מידע שימושי כמה עולה להשכיר/לשכור את הדירה בעיר שלכם...בשורה חדשה!

האח של...

משתמש חדש
וויצ'אק,מרכז המידע המדויק והעדכני ביותר בשוק השכירות בישראל. לא נמאס לכם לנחש את מחירי השכירות בשכונה שלכם? לא יודעים כמה לבקש מהדייר? דיירים, לא יודעים אם בעל הדירה גובה מחיר נכון?

הגיע הזמן להפסיק לנחש את מחירי הדירות סביבכם ללא בסיס מדויק. מעכשיו - תתחילו לקחת החלטות מושכלות המבוססות על הנתונים בפועל ובזמן אמת.(כי החברה מבטחת את תשלומי השכירות למשכירים-לכן היא יודעת מדויק כמה משלמים בפועל)
חברת הפינטק WeCheck המתמחה בשוק הנדל"ן, השכירות והמשכנתאות, השיקה אמש (13.8) שירות חדש וחינמי לכלל השוכרים, בעלי הדירות והמתווכים – RentAI. מדובר במאגר מידע זמין, המתעדכן באופן שוטף, ומציג מידע עדכני על מחירי השכירות והיצע הדירות במגוון ערים בארץ. המאגר יאפשר לקבל מידע מדויק על נתוני השכירות בישראל ברזולוציות גבוהות של שכונות ואפילו רחובות ספציפיים. המאגר יאפשר להשוות את המחירים הקיימים למחירים בעבר עד לטווח של שנה שלמה אחורה, להשוות מחירים בין דירות עם מספר חדרים ספציפי, ואף לראות את הדירות מבחוץ באמצעות גוגל.
מנכ"ל WeCheck רמי רונן: "שוק השכירות בישראל היה, עד היום, שוק מאוד לא משוכלל: פיקוח נמוך, מידע מפוזר ולא מדויק אודות ההיצע והמחירים ומדידות שגויות שמתבצעת בחסות המדינה. המוצר שאנחנו משיקים היום מסמן את סופו של המצב הזה. אנחנו מאמינים ששוק הוגן מבוסס על מידע הוגן – תמונת מצב ברורה וידועה למוכרים ולקונים, הבנה משותפת של השוק והכללים שלו. רק כך ניתן לייצר סביבה בטוחה והוגנת בשוק השכירות. RentAI יגרום לשוק השכירות להיות שקוף וברור לכולם – לשוכרים ולמשכירים. שוכרים לא יצטרכו להסתכל בעשרות קבוצות בניסיון להבין אם המחיר שנגבה מהם הוא גבוה או נמוך ביחס לשוק, בעלי דירות יוכלו להסתמך על מידע אמיתי על מחירי שכירות באיזורם ולא רק על עצות וטיפים מגורמים לא מקצועיים. אנחנו גאים בו ופותחים אותו לכל דורש למען שוק שכירות הוגן יותר". חיבור לשירות הstreet view של גוגל.
(אהרון סויסה, אתר ביזנעס)
 

szn

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יש לך לינק לאתר?
 

האח של...

משתמש חדש
יש לך לינק לאתר?
 

משנ'ס

משתמש פעיל
אפשר להירשם רק עם SMS:rolleyes::cry:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה