OR_Design
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
אזהרה אני אומרת מראש,
זה ארוך.
מלא אסטרטגיה ובריף ומה עומד מאחורי
אבל למי שאוהב עומק
שווה לקרוא.
מי שאוהב צבעים תכלס,
תגללו למטה
כשהדס @מקופלא פנתה אלי למיתוג
לא חשבתי לאן זה יגיע בסופו של דבר
תוך כדי הדיון שלנו על הצעת מחיר
וכמה עולה למתג את הפלא שיש לה בראש
זה מה שהיא כתבה לי
"חשבתי שיש לגרפיקאיות חבילה כזו, קטנטונת וחמודה, למיזמים של אנשים פשוטים"
וזה נגע לי בלב.
אני אוהבת מיזמים
ואוהבת חלומות
ואוהבת ליצור ולהפוך דברים מופשטים למוחשיים וקסומים
(ילדה של אימא, למשל , אני מידי פעם הולכת להציץ בערימת הספרים הוורודים שהולכים ואוזלים כדי להאמין שעשיתי את זה וכל כך הבנתי את הדס עם החלום שלה!)
אמרתי להדס שאני חושבת שגם למקופלת שלה
שבהתחלה נקראה מקופלת, מגיע מיתוג כמו שצריך.
ויצאנו למסע מלא צבעים אגדות ופלאים.
דבר ראשון שלחתי להדס מסמך אסטרטגיה לאישור,
שכולל המון מילים וכיוונים
שבעצם כיוונו אותנו איך לבנות את המיתוג, ועל מה להתבסס ב"ה.
קצת משם:
שם העסק - מקופלת
ערכת למידה רגשית חברתית:
מארז מקופל שמכיל בתוכו ספרונים ללמידה רגשית חברתית SEL , שכוללת חמישה חלקים:
מודעות עצמית / מודעות חברתית / ניהול עצמי / מיומנויות בינאישיות / קבלת החלטות ואחריות, והכל
דרך סיפור וחוויה. הסיפור הוא כלי למידה.
מטרת המותג:
שכל גגנת / מורה לחינוך מיוחד / מורת שילוב וכו' תשתמש במארזי מקופלת להעברת מושגים ותכנים
ללמידה רגשית חברתית לילדים, ובעצם תלמד ילדים מושגים רגשיים וחברתיים רבים.
להפוך למוצר חובה אצל כל גננת / מורת שילוב / וכו'. (זה באמת, מוצר חובה!!!!)
מה היא הבטחת המותג?
להעביר ולהעשיר ילדים - בלמידה רגשית חברתית הכוללת חמישה חלקים כמצוין למעלה, דרך ספרוני
ילדים ומוצרים נוספים עם המון חוויה ורגש.
לימוד באמצעות סיפור, הסיפור הוא כלי למידה וכלי טיפולי נהדר.
קהל היעד העיקרי של המותג:
גננות, מורות, מלמדים, מעונות.
קהל יעד משני: אימהות שמשקיעות ומודעות לחשיבות ההתפתחות והצמיחה בתחום ורוצים לעזור
לילדים שלהם לפתח מיומנויות רגשיות וחברתיות.
קהל יעד נוסף: מטפלים/ות רגשיים בילדים.
נקודת בידול :USP
מארז מקופל - ערכת כלים שמלמדת ילדים דרך סיפור וחוויה - מושגים בלמידה רגשית חברתית, מה
שחסר מאד בתחום הזה, בפרט במגזר דתי וחרדי - כשקהל היעד הוא צוות, והלמידה מועברת דרך
גננות , מורות וכו'.
הערכות לא כוללות רק סיפור, אלא גם חומרים נוספים לעבודה עם הילדים,
ולכן המוצר נקרא בשם מקופלת: מארז המאגד בתוכו מעבר לסיפורים המוגשים בצורה מוקפדת גם
דפי עבודה, הוראות ועוד, בכל תחום הרגשות שמקופל בתוך הלב.
המוצר מקפל בתוכו חוויה רגשית + למידה בתחומים רגשיים וחברתיים שונים.
ציטטתי לכם פה חלק מהכל
בסופו של דבר שם המותג היה מקופלת
והסלוגן הנבחר:
חווית למידה מהלב
היו 3 סקיצות שונות ויפות, ואז ברגע האחרון לפני ששלחתי להדס שכבר היתה סקרנית להפליא
ניסיתי לבצע עוד משהו שמהתחלה היה לי בראש
אבל משום מה לא בניתי אותו
ושמתי אותו ראשון בין האופציות, והוא זה שנבחר באהבה
כל המותג בעצם מתבסס על בסיס.
מקופלת חייב להיות משהו בייסיק, גם הילדים שאליהם הוא מיועד - השפה שהכי מתאימה היא בסיסית
צורניות מינימלית, צבעוניות מגוונת, הכל יסוד, הבנת רגשות , שיום, וכל העולם הרגשי הזה הוא פשוט יסודות חובה!
ולכן חשבתי על המיתוג הזה.
אחרי אישור , ואנימציה , והכל.
הדס מעדכנת אותי, שחייב לעשות שינוי בשם, כי יש כבר עסק שנקרא מקופלת!
הלם.
זה היה כל כך מתאים. כמה דברים יפים מקופלים שם.
ואז היא הגיעה עם ההצעה מקופלא
שבהתחלה היה קשה להתרגל אליה
אבל מפעם לפעם , שנינו הבנו שמקופלא, זה בדיוק זה!!!!
זה וודאי הרבה יותר ממקופלת.
אז ישבתי לדייק מחדש, כולל הספר מותג והכל.
קצת על הצבעוניות
תראו כמה שזה פלא.
רק על ההנפשה ישבתי כל כך הרבה על איזה תסריט יהיה כאן כדי להמחיש את כל הדבר המהמם הזה
(לא אני הנפשתי, אבל בניתי תסריט מדויק וחופר וישבתי על הראש הלוך ושוב עד לתוצאה המושלמת ב"ה )
והלב הזה הוא הפרופיל המושלם של הדס
מאוהבת בו לגמרייי, תודו שזה מוששש
בנתיים כשאנחנו על מיתוג,
@נחמי קרלבך עבדה על הציורים הכובשים שלה
ואז הגענו לאתגר
בניית שפה למארז מקופלא והספרונים
הציורים היו כמעט מוכנים כולם, אבל בצבעוניות שונה.
וזה לא הסתדר לי. מה שלא ניסיתי להתאים לשפה
לא התיישב לי טוב בעין.
קשוח לקחת משהו מוכן ולנסות להתאים אותו
זה היה חייב להיות "בהזמנה מראש" מהציירת וזה מה שעשינו
בשלב הזה הרגשתי שצריך קצת זמן
יש דברים שצריכים את הבישול האיטי שלהם, למרות שהדס מיהרההה
ונחמי תקתקה ציורים בקצב הזוייייי!!!! אצלי זה לא עובד ככה טוב
אני פרפקציוניסטית והייתי חייבת פה שהכל יהיה כמה שיותר מדויק.
בסופו של דבר שלחתי להדס איזה סגנון ציורים אני צריכה למארז
ונחמי המוכשרת ישבה שוב לצבוע את הציורים מחדש בהתאם לפלטה של המיתוג
והכינה את הציורים המושלמים האלו שביקשתי -
למארז המיוחד הזה (שהיה נראה מזעזע בשלבים הראשונים שלו ) מצ"ב פריסה
(שווה לסובב את הראש )
והדמיה שהייתי חייייייבת בבינה מלאכותית חברתי האהובה
אח"כ ישבתי להתאים את כל הספרונים לשפה (18 סיפורים קסומים , קסומים, קסומים, קסומים. בצבעוניות מתחלפת. תפתחו את הוידיאו. זה מטורף כמה שזה יפה!)
את כל החלומות המופלאים האלו של הדס עבדה @יעל נקודה קום האלופה!! לאפיין, לעצב ולקפל במומחיות ובמקצועיות
לאתר מלא חיים צבעים ורגשות מופלאים
שווה להכנס ולהנות מחווית גלישה באמת מדהימה
יעל, שאפו!!
ועוד יותר שווה להזמין לפלא שלכם בבית, את המקופלא הזה
(זה המתנה שלי לקטנים לפסח , השנה, הם פשוט יאהבווווו את זה!!!)
הדס, בהזדמנות הזאת אני רוצה לומר לך שאני מצדיעה לך
אין לכם מושג כמה זה מאחורי הקלעים להרים פרוייקט כזה
מצדיעה על זה שהגשמת את החלום שלך, באמת!
ויותר מזה
שעשית את זה כל כך מהררררר! עם כ"כ הרבה השקעה, זה מטורף!!!
בסופו של דבר, נתת למותג שלך להיות הכי מותג שאפשר!
בטוחה שזה הולך להיות מוצר מופלא שיהנו ממנו רבות בכל פינה!
נהניתי לקחת חלק ממנו
זה ארוך.
מלא אסטרטגיה ובריף ומה עומד מאחורי
אבל למי שאוהב עומק
שווה לקרוא.
מי שאוהב צבעים תכלס,
תגללו למטה
כשהדס @מקופלא פנתה אלי למיתוג
לא חשבתי לאן זה יגיע בסופו של דבר
תוך כדי הדיון שלנו על הצעת מחיר
וכמה עולה למתג את הפלא שיש לה בראש
זה מה שהיא כתבה לי
"חשבתי שיש לגרפיקאיות חבילה כזו, קטנטונת וחמודה, למיזמים של אנשים פשוטים"
וזה נגע לי בלב.
אני אוהבת מיזמים
ואוהבת חלומות
ואוהבת ליצור ולהפוך דברים מופשטים למוחשיים וקסומים
(ילדה של אימא, למשל , אני מידי פעם הולכת להציץ בערימת הספרים הוורודים שהולכים ואוזלים כדי להאמין שעשיתי את זה וכל כך הבנתי את הדס עם החלום שלה!)
אמרתי להדס שאני חושבת שגם למקופלת שלה
שבהתחלה נקראה מקופלת, מגיע מיתוג כמו שצריך.
ויצאנו למסע מלא צבעים אגדות ופלאים.
דבר ראשון שלחתי להדס מסמך אסטרטגיה לאישור,
שכולל המון מילים וכיוונים
שבעצם כיוונו אותנו איך לבנות את המיתוג, ועל מה להתבסס ב"ה.
קצת משם:
שם העסק - מקופלת
ערכת למידה רגשית חברתית:
מארז מקופל שמכיל בתוכו ספרונים ללמידה רגשית חברתית SEL , שכוללת חמישה חלקים:
מודעות עצמית / מודעות חברתית / ניהול עצמי / מיומנויות בינאישיות / קבלת החלטות ואחריות, והכל
דרך סיפור וחוויה. הסיפור הוא כלי למידה.
מטרת המותג:
שכל גגנת / מורה לחינוך מיוחד / מורת שילוב וכו' תשתמש במארזי מקופלת להעברת מושגים ותכנים
ללמידה רגשית חברתית לילדים, ובעצם תלמד ילדים מושגים רגשיים וחברתיים רבים.
להפוך למוצר חובה אצל כל גננת / מורת שילוב / וכו'. (זה באמת, מוצר חובה!!!!)
מה היא הבטחת המותג?
להעביר ולהעשיר ילדים - בלמידה רגשית חברתית הכוללת חמישה חלקים כמצוין למעלה, דרך ספרוני
ילדים ומוצרים נוספים עם המון חוויה ורגש.
לימוד באמצעות סיפור, הסיפור הוא כלי למידה וכלי טיפולי נהדר.
קהל היעד העיקרי של המותג:
גננות, מורות, מלמדים, מעונות.
קהל יעד משני: אימהות שמשקיעות ומודעות לחשיבות ההתפתחות והצמיחה בתחום ורוצים לעזור
לילדים שלהם לפתח מיומנויות רגשיות וחברתיות.
קהל יעד נוסף: מטפלים/ות רגשיים בילדים.
נקודת בידול :USP
מארז מקופל - ערכת כלים שמלמדת ילדים דרך סיפור וחוויה - מושגים בלמידה רגשית חברתית, מה
שחסר מאד בתחום הזה, בפרט במגזר דתי וחרדי - כשקהל היעד הוא צוות, והלמידה מועברת דרך
גננות , מורות וכו'.
הערכות לא כוללות רק סיפור, אלא גם חומרים נוספים לעבודה עם הילדים,
ולכן המוצר נקרא בשם מקופלת: מארז המאגד בתוכו מעבר לסיפורים המוגשים בצורה מוקפדת גם
דפי עבודה, הוראות ועוד, בכל תחום הרגשות שמקופל בתוך הלב.
המוצר מקפל בתוכו חוויה רגשית + למידה בתחומים רגשיים וחברתיים שונים.
ציטטתי לכם פה חלק מהכל
בסופו של דבר שם המותג היה מקופלת
והסלוגן הנבחר:
חווית למידה מהלב
היו 3 סקיצות שונות ויפות, ואז ברגע האחרון לפני ששלחתי להדס שכבר היתה סקרנית להפליא
ניסיתי לבצע עוד משהו שמהתחלה היה לי בראש
אבל משום מה לא בניתי אותו
ושמתי אותו ראשון בין האופציות, והוא זה שנבחר באהבה
כל המותג בעצם מתבסס על בסיס.
מקופלת חייב להיות משהו בייסיק, גם הילדים שאליהם הוא מיועד - השפה שהכי מתאימה היא בסיסית
צורניות מינימלית, צבעוניות מגוונת, הכל יסוד, הבנת רגשות , שיום, וכל העולם הרגשי הזה הוא פשוט יסודות חובה!
ולכן חשבתי על המיתוג הזה.
אחרי אישור , ואנימציה , והכל.
הדס מעדכנת אותי, שחייב לעשות שינוי בשם, כי יש כבר עסק שנקרא מקופלת!
הלם.
זה היה כל כך מתאים. כמה דברים יפים מקופלים שם.
ואז היא הגיעה עם ההצעה מקופלא
שבהתחלה היה קשה להתרגל אליה
אבל מפעם לפעם , שנינו הבנו שמקופלא, זה בדיוק זה!!!!
זה וודאי הרבה יותר ממקופלת.
אז ישבתי לדייק מחדש, כולל הספר מותג והכל.
קצת על הצבעוניות
תראו כמה שזה פלא.
רק על ההנפשה ישבתי כל כך הרבה על איזה תסריט יהיה כאן כדי להמחיש את כל הדבר המהמם הזה
(לא אני הנפשתי, אבל בניתי תסריט מדויק וחופר וישבתי על הראש הלוך ושוב עד לתוצאה המושלמת ב"ה )
והלב הזה הוא הפרופיל המושלם של הדס
מאוהבת בו לגמרייי, תודו שזה מוששש
בנתיים כשאנחנו על מיתוג,
@נחמי קרלבך עבדה על הציורים הכובשים שלה
ואז הגענו לאתגר
בניית שפה למארז מקופלא והספרונים
הציורים היו כמעט מוכנים כולם, אבל בצבעוניות שונה.
וזה לא הסתדר לי. מה שלא ניסיתי להתאים לשפה
לא התיישב לי טוב בעין.
קשוח לקחת משהו מוכן ולנסות להתאים אותו
זה היה חייב להיות "בהזמנה מראש" מהציירת וזה מה שעשינו
בשלב הזה הרגשתי שצריך קצת זמן
יש דברים שצריכים את הבישול האיטי שלהם, למרות שהדס מיהרההה
ונחמי תקתקה ציורים בקצב הזוייייי!!!! אצלי זה לא עובד ככה טוב
אני פרפקציוניסטית והייתי חייבת פה שהכל יהיה כמה שיותר מדויק.
בסופו של דבר שלחתי להדס איזה סגנון ציורים אני צריכה למארז
ונחמי המוכשרת ישבה שוב לצבוע את הציורים מחדש בהתאם לפלטה של המיתוג
והכינה את הציורים המושלמים האלו שביקשתי -
למארז המיוחד הזה (שהיה נראה מזעזע בשלבים הראשונים שלו ) מצ"ב פריסה
(שווה לסובב את הראש )
והדמיה שהייתי חייייייבת בבינה מלאכותית חברתי האהובה
אח"כ ישבתי להתאים את כל הספרונים לשפה (18 סיפורים קסומים , קסומים, קסומים, קסומים. בצבעוניות מתחלפת. תפתחו את הוידיאו. זה מטורף כמה שזה יפה!)
את כל החלומות המופלאים האלו של הדס עבדה @יעל נקודה קום האלופה!! לאפיין, לעצב ולקפל במומחיות ובמקצועיות
לאתר מלא חיים צבעים ורגשות מופלאים
שווה להכנס ולהנות מחווית גלישה באמת מדהימה
יעל, שאפו!!
ועוד יותר שווה להזמין לפלא שלכם בבית, את המקופלא הזה
(זה המתנה שלי לקטנים לפסח , השנה, הם פשוט יאהבווווו את זה!!!)
הדס, בהזדמנות הזאת אני רוצה לומר לך שאני מצדיעה לך
אין לכם מושג כמה זה מאחורי הקלעים להרים פרוייקט כזה
מצדיעה על זה שהגשמת את החלום שלך, באמת!
ויותר מזה
שעשית את זה כל כך מהררררר! עם כ"כ הרבה השקעה, זה מטורף!!!
בסופו של דבר, נתת למותג שלך להיות הכי מותג שאפשר!
בטוחה שזה הולך להיות מוצר מופלא שיהנו ממנו רבות בכל פינה!
נהניתי לקחת חלק ממנו
נערך לאחרונה ב: