מידע שימושי כשהלקוח שלך אומר: 'יקר לי'

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אני רוצה לכתוב פוסט על הנושא, וצריכה תשובות.

מה אתם עושים כאשר לקוח אומר לכם על הצעת המחיר שהצעתם לו: יקר לי.
אז נכון, אתם מראים לו את הערך שהוא יקבל שיהיה שווה לו הרבה יותר ממה שהוציא.
או שאתם שולחים אותו לשלום,
אבל אני רוצה סצנה שבה פעלתם אחרת.
הלקוח אמר שיקר לו, ואתם הגבתם לו:----
והוא הפך ללקוח שלכם.

אשמח לכל שיתוף.
 

סמוי

משתמש פעיל
אני מאד מבין אותך
רק כדאי שתיקח בחשבון השקעה של עוד XX וזה משכפל את ההצלחה כך שמבחינת השקעה היא מאד כדאית. קח זאת לתשומת לבך.
 

עריכה ת

משתמש פעיל
לקוחות יודעים להעריך רק מי שלא מטיל ספק בערך עבודתו, מנסיון גם אם רק תגמגמם במחיר לא ירצו את העבודה שלך או יטילו בה ספקות בדיעבד.
התמחור עד כמה שהוא הוגן ובטווח סביר צריך להיות חד וברור, מי שלא מתפרנס מכך שיעשה חסד אבל מי שזאת הכנסתו צריך לתת הצעה שברורה לו ולא מתנצלת או מגומגמת.
 

פילפלית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
קורה הרבה
אחרי שיחה מעמיקה
הוא מבקש הנחה
אני ישר אומרת שמי שמבקש הנחה אני תמיד נותנת..
אבל-----
לא מתימרת להיות הכי זולה בשוק
בגלל..הניסיון..השרות וכו
ואז לרב הם מקבלים את הדברים וממשיכים הלאה...
 
נערך לאחרונה ב:

פרלמן הני

משתמש מקצוען
תלוי למה הוא אומר יקר לי, אם מפני שהוא לא מעריך את השווי , או שפשוט חושב על סכום הכסף וחבל לו, במקרה הראשון קל יותר לשכנע, במקרה השני צריך לעמוד על אופי הלקוח אם הוא קמצן, קשוח, וכו', או שבאמת אין לו כסף מיותר.
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תלוי למה הוא אומר יקר לי, אם מפני שהוא לא מעריך את השווי , או שפשוט חושב על סכום הכסף וחבל לו, במקרה הראשון קל יותר לשכנע, במקרה השני צריך לעמוד על אופי הלקוח אם הוא קמצן, קשוח, וכו', או שבאמת אין לו כסף מיותר.
ומה דעתכם על מקרה שלישי
כשמדובר במוצר כללי- לא ספציפי עם ערך נלוה:
למשל מצלמה דגם X שבחנות Y נמכרת ב15% פחות
ותצאו מנקודת הנחה שהשירות/אמינות וכו זהה בשתי החנויות
מה אז?
 

album

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
אולי זה יעזור
https://www.designernews.co/stories...ng-you-improve-your-relationship-with-clients

תרגום גוגל לעצלנים:
מאת: טאודור פטרוביץ
לאחר ביצוע מחקר מעמיק על גורמי התקשורת החשובים ביותר המבססים מערכת יחסים מצליחה בין מעצב ללקוח - הגעתי לשלושה אלה אותם ברצוני לשתף אתכם בתקווה שתמצאו אותם שימושיים בעתיד. וניסיון היתרונות מהם.

  1. הבינו את הלקוחות שלכם והראו להם שאתם עושים - בכך אתם לא רק מראים מאפיין של מאזין נהדר ורמת מקצועיות הגונה - אתם מפתחים איתם סינרגיה חזקה, המכילה אפשרות גדולה יותר לשכנע אותם לגבי החלטות עיצוביות. שנועדו להועיל לעסק שלהם. הצעד הראשון לשכנע מישהו באופן חיובי הוא להבין אותם באמת ולהראות לו שאתה עושה זאת, אז אל תהססו לשאול שאלות נוספות על העסק או המטרות שלהם אשר יסייעו לכם לראות את השאיפות שלהם ממש מנקודת המבט שלהם. בנוסף לביסוס תקשורת נהדרת, תוכלו גם להבדיל את עצמכם מהאוקיאנוס של אחרים שעוזבים את הרושם "לסיים את העיצוב ולקבל את המזומנים" ללקוח.
  2. הראה להם שאתה "לוחץ" לצורך שלהם - ללקוחות שלך יש מטרה בראש, והמחקר שלהם לגבי השירותים שלך ואז ליצור איתך קשר מובא על ידי רצונם העז להשיג את המטרה הזו. הראה להם שכל מאמץ והחלטה שקיבלתם בתהליך העיצוב תומכים בחוזקה ברצונם להשגת יעדים. זה דבר שתרוויח את אמונם ויוכיח להם שהם קיבלו החלטה נכונה בבחירתך כדי לעזור להם לרדוף אחר מטרתם או חלום. שיתופי פעולה מוצלחים וחוזרים על עצמם גורמים לשני הצדדים להרגיש נהדר - להעצים את הצד האמון של הלקוח שלך עם השירות שלך ואחריו הנמקה ברורה, ותתוגמלו בסביבה מהנה ושיתופית.
  3. הסבירו את העיצוב שלכם במינוחים קצרים ומובנים - אין ספק כי היכרות והבנת מונחים ספציפיים גורמת לנו להרגיש נהדר ומראה לנו את הדרך שעברנו להיות במקום בו אנו נמצאים כיום - אך לעיתים אין בהם שימוש עצום בעת התקשרות אל שלנו לקוחות. בדומה לאופן המתסכל שחולה עלול למצוא רופא שמשתמש במילים סחרחורות, ענף העיצוב אינו שונה והאנלוגיה עשויה לחול גם כן. שמור את הסברי העיצוב שלך קצרים, ברורים ומובנים היטב עבור הלקוחות שלך. לא תרצי לשלוח הודעה ללקוח שלך ואז תבחין שוב בצורך באותה הודעה, ואחריה ירידה מכובדת בחוויה הכללית שלהם?
 
נערך לאחרונה ב:

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
היה היה לקוח שאמר 'הו יקר לי,
המחירים בשוק זולים יותר, לא בא לי'
אמרתי 'יתכן, אך אלו מחיריי-
לזוכים המאושרים במגוון מוצריי'.
הוא הדגיש שהוא לא צריך כתיבת על,
ואולי אפשר להוריד את הרמה בכלל...
אני אתן לו סחורה סוג גימל מבחוץ,
והוא ישלם לי מחיר הוגן כי הוא לחוץ.
עניתי לו- 'אצלי בחנות אין רמה אחרת,
לא משלמים על טקסט נשלף ממחברת.
כאן מייצרים כתיבה ייחודית ומוכרת,
ברמת דיוק בלתי מתפשרת,
עם דגשים הכרחיים והעצמת המסר,
לנגיעה בלקוחות שמרגישים את החסר.
אם תבחר להיות שייך למועדון היוקרה-
של כתיבה מושקעת, ברה ובהירה,
תמיד תוכל לפנות אליי ואל המקלדת-
לרשותך בכל עת היא עומדת'.
הוא בחר לסיים בשתיקה והלך
לא ידוע לי לאן את חומריו שלח,
אך להבא כשנזקק לכתיבה הגונה,
הוא חזר ואישר את הצעת המחיר הראשונה...
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אני אומרת פשוט מאד שאצלי תקבל עבודה זריזה ומקצועית, יש לי נסיון רב מאד וכו וכו
אם אומרים לי-אבל איקס נתן לי הצעת מחיר של חצי-אני בנימוס רב אומרת לו אז- למה שלא תלך לאיקס?
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
קודם כל, כל מי שהגיב כאן, זה אומר שאינו מתחיל,
והמחירים שלו ממוצבים טוב, והוא מעריך את העבודה שלו.
אז כל הכבוד.

אני רואה באמת שכולם נותנים ערך, וגם אם לקוח לא מגיע הפעם,
הוא יקלוט שיש כאן ערך, ויוכל להגיע בפעם הבאה.

אני מנסה לחשוב על דרך שלישית-
להציע מוצר נוסף, קצת שונה, ופחות דורש השקעה של זמן מאיתנו,
והלקוח גם יקבל ערך, וגם יוכל לבחור חבילה זולה יותר.
למקרה שאין לו כסף כרגע להשקעה לטווח ארוך.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מנסה לחשוב על דרך שלישית-
להציע מוצר נוסף, קצת שונה, ופחות דורש השקעה של זמן מאיתנו,
והלקוח גם יקבל ערך, וגם יוכל לבחור חבילה זולה יותר.
למקרה שאין לו כסף כרגע להשקעה לטווח ארוך.
התלבטתי רבות אם לכתוב. כי אני לרב צורכת שרותים ולא נותנת שרות. ולא פנית אל אנשים כמוני.

אבל, חשוב לזכור שכשלקוח אומר יקר לא תמיד הכונה "באת לעשות עלי סיבוב, אתה רוצה להרויח מדי הרבה" אלא הרבה פעמים הכונה המוצר שווה יותר ממה שאני צריך ולמרות הערכה שלי אל נותן המוצר לא אוכל לרכוש מוצר זה (לכן אין טעם לחשוב שהמחירים שלכם יקרים מדי ולהוזיל עלויות ברמה שתפגע בהכנסה, כי זו לא הכונה)
אלא אם יש לכם יותר מדי לקוחות כאלה כדאי להתאים חבילות קטנות, שהעבודה עליהם פחותה ללקוחות כאלה.
זה יכול להיות חבילת צילום קטנה יותר, תכנון אדריכלי מפורט פחות, מצגת עם פחות אפקטים. וכו'.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
התלבטתי רבות אם לכתוב. כי אני לרב צורכת שרותים ולא נותנת שרות. ולא פנית אל אנשים כמוני.

אבל, חשוב לזכור שכשלקוח אומר יקר לא תמיד הכונה "באת לעשות עלי סיבוב, אתה רוצה להרויח מדי הרבה" אלא הרבה פעמים הכונה המוצר שווה יותר ממה שאני צריך ולמרות הערכה שלי אל נותן המוצר לא אוכל לרכוש מוצר זה (לכן אין טעם לחשוב שהמחירים שלכם יקרים מדי ולהוזיל עלויות ברמה שתפגע בהכנסה, כי זו לא הכונה)
אלא אם יש לכם יותר מדי לקוחות כאלה כדאי להתאים חבילות קטנות, שהעבודה עליהם פחותה ללקוחות כאלה.
זה יכול להיות חבילת צילום קטנה יותר, תכנון אדריכלי מפורט פחות, מצגת עם פחות אפקטים. וכו'.
כתבת משהו חשוב וטוב שכתבת.
זה פותח את הנושא של קהל היעד.
למשל צלמת ניו בורן מציעה חבילה. לאמא מתחשק מאד. היא מבקשת מבעלה שיתן לה 300 שח להשקיע על תמונות. מתקשרת לצלמת שאומרת לה: חבילה בסיסית ב1500.
היא עונה: זה יקר לי.

מה הצלמת יכולה לעשות?
כמו שאמרת: לתת לה תמונה אחת עם עיצוב מינימלי ב300.
אבל כבד לצלמת לסחוב ציוד, לכן היא מסכימה לה בסטודיו, בשעות בוקר,
שאז ממילא לצלמת יש פחות עבודה, ומה אכפת לה להקדיש שעה וחצי (היא מגבילה),
בשביל 300 שח.
ניסיתי לתרגם.
 

tadmit

המרכז לשידורים חיים, חתונות, כנסים, לוויות
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני גובה מהלקוחות שלי (בתחום הצילום) מחירים שהם בתחום הבינוני לטעמי.
אם לקוח אומר לי שזה יקר לו, אני מפנה אותו לעמיתים למקצוע שלוקחים פחות (ולדעתי שוים פחות, אבל אני לא אומר לו את זה) ואומר לו שהמחיר שלי בעיניי הולם את העבודה שלי, ואני מכבד את זה שזה יקר לו, אבל זה המחיר שלי.
אני פועל כך מאחר ואני חושב שזה בגדר ההשתדלות שלי לפרנסה. כל ניסיון לשווק וכו' בעיני הוא מעבר להשתדלות שאני צריך לעשות (זה כמובן סובייקטיבי כמה השתדלות עלי לעשות).
רוב הלקוחות לא הולכים למישהו אחר, מאחר והפערים הם באמת לא גדולים מאוד. (הבדלים של מאות שקלים לכאן או לכאן בהתאם למשך העבודה).
אגב, יש לקוחות שיבקשו הנחה, ולא משנה מה המחיר שאמרת להם, וצריך גם את זה לקחת בחשבון.
דווקא לקוחות כאלו יקחו אותך, במחיר המלא, ברגע שיבינו שלא יקבלו מחיר נמוך יותר.
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני בונה את המחשבים שלי מחומרה יקרה יותר מהסטנדרט, אז כשמישהו מבקש הנחה, אני ישר אומר, בשמחה - הנה כאן ניקח לוח אם מהסידרה הזולה - הרווחת 250 ש"ח, כאן ספק כח פשוט - עוד 150 ש"ח, כבר אנחנו ב 400 ש"ח הנחה, לא?
הלקוח כמובן תמיד אומר, רגע, רגע, לא על חשבון המחשב...
אז אני אומר לו, ממה אתן לך הנחה, על העבודה? אני עובד הרבה שעות בשביל שמחשב יצא פיקס, כל מה שנשאר זה רק להוריד ברמת החומרה...
וכאן כמובן אף אחד לא רוצה שיורידו לו מהאיכות של התוצר שעליו הוא משלם.
אם גם אצלכם זה דומה שאתם באמת מאמינים שהעבודה שלכם שווה את המחיר, ובכ"ז הלקוח רוצה הנחה אפשר לנסות להסביר לו בצורה כזו...

בהצלחה!
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
במוצר יותר קל להסביר.
בשרות- פחות. כי אנשים לא מהתחום לא באמת מעריכים ומאריכים את זמן ההשקעה,
וכמה למדו כדי להגיע לתוצר טוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה