
1. מאיפה יש לך את הכלים לזהות שהיא שרלטנית? אולי ההצלחות המזהירות בהן היא מנפנפת לגמרי נכונות? אל תמהרי לחרוץ גורלות.

2. אם היא אכן גורמת נזקים סדרתית יש כאן בעיה מוסרית, אני חושבת שזה לא כזה פשוט לפרסם אותה ולהפנות אליה אנשים.

3. טכנית - חייב להיות פרט שולי טכני ואמיתי לפרסם. ואולי לא שולי ואולי לא טכני - העיקר אמיתי. אין כזה דבר שאין שום דבר חיובי ונכון. אם פשוט הגברת לא מצאה חן בעיניך - עדיף לשלוח אותה לחפש מקום אחר, שם יאמינו לה יותר ואולי יגלו שהיא לא כל כך איומה כמו שאת מציגה אותה. המשפט הזה שאין שום דבר חיובי אמיתי במוצר שלה מדליק כמה נורות אדומות - תנסי להתחבר אליה יותר, להבין אותה באמת ולעבוד עוד קצת. בלי זה באמת שלא תמצאי כלום...

4. בכל מקרה, עדיף שלא לפרסם מאשר לפרסם דברים לא נכונים. לה הייתי ממליצה לחפש איש מקצוע אחר שימצא את הדברים הטובים שבה, אבל מכיון שאת שואלת ולא היא - עדיף לפרסם שיש רפלקסולוגית כזו וכזו, בלי להיכנס לפרטים ובלי להדגיש יתרונות שקריים. פשוט להציג אותה וזהו.

בהצלחה!

אני מודה שהופתעתי למקרא התגובה שלך.
בתגובתך את מפקפקת שלוש או ארבע פעמים בדברי פותחת האשכול והטלת ספק באבחנה שלה, ובכך הטלת את האחריות עליה.

תגובה זו תמוהה בעיני, שהרי אין ביכולתך לדעת האם אכן הלקוחה שרלטנית או לא, והשאלה יוצאת מתוך נקודת הנחה שהיא כן. אם כן, מדוע התשובה יוצאת מתוך נקודת הנחה הפוכה? עושה רושם של התחמקות מהתמודדות עם גוף השאלה.

הייתי שמח לשמוע דווקא התייחסות ממקום רציני של אשת מקצוע - מה עושים עם לקוח שמעוניין בשירותי פרסום שאינם עולים בקנה אחד עם תמונת המצב האמיתית?
איך מתמודדים בסיטואציה שעומד מולך לקוח שמבקש להשיק קמפיין שמבוסס על חצאי אמיתות במקרה הטוב או אפילו שקרים במקרה הגרוע?

נגיד, יזם נדלן המעוניין לשווק פרויקט בניה, תוך הבטחות על איכלוס קרוב, בעוד שידוע לך כי בפועל קיימות בעיות משפטיות שעלולות למנוע את איכלוס הפרויקט עוד זמן רב.

או מכונאי רכב שטוען למקצוענות עם 15 שנות ניסיון כשהוא למעשה בסך הכל בן 21 והניסיון שלו מסתכם בכמה זוגות אופניים והמכונית הישנה של אבא שלו...

או כל מקרה דומה שאני בטוח שאת יכולה לתאר לעצמך גם ללא עזרה ממני.
זו סיטואציה בעייתית. מה נכון מבחינה מקצועית לעשות במצב כזה?
והתשובה שכתבת בסוף: "עדיף לפרסם שיש רפלקסולוגית כזו וכזו, בלי להיכנס לפרטים ובלי להדגיש יתרונות שקריים. פשוט להציג אותה וזהו." - זו לא תשובה רצינית נכון?
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י Shia;1139907:
אני מודה שהופתעתי למקרא התגובה שלך.
בתגובתך את מפקפקת שלוש או ארבע פעמים בדברי פותחת האשכול והטלת ספק באבחנה שלה, ובכך הטלת את האחריות עליה.

תגובה זו תמוהה בעיני, שהרי אין ביכולתך לדעת האם אכן הלקוחה שרלטנית או לא, והשאלה יוצאת מתוך נקודת הנחה שהיא כן. אם כן, מדוע התשובה יוצאת מתוך נקודת הנחה הפוכה? עושה רושם של התחמקות מהתמודדות עם גוף השאלה.

הייתי שמח לשמוע דווקא התייחסות ממקום רציני של אשת מקצוע - מה עושים עם לקוח שמעוניין בשירותי פרסום שאינם עולים בקנה אחד עם תמונת המצב האמיתית?
איך מתמודדים בסיטואציה שעומד מולך לקוח שמבקש להשיק קמפיין שמבוסס על חצאי אמיתות במקרה הטוב או אפילו שקרים במקרה הגרוע?

נגיד, יזם נדלן המעוניין לשווק פרויקט בניה, תוך הבטחות על איכלוס קרוב, בעוד שידוע לך כי בפועל קיימות בעיות משפטיות שעלולות למנוע את איכלוס הפרויקט עוד זמן רב.

או מכונאי רכב שטוען למקצוענות עם 15 שנות ניסיון כשהוא למעשה בסך הכל בן 21 והניסיון שלו מסתכם בכמה זוגות אופניים והמכונית הישנה של אבא שלו...

או כל מקרה דומה שאני בטוח שאת יכולה לתאר לעצמך גם ללא עזרה ממני.
זו סיטואציה בעייתית. מה נכון מבחינה מקצועית לעשות במצב כזה?
והתשובה שכתבת בסוף: "עדיף לפרסם שיש רפלקסולוגית כזו וכזו, בלי להיכנס לפרטים ובלי להדגיש יתרונות שקריים. פשוט להציג אותה וזהו." - זו לא תשובה רצינית נכון?
לפי דעתי הקטנה , ברור שאין אפשרות לשקר בפרסומת , ולהציג דברים שונים ממה שבאמת , או אפילו לא להציג אך שיהיה מובן מעיצוב וכו'
כי אנשים בסופו של דבר יגיעו לאמת , והפרסומת לא תשרת את המטרה בתכלס.

בכל אופן מצטרפת גם מחכה גם כן לתשובה
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י Shia;1139907:
אני מודה שהופתעתי למקרא התגובה שלך.
בתגובתך את מפקפקת שלוש או ארבע פעמים בדברי פותחת האשכול והטלת ספק באבחנה שלה, ובכך הטלת את האחריות עליה.

תגובה זו תמוהה בעיני, שהרי אין ביכולתך לדעת האם אכן הלקוחה שרלטנית או לא, והשאלה יוצאת מתוך נקודת הנחה שהיא כן. אם כן, מדוע התשובה יוצאת מתוך נקודת הנחה הפוכה? עושה רושם של התחמקות מהתמודדות עם גוף השאלה.

הייתי שמח לשמוע דווקא התייחסות ממקום רציני של אשת מקצוע - מה עושים עם לקוח שמעוניין בשירותי פרסום שאינם עולים בקנה אחד עם תמונת המצב האמיתית?
איך מתמודדים בסיטואציה שעומד מולך לקוח שמבקש להשיק קמפיין שמבוסס על חצאי אמיתות במקרה הטוב או אפילו שקרים במקרה הגרוע?

נגיד, יזם נדלן המעוניין לשווק פרויקט בניה, תוך הבטחות על איכלוס קרוב, בעוד שידוע לך כי בפועל קיימות בעיות משפטיות שעלולות למנוע את איכלוס הפרויקט עוד זמן רב.

או מכונאי רכב שטוען למקצוענות עם 15 שנות ניסיון כשהוא למעשה בסך הכל בן 21 והניסיון שלו מסתכם בכמה זוגות אופניים והמכונית הישנה של אבא שלו...

או כל מקרה דומה שאני בטוח שאת יכולה לתאר לעצמך גם ללא עזרה ממני.
זו סיטואציה בעייתית. מה נכון מבחינה מקצועית לעשות במצב כזה?
והתשובה שכתבת בסוף: "עדיף לפרסם שיש רפלקסולוגית כזו וכזו, בלי להיכנס לפרטים ובלי להדגיש יתרונות שקריים. פשוט להציג אותה וזהו." - זו לא תשובה רצינית נכון?

כתבתי במפורש למה אני מטילה ספק:
"המשפט הזה שאין שום דבר חיובי אמיתי במוצר שלה מדליק כמה נורות אדומות - תנסי להתחבר אליה יותר, להבין אותה באמת ולעבוד עוד קצת. בלי זה באמת שלא תמצאי כלום..."

הדוגמאות האחרות שהבאת הן עובדתיות. במקרים כאלה אשכנע את הלקוח שלא לשקר. אסביר לו מה תהיה התוצאה: אנשים יגלו את זה, יאבדו את האמון ולא יקנו. בעוד שהתמקדות בנקודות הנכונות יכולה לעזור הרבה יותר. אותו יזם נדל"ן יכול לדבר על מפרט טכני, מיקום, מחיר, ועדת איכלוס בררנית - ומה לא. גם הילד שרוצה לטעון על 15 שנות ניסיון יקבל ממני המלצה חד משמעית להשמיט את המשפט הזה ובמקומו לכתוב משהו אחר. למשל אחריות, אמינות, מגיע עד הבית, נותן רכב חילופי - כל דבר אחר שיכול לשכנע ויש בו הרבה אמת.

העניין הוא שתמיד תמיד אפשר למצוא או ליצור משהו חיובי אחר, ולא כמו במקרה הזה - שהיא לא מצאה שום דבר טוב.

אם הוא יתעקש על השקר - זו בעיה שלו. לשמחתי, אני לא אמורה לכתוב את המודעה או לעצב אותה, כך שכל צעד בניגוד להמלצתי לא יעיק על המצפון שלי. אגב, במקרה כזה אני לא אלווה אותו למשך תקופה ארוכה - כי לא אוכל לעזור לו. שיתמודד לבד עם מסכת השקרים שלו. עוד אגב, מעולם לא נתקלתי במקרה כזה אחרי שהסברתי את השלכות השקר ונתתי חלופות אחרות, כך שאין לשפוט אותי.

לגבי ההצעה שלי בסוף:
אם אכן אותו ילד מחליט לפתוח מוסך, ואין לו שום ידע וניסיון ולא כלום, מקרה מוזר שבאמת אין מה לכתוב, והילד גם יתעקש לעבוד איתי (אמרתי כבר שזה מקרה מוזר? ;) ), ואני אהיה כל כך מובטלת שלמרות כל עקרוונתיי אעבוד עם מוצר דפוק כזה, אני אמליץ על מודעה כזו:

קריאטיב כלשהו שמסמל מוסך, אפשרי גם חדש או 'משהו חדש בא לעיר'.
כותרת שתתאים לקריאטיב ותביע את הרעיון שיש מוסך חדש בעיר.
בודי טקסט שיספר לכל תושבי העיר שיש להם מוסך חדש בסביבה, והם מוזמנים להגיע.
המלצה נוספת: מחיר נמוך לרגל הפתיחה.
עוד המלצה: למכור כרטיסיה של תיקונים או טיפולים במחיר מוזל לרגל הפתיחה (כדי שגם אם לקוח לא יבוא פעם שנייה מרצונו - לפחות לכבול אותו בתשלום, כדי שיהיו כאלה שיבואו בכל זאת כי כבר שילמו ואולי עד אז הוא יצבור ניסיון וישתפשף).

לגבי הרפלקסולוגית, אותו רעיון:
כותרת שתספר על שירותי רפלקסולוגיה באשדוד, או בחולון, או ברמת שלמה, או ברמת שרת - לא משנה איפה. כותרת חדש! לוגו סתמי ופרטים נוספים.
אגב, ההמלצות למחיר נמוך ולכרטיסיה תקפות גם כאן.

כלומר: זו תשובה רצינית לחלוטין. כן.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לא רק אנשים יגלו את השקר.
גם הלקוח לא יוכל לעמוד בו.

הוא מסוגל במקרה הטוב לעזוב את החומרים שהכנת עבורו, ובמקרה הפחות טוב- לבוא אליך בטענות.


ולא מדובר רק במצבים של שקר
בכל מצב בו אין תיאום מלא בין היכולות של הלקוח לבין הפרסום/אסטרטגיה,
כרעי התרנגולת יציבים לעומת החומרים.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
שוב התחמקות, הפעם קצת יותר אלגנטית.

פרסום הוא כלי חזק מאוד. חזק מספיק כדי להסוות שקרים. חזק מספיק כדי להפוך עיתונאי לשר אוצר. חזק מספיק כדי להחזיק תוכניות פירמידה שונות... ואפילו חזק מספיק כדי לגרום לשרלטנית להיראות כרפלקסולוגית.

ההיתפסות לפרטים בדוגמה של הילד המוסכניק היא קטנונית. את הרי מבינה היטב את השאלה.

כל אחד עלול למצוא את עצמו מתבקש לשרת את מאמצי הפרסום של אדם שהאמת אינה נר לרגליו.
בסיטואציה כזו, הדברים לא בדיוק מונחים על השולחן.
לקוח כזה יכול לבקש להדגיש יתרונות מסויימים שהוא טוען שיש לו ומי את שתגידי לו "לא לשקר" חוצפה שכזו! "אני שקרן?" יזעיף לך הלקוח פנים... מה פתאום...

אני לא חושב שיש תשובה פשוטה לשאלה כזו. ואני גם לא מצפה ממך לתת אותה. אבל אני עמדתי בסיטואציה כזו בעבר וזה ממש לא פשוט כמו שאת מתארת.

אני אישית פשוט משתדל שלא להיכנס ליחסי עבודה עם לקוח שאני מזהה אצלו סימנים שלמדתי כבר לזהות.
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אולי זה ישמע חמור, אבל לדעתי (האישית, והענייה) מי שעוסק בפרסום ומפרסם שרלטן הופך שותף למעשה הרמאות.
אני חוששת שעל דברים כאלה שואלים אחרי מאה ועשרים:"נשאת ונתת באמונה?"
לפותחת האשכול- הייתי בורחת מסוג כזה של קליינטים שלא מריחים טוב. היא הרי לא עומדת מולך באקדח טעון, וזו לא שאלה של פיקוח נפש.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לפרסם משהו שיקרי זה אולי אפשרי - אבל אפשר למכור אותו רק פעם אחת בתור שקר. כן, גם את העיתונאי שהפך להיות שר אוצר.
בפעם הבאה הוא יצטרך שקר אחר, או למצוא אמת כלשהי.

באופן אישי, לא אמליץ ללקוחותיי לעשות כך. ואם הם מתעקשים - אני לא אעבוד איתם על השקר הזה. אלא אם כן מדובר במכירה חד פעמית בלי לתת אחריות או החלפה או החזרים וכו', שאז יש פה היגיון. אם כי, אני לא אתן לזה יד מבחינה מצפונית...

כמה פעמים הוא תוכל לקשקש לאנשים שהיא רפלקסולוגית? ינסו אותה פעם ופעמיים - ויחפשו כתובת אחרת. אם זה לא עובד אז זה לא עובד, ואם זה גורם נזקים אז עוד יותר. אולי היא גם תוציא שם רע על כל הענף, מי יודע. ויגידו אח"כ שרפלקסולוגיה זה שטויות.

יש המון שרלטנים. בעיקר בענפים האלה. המעניין הוא שהם לא שורדים לאורך זמן ומשקיעים הרבה מאוד אנרגיה ומשאבים לעבור דירה, לפתוח קליניקה חדשה, לספר שהם רופאים, לזייף תעודות - ובסוף איזה תחקיר כלבוטק ובית משפט מעיפים אותם למקום הנכון.
למה לי להיות מעורבת בזה?

לשמחתי, לא נתקלתי בתופעה של מישהו שמתעקש דווקא לשקר ולא מעדיף את החלופות (האמיתיות) שהצעתי לו. אבל אם יבוא אחד כזה - אני לא אלווה אותו יותר מהמלצה חד משמעית להעדיף דרך אחרת. לא רק בגלל השקר - יותר בגלל שאני דורשת את טובתו ומסתכלת גם לטווח ארוך.

ואולי זה בגלל שאני לא קופירייטרית או מעצבת. הם אלה שנתקלים בלקוחות מעצבנים שמכתיבים הנחיות טיפשיות. אצלי הלקוחות מגיעים כדי לבנות את הדרך הנכונה ביותר לשיווק, ולכן יבקשו את המלצתי מה יהיה המסר הנכון. ואולי לא. אולי זה סתם מזל...
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
לקוח: "תשמע אני רוצה לפרסם את השירות השיקרי שלי, מאוד חשוב לי שאנשים יתרשמו מהשקר שלי ויחשבו שהוא אמיתי, רק כך אוכל להצליח"
איש מקצוע: "לא כדאי לך לשקר, אני לא ממליץ בכלל. זה פויה וזה גם לא משתלם לך בטווח הארוך... יעלו עליך בסוף"
לקוח: "אה טוב."

:rolleyes:
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
לקוח: תשמעי, אני מוכר דגים. ואני רוצה לפרסם שאצלי בכל דג יש יהלום, אנשים ממש יתלהבו מזה.
אני: ובאמת תשים בכל דג יהלום?
לקוח: למה לא? יש יהלומים היום בסין, שעולים חצי דולר. יעלה לי גרושים!
אני: אבל זה לא נקרא יהלום...
לקוח: אבל יהלום אמיתי יעלה המון כסף!
אני: אז אל תשים יהלום וגם אל תדבר על זה. חסר לך מה לפרסם?
לקוח: האמת שממש חסר. את יודעת איזה תחרות מטורפת יש היום?
אני: אז בוא נשב בפגישה מסודרת ונראה מה לפרסם כדי שאנשים באמת יבואו. הרי אם הם יאמינו לך ויבואו בגלל היהלום, אח"כ יגלו שזה זיוף סיני - מחר הם לא יחזרו, או שיחזרו עם דרישה לקבל מה שהבטחת.
לקוח: את מקשקשת בשכל. אני מבקש ממך מודעה ואת סוחבת אותי לפגישה. מה נראה לך, שיש לי כסף מיותר לשלם לך על פגישה?
אני: אתה צודק. אני ממליצה לך לחפש בפרוג איזה אשכול על פרסום של חצי אמת. אולי שם תמצא מישהו שיעשה לך את העבודה. בינתיים נראה שכולם נרתעים משקר גם כן, אבל אולי בהמשך מישהו יתנדב...

;)
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
חסרים אנשים שמשקרים גם את עצמם?

פאנית שרוצה להתמתג (ולתמחר) כמובילה בתחומה, בשעה שהיא עדיין ממוצעת,
וכן הלאה.

אם היא לא תעמוד על מקומה האמיתי, היא תאלץ לגלות את עצמה שם פצועה...
 

גילה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
יש הבדל בין לפרסם משהו שהוא שלילי - כמו שרלטן (למשל - משרד פרסום שלא מפרסם סיגריות, עקרונית), ובין פרסום מוצר או שירות, שהשאלה היא רק אם הנקודה שרוצים להדגיש היא מתאימה ונכונה או לא, וניתן להחליף אותה באחרת, כי יש אחרת...
 

po

משתמש רשום
עיצוב גרפי
תודה על התגובות, כנראה שהמציאות יותר מורכבת מהדוגמאות הנחמדות

הלקוח לא רוצה לשקר (היהלום והדג). הוא "פיתח שיטה מיוחדת של רפלקסולוגיה שהוא למד בעצמו במשך החיים" וזה מה שהוא רוצה למכור. הוא לא מתיימר להציג שנות נסיון ולא תעודות. כן מחזיק מעצמו עד למאד ובטוח שהמוצר מוצלח ויצליח.

לאה, למה החלטת שמיהרתי לחרוץ גורלות? כמובן שהיתה עבודת שטח יסודית, התחברתי ובדקתי לעומק, לא החלטתי את הנ"ל על סמך תחושות בטן -להפך,מדבריו זה היה נשמע מליון דולר.. (אגב, הלקוח עצמו נחמד מאד, אין כאן עניין של מציאת חן, אם הייתי 'מסמנת' כל לקוח באופן שציינת הייתי נשארת ללא לקוחות....)
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
זה באמת נשמע מיליון דולר.
אז מה הבעיה? מה שקר פה?
שיטה מיוחדת שלמד בעצמו במהלך השנים ויש לה תוצאות מוכחות בשטח.
יש מיליוני שיטות כאלה.

מי שמאמין ילך. זה ודאי עוזר אפילו פסיכולוגית. מי שלא מאמין שלא ילך.
אבל איפה השקר? שלדעתך זה הכל שטויות? (גם לדעתי, אבל יש קהל יעד עצום שחושב שזה אמת ומוכן להישבע שזה עובד. מעניין, לא?)

אני חושבת שאפשר לפרסם את הדברים ההזויים האלה בלי בעיה. גם לא מוסרית ומצפונית...
ממילא כל יום מישהו ממציא שיטה חדשה, וזה שהוא יפני לא הופך את הדברים שהוא למד בחיים לאמיתיים יותר.

אבל כן, תמציאי לזה שם אחר ואל תקראי לזה רפלקסולוגיה. זו שיטת טיפול ייחודית בעזרת לחיצות בכף הרגל, שנקראת ׳רגל קרושה׳ ויש לה הצלחות רבות בשטח והמלצות ממטופלים רבים שהשיטה הזו שינתה להם את החיים.

* כמובן שתבחרי לזה שם אחר.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מאה,
קבלי הצעה מהירה לשם עבור השיטה:
גאלע
 

נעמי.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
UX UI
D I G I T A L
בוא נדבר תכל'ס,

אם העניין של 'פיתוח שיטה מיוחדת בעצמה' היא אמיתית או לא, זה לא משנה כאן.
(עשית מחקר מעמיק מול הלקוחות שלה לראות אם הטיפולים עזרו או לא? אולי אולי אולי כן? )

אם את אישית לא מאמינה בזה, עזבי את זה. זה פשוט לא ילך.
שלחי אותה לביצועיסטית, שתכין לה מה שהיא תשכתב לה וזהו.

את מסוגלת בכלל לבנות אסטרטגיה, מיתוג, ומסע פרסום מקיף וקריאייטיבי למשהו שאת לא מאמינה בו?
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה