מדריך כסף קל מהתנהלות לא חוקית של ישראכרט

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
בממוצע
אחוז השיחות צריכות להיענות עד 6 דקות
זה לא שברגע שחיכית 6:01 הם עברו על החוק
אם אחרי 2-3 דקות הם מציעים לחזור אלי בשיחה כשיגיע תורי, זה כן תקין?
(ככה כאל עושים)
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אם אחרי 2-3 דקות הם מציעים לחזור אלי בשיחה כשיגיע תורי, זה כן תקין?
(ככה כאל עושים)
להציע זה וודאי תקין
יש אנשים ששמחים בהצעה הזו
ולכאל היא וודאי משתלמת כי מורידה את זמני ההמתנה ומנתבת את הממתינים לשעות פחות עמוסות

אגב, מי שלא רוצה להמתין במוקדי שירות- שיתקשר ברגע שהשירות מתחיל את פעילותו
ולא יתקשר (ככל וזה ניתן) בימים החמים של החודש - 1,2,3,9,10,11,14,15,16 (מועדי חיוב והסמוכים אליהם)
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
להציע זה וודאי תקין
השאלה האם זה אומר שהם עובדים בחוק
או שבכל מקרה הם צריכים לענות/לחזור ללקוח תוך 6 דקות
ולכאל היא וודאי משתלמת כי מורידה את זמני ההמתנה ומנתבת את הממתינים לשעות פחות עמוסות
תמיד חשבתי שבאמת הם חוזרים אלי כשמגיעה תורי
כלומר שאם הייתי ממשיכה להמתין הייתי מחכה 3 שעות
אגב, מי שלא רוצה להמתין במוקדי שירות- שיתקשר ברגע שהשירות מתחיל את פעילותו
יש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
ולא יתקשר (ככל וזה ניתן) בימים החמים של החודש - 1,2,3,9,10,11,14,15,16 (מועדי חיוב והסמוכים אליהם)
טוב לדעת!!!
תודה
 

י. שלמה כהן

משתמש מקצוען
כמו שכתבו כאן, שמעתי פעם שיעור מהרב זילברשטיין שלא כל פעם שע"פ חוק מגיעים פיצויים, מותר גם ע"פ הלכה.
זה מעניין, כי
א. מנהג מדינה
ב. ברגע שאני נהיה לקוח שלהם זה הכל בכפוף לחוקי המדינה, זה כאילו כתבנו את החוקים בתנאים בינינו

אולי הוא מדבר על דברים אחרים? לכאורה. צריך לשאול. קשה מאוד הלכתית להקיש מדבר למשנהו בלי להכיר את הכל והתנאים וכו
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
צודק. הצטרפתי לישראכרט רק בגלל הקאשבק של 1.35 אחוז (משפחתי), בסוף השנה הראשונה כשירד ל1 אחוז, אני עף משם ועובר ל-כאל
מה זה הקאשבק הזה?
יש אותו גם בכאל?

אפשר להתמקח על זה?
ילמדנו רבינו בבקשה
 

תותים בלבן

משתמש פעיל
אפשר לעשות הכל באתר בעצמך

מה כבר צריכים מהנציגים בטלפון?
התכוונתי שמי שקיים פה בפרוג מן הסתם יש לו אופציה לעשות את רוב הפעולות בעצמו מבלי להמתין לנציג
תודה שדייקתם לי שלא את הכל ממש.

דווקא הבוקר עשיתי ניסוי על בנק הפועלים, אחרי 15 דקות המתנה, בקשתי שיחזרו אלי ותוך שעתיים חזרה אלי נציגה.
יש מקרים מעצבנים שחוזרים אליך בד"כ ביום עסקים שלמחרת, תלוי בעומס שלהם
וככה נחמד, הם מחייגים אליך חזרה על הבוקר ב8:01 כשבחופש למשל עוד לא קמת/באמצע התפילה/אתה בדיוק עולה לאוטובוס/ממהר לעבודה עם 3 קטנטנים ...
ואתה לא יכול לחזור אליהם ולך תחכה שיחזרו אליך שוב ביום הבא---

ואגב, הנציגה בפועלים אמרה שהם מודעים לכך שהם לא נותנים מענה, ולא ידיעה על מיקום השיחה בתור..
תשתדל להעביר הלאה, הלוואי שיצא מזה משהו...
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
יש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
כנראה שישלבו ביניהם

יש מי שיושב ומווסת את תנועת השיחות כמו שוטר תנועה

בעיקרון, יש מי שמציע שיחזור אליך כשיתפנה- שזה יכול להיות לעולם לא (נגיד התמ"ת)
ויש מי שמציע לך לחזור אליך בהגיע תורך

בהיגיון, ההצעה לחזור אליך בהגיע תורך צריכה להיות הוגנת ולא לדחות את זמן החזרה
אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת כך
 

r&k

משתמש רשום
ש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
השירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרה
 

תותים בלבן

משתמש פעיל
השירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרה
כמדומני שיום עסקים מתחיל ב8:00 בבוקר
פעם התעצבנתי על הבנקאית למה כ"כ הרבה זמן, היא המליצה לחייג תמיד ב8:00 טענה שאז המענה יהיה מהיר יותר
בעקרון זה עובד..
 

haiosi

משתמש מקצוען
התכוונתי שמי שקיים פה בפרוג מן הסתם יש לו אופציה לעשות את רוב הפעולות בעצמו מבלי להמתין לנציג
תודה שדייקתם לי שלא את הכל ממש.
יש גם את הטלפון שכולם, או רובם, עושים פעם בשנה - בקשה לבטל את הדמי כרטיס, וזה כמובן אי אפשר לעשות באתר וחייבים לדבר עם נציג בשביל זה.
 

haiosi

משתמש מקצוען
יש מקרים מעצבנים שחוזרים אליך בד"כ ביום עסקים שלמחרת, תלוי בעומס שלה
אז זהו, שבישראכרט, החברה שהמדיניות שלה זה למתוח עד הקצה את האפשרות להתיש/לעקוץ את הלקוח, תמיד תמיד הם חוזרים ביום שלמחרת…. ניסיתי עשרות פעמים. וכמובן שתמיד הם מתקשרים על הבוקר באמצע שבן אדם מורח לחם עם שוקולד לילד שרץ לחיידר….
 

haiosi

משתמש מקצוען
כמו שכתבו כאן, שמעתי פעם שיעור מהרב זילברשטיין שלא כל פעם שע"פ חוק מגיעים פיצויים, מותר גם ע"פ הלכה.
לא מדובר כאן בתביעה, רק ב״בקשה״ לקבלת פיצוי. באמת הם לא חייבים, הם רק כאילו באים לקראתך ונותנים לך פיצוי זעום כדי שתסתום את הפה ולא תתבע אותם או תתלונן לרשויות.

במקרה הזה, נראה לי שיש גם מצווה לבקש את הפיצוי הזה, כי אולי אם החברה תראה שיש לה הפסדים מזה, כבר לא יהיה לה שווה - והיא תחזיר את זמן ההמתנה לסבירות.
 

haiosi

משתמש מקצוען
אולי אתם לא יודעים,
אבל הנציגים נמדדים על זמן השיחה, וזה משפיע להם על הבונוס החודשי (בלי בונוס נציגי שירות מקבלים בדר"כ שכר מינימום על עבודה סיזיפית)
כל שניה נוספת של שיחה מעלה להם את הממוצע הכללי של השיחות
זה בדיוק המטרה כאן. אם לחברה לא אכפת מהלקוחות שלה, מנסים ללחוץ על החברה באמצעות העובדים שלה. אם העובדים ירגישו שבגלל זמני המתנה ארוכים הם מקבלים לקוח זועם… הם יתלוננו על כך , ואולי כך החברה תקצר את זמני ההמתנה
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
זה בדיוק המטרה כאן. אם לחברה לא אכפת מהלקוחות שלה, מנסים ללחוץ על החברה באמצעות העובדים שלה. אם העובדים ירגישו שבגלל זמני המתנה ארוכים הם מקבלים לקוח זועם… הם יתלוננו על כך , ואולי כך החברה תקצר את זמני ההמתנה
הם לא צריכים להתלונן
השיחות מוקלטות, ואחוז מסוים מהם מקבל האזנה נוספת לצורכי בקרה ושיפור השירות
אישית, אני ממנפת את זמן ההמתנה הממושך כדי לוודא שהנציג ייתן יחס יותר אנושי
"אני מקווה שאתה מודע לזה שהמתנתי על הקו חצי שעה, ולכן זה יהיה ממש גרוע אם תזרוק אותי לנציג אחר בלי להקשיב לי עד הסוף בתשומת לב"
או: "אני ממש מקווה שתתן לי שירות מעולה שיחפה על זמן ההמתנה המזעזע"
זה הרבה יותר תועלתי
 
יש לי שאלה
הרי ביום הקודם היה כאלו שהשאירו את המספר שיזחרו אליהם
מי יקבל מענה קודם
אלו שהתקשרו ב08.30 או אלו שהתקשרו אתמול וצריך לחזור אליהם?
לפעמים חוזרים בין 8:00 ל 8:30 ויש נציגים שנשארים לאחר השעה 16:00 וחוזרים ללקוחות
השאלה האם זה אומר שהם עובדים בחוק
או שבכל מקרה הם צריכים לענות/לחזור ללקוח תוך 6 דקות
במידה ואמרו שההמתנה ארוכה ונתנו האופציה לחזרה - הם מכוסים חוקית .

6 דק' - כל זכות

הערה קטנה-
תחשבו על הנציגים שמקבלים אלפי פניות של לקוחו וכפופים לנהלי החברה ולא הכל הם יכולים לבצע,
וכן המשכורת שלם נמדדת על: זמני שיחה, שיחות חוזרות ( ז"א שהלקוח לא חוזר הרבה פעמים לקו) , סקרים חיובים וכו...
ולכן תפתחו את השיחה יפה , ותודו על הפעולות שביצעה והשתדלו כמה שיותר לא לצעוק.

דרשו את המגיע לכם בצורה יפה ומכבדת.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
השירות לקוחות מתחיל מענה ב09:00 ובד"כ מ8:00 עד 09:00 זה זמן חזרה ללקוחות שהשאירו פנייה לחזרה
לכאל אפשר להתקשר החל מ8.30 בבוקר

במידה ואמרו שההמתנה ארוכה ונתנו האופציה לחזרה - הם מכוסים חוקית .

6 דק' - כל זכות
אז בכאל זה לא יעבוד
כי הם נותנים את האופציה די בתחילת השיחה
 

שמעון963852741

משתמש פעיל
לא מדובר כאן בתביעה, רק ב״בקשה״ לקבלת פיצוי. באמת הם לא חייבים, הם רק כאילו באים לקראתך ונותנים לך פיצוי זעום כדי שתסתום את הפה ולא תתבע אותם או תתלונן לרשויות.

במקרה הזה, נראה לי שיש גם מצווה לבקש את הפיצוי הזה, כי אולי אם החברה תראה שיש לה הפסדים מזה, כבר לא יהיה לה שווה - והיא תחזיר את זמן ההמתנה לסבירות.
אם אני זוכר נכון (עברו כבר כמה שנים מאז ששמעתי) אם החברה נותנת פיצוי כדי שיישאר טעם טוב וירכשו את השירותים פעם נוספת מותר.
ואם מחמת שחוששים שיתבעו אותם, אסור.
כמובן שבאתי רק לעורר, וצריך לשאול רב.
 

ᕄᘕᑊꗪ

משתמש צעיר
אולי אתם לא יודעים,
אבל הנציגים נמדדים על זמן השיחה, וזה משפיע להם על הבונוס החודשי (בלי בונוס נציגי שירות מקבלים בדר"כ שכר מינימום על עבודה סיזיפית)
כל שניה נוספת של שיחה מעלה להם את הממוצע הכללי של השיחות
ואיך הם מתגברים על זה
נתקלתי כבר בכמה חברות
מה הטלפון שלך? חוזר אליך....
ומוצאים שיחה חוזרת מיד, העיקר שלא ירשם להם שיחה נכנסת עם יותר מX דקות של שיחה
הזיה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה