אם אחרי 2-3 דקות הם מציעים לחזור אלי בשיחה כשיגיע תורי, זה כן תקין?בממוצע
אחוז השיחות צריכות להיענות עד 6 דקות
זה לא שברגע שחיכית 6:01 הם עברו על החוק
(ככה כאל עושים)
אם אחרי 2-3 דקות הם מציעים לחזור אלי בשיחה כשיגיע תורי, זה כן תקין?בממוצע
אחוז השיחות צריכות להיענות עד 6 דקות
זה לא שברגע שחיכית 6:01 הם עברו על החוק
להציע זה וודאי תקיןאם אחרי 2-3 דקות הם מציעים לחזור אלי בשיחה כשיגיע תורי, זה כן תקין?
(ככה כאל עושים)
השאלה האם זה אומר שהם עובדים בחוקלהציע זה וודאי תקין
תמיד חשבתי שבאמת הם חוזרים אלי כשמגיעה תוריולכאל היא וודאי משתלמת כי מורידה את זמני ההמתנה ומנתבת את הממתינים לשעות פחות עמוסות
יש לי שאלהאגב, מי שלא רוצה להמתין במוקדי שירות- שיתקשר ברגע שהשירות מתחיל את פעילותו
טוב לדעת!!!ולא יתקשר (ככל וזה ניתן) בימים החמים של החודש - 1,2,3,9,10,11,14,15,16 (מועדי חיוב והסמוכים אליהם)
זה מעניין, כיכמו שכתבו כאן, שמעתי פעם שיעור מהרב זילברשטיין שלא כל פעם שע"פ חוק מגיעים פיצויים, מותר גם ע"פ הלכה.
מה זה הקאשבק הזה?צודק. הצטרפתי לישראכרט רק בגלל הקאשבק של 1.35 אחוז (משפחתי), בסוף השנה הראשונה כשירד ל1 אחוז, אני עף משם ועובר ל-כאל
התכוונתי שמי שקיים פה בפרוג מן הסתם יש לו אופציה לעשות את רוב הפעולות בעצמו מבלי להמתין לנציגאפשר לעשות הכל באתר בעצמך
מה כבר צריכים מהנציגים בטלפון?
כנראה שישלבו ביניהםיש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
השירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרהש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
כמדומני שיום עסקים מתחיל ב8:00 בבוקרהשירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרה
תלוי בשלוחה שבוחרים, בחרתי "סיום התקשרות" וענו לי די מהר...בכאל ההמתנה מזעזעת
אפשר גם לתבוע אותם?
יש גם את הטלפון שכולם, או רובם, עושים פעם בשנה - בקשה לבטל את הדמי כרטיס, וזה כמובן אי אפשר לעשות באתר וחייבים לדבר עם נציג בשביל זה.התכוונתי שמי שקיים פה בפרוג מן הסתם יש לו אופציה לעשות את רוב הפעולות בעצמו מבלי להמתין לנציג
תודה שדייקתם לי שלא את הכל ממש.
אז זהו, שבישראכרט, החברה שהמדיניות שלה זה למתוח עד הקצה את האפשרות להתיש/לעקוץ את הלקוח, תמיד תמיד הם חוזרים ביום שלמחרת…. ניסיתי עשרות פעמים. וכמובן שתמיד הם מתקשרים על הבוקר באמצע שבן אדם מורח לחם עם שוקולד לילד שרץ לחיידר….יש מקרים מעצבנים שחוזרים אליך בד"כ ביום עסקים שלמחרת, תלוי בעומס שלה
לא מדובר כאן בתביעה, רק ב״בקשה״ לקבלת פיצוי. באמת הם לא חייבים, הם רק כאילו באים לקראתך ונותנים לך פיצוי זעום כדי שתסתום את הפה ולא תתבע אותם או תתלונן לרשויות.כמו שכתבו כאן, שמעתי פעם שיעור מהרב זילברשטיין שלא כל פעם שע"פ חוק מגיעים פיצויים, מותר גם ע"פ הלכה.
זה בדיוק המטרה כאן. אם לחברה לא אכפת מהלקוחות שלה, מנסים ללחוץ על החברה באמצעות העובדים שלה. אם העובדים ירגישו שבגלל זמני המתנה ארוכים הם מקבלים לקוח זועם… הם יתלוננו על כך , ואולי כך החברה תקצר את זמני ההמתנהאולי אתם לא יודעים,
אבל הנציגים נמדדים על זמן השיחה, וזה משפיע להם על הבונוס החודשי (בלי בונוס נציגי שירות מקבלים בדר"כ שכר מינימום על עבודה סיזיפית)
כל שניה נוספת של שיחה מעלה להם את הממוצע הכללי של השיחות
הם לא צריכים להתלונןזה בדיוק המטרה כאן. אם לחברה לא אכפת מהלקוחות שלה, מנסים ללחוץ על החברה באמצעות העובדים שלה. אם העובדים ירגישו שבגלל זמני המתנה ארוכים הם מקבלים לקוח זועם… הם יתלוננו על כך , ואולי כך החברה תקצר את זמני ההמתנה
לפעמים חוזרים בין 8:00 ל 8:30 ויש נציגים שנשארים לאחר השעה 16:00 וחוזרים ללקוחותיש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
במידה ואמרו שההמתנה ארוכה ונתנו האופציה לחזרה - הם מכוסים חוקית .השאלה האם זה אומר שהם עובדים בחוק
או שבכל מקרה הם צריכים לענות/לחזור ללקוח תוך 6 דקות
לכאל אפשר להתקשר החל מ8.30 בבוקרהשירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרה
אז בכאל זה לא יעבוד
אם אני זוכר נכון (עברו כבר כמה שנים מאז ששמעתי) אם החברה נותנת פיצוי כדי שיישאר טעם טוב וירכשו את השירותים פעם נוספת מותר.לא מדובר כאן בתביעה, רק ב״בקשה״ לקבלת פיצוי. באמת הם לא חייבים, הם רק כאילו באים לקראתך ונותנים לך פיצוי זעום כדי שתסתום את הפה ולא תתבע אותם או תתלונן לרשויות.
במקרה הזה, נראה לי שיש גם מצווה לבקש את הפיצוי הזה, כי אולי אם החברה תראה שיש לה הפסדים מזה, כבר לא יהיה לה שווה - והיא תחזיר את זמן ההמתנה לסבירות.
ואיך הם מתגברים על זהאולי אתם לא יודעים,
אבל הנציגים נמדדים על זמן השיחה, וזה משפיע להם על הבונוס החודשי (בלי בונוס נציגי שירות מקבלים בדר"כ שכר מינימום על עבודה סיזיפית)
כל שניה נוספת של שיחה מעלה להם את הממוצע הכללי של השיחות
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: