עד לפני שנתיים הטייטל שלי היה 'מעצבת גרפית', קיבלתי כל מיני עבודות מעניינות מפה ומשם, והצגתי בגלריה גם עטיפות לספרים ומודעות וכל מיני.
אבל בשנה האחרונה אני עובדת רק עם עסקים, עושה רק מיתוג/פרסום/אתרים בתהליכים ששמים דגש על קידום עסקי, ושאלות כמו "את עושה לוגו לדף קשר? התקציב שלי הוא 50 שח" גרמו לי להבין שאנשים תופסים אותי אחרת ממה שאני בפועל
הגיע הזמן להשתדרג, ולשדר לעולם את המיצוב הנוכחי של הסטודיו: בית לעסקים צומחים.
אז מייד אחרי פסח יצאתי עם מיתוג חדש לסטודיו שלי. האסטרטגיה שלו היתה ארוכה מאד (שנה נגיד? תהליך איטי של הבשלה בכיוון מסוים, ודיוק קהל היעד והמסרים) ולכן כשהגעתי לעצב - הכל היה ברור לי, ופשוט נשלף החוצה בקלות. כשהאסטרטגיה בנויה כמו שצריך, הביצוע קל.
הלוגו הישן:
הלוגו החדש:
רעננתי את הצבעוניות ועברתי לצבעי מסך עזים (אין שום סיבה שאישאר עם צבעי פרינט, בזמן שהמותג כמעט בחיים לא מופיע בפרינט)
פונט אנומליה היה חלק מהשפה שלי עוד מהאתר הישן, והוא כל כך מתאים לאופי המנטאי שהיה ברור שהוא נשאר.
בחרתי ללכת על לוגו בגרסה אנגלית (למרות אהבתי הבלתי מעורערת לעברית) כדי להבהיר שעברתי ליגה. שאני כבר לא מנטה המגניבה ההיא (אני עדיין מגניבה, כן?) שעיצבה כל מיני פיציפקעס בזמנה היותר מידי פנוי. היה טוב, וטוב שהיה.
כרגע הסטודיו שלי ממוצב אחרת. עסק הוא דבר דינמי שצומח ומשתנה כל הזמן, וברור שהנראות החזותית שלו צריכה להיות בהלימה למה שקורה בפנים.
עם המיתוג החדש השפה התרעננה, והייתי צריכה כמובן לעדכן גם את האתר.
אני רק מעצבת אתרים, לא בונה אותם (זה שעמום טילים לבנות, שתדעו) אז חיפשתי לי בנאית טובה שתדע לקחת את העיצוב שאני אעשה, ולהפוך אותו לאתר חי ונושם.
מפה לשם הבנתי שעדיף לי לא לבנות ממש מחדש - זה גם מייקר ומאריך מאד את התהליך, וגם האיפיון שעשתה לי לפני שנתיים יפי שורץ התותחית עדיין פרקטי, טוב ועונה על צרכיי.
אז יאללה, הוחלט רק לעצב מחדש!
הודעתי שאני מחפשת בנאית לעסקת ברטר (אין על ברטרים, אולי בקרוב נדבר על זה) ופנתה אליי יאמי וויינרב @Yummi Graphics המוכשרת.
יאמי עוסקת בעיצוב ובנייה לדיגיטל, והספיקה לצבור בארבע שנים ים ניסיון.
התכתבתי עם יאמי ביום שני מיד אחרי פסח, סיכמנו ביננו את העסקה (כן כן לא לטעות, ברטר הוא עסקה לכל דבר, וחובה להתייחס אליו ככזה.) ויאמי אמרה שאשלח עד רביעי את העיצוב.
אני חשבתי רביעי בשבוע הבא, אבל מתברר שהיא התכוונה ליומיים אחר כך!
היא שולחת לי הודעה נונשלנטית: "היי, פיניתי לך את שישי הזה, סיימת לעצב?"
ואני כזה מהההההה שמישמור חשבתי שיש לי עוד שבוע!
מפה לשם תוך יומיים ישבתי בשיא הפאניקה, גיבשתי קונספט, כתבתי טקסטים, יצרתי מיליון אובייקטים במידג'רני, עיצבתי בפיגמה את כל ששת הדפים, ובשישי בבוקר הקובץ היה אצל יאמי - מוכן ומזומן.
רוצות לשמוע קצת על הבפנוכו?
ידעתי מה אני רוצה לומר, אבל לא ידעתי איך.
השפה המותגית מדברת על צמיחה, גדילה, התחדשות. חיפשתי דרך לבטא את זה בלי רגבי אדמה ועלעלים גנריים שאטרסטוקיים.
אז אחרי כמה שעות של בהייה במסך, לקחתי דף ועט והלכתי כמה שיותר רחוק ממנו. במקרה שלנו, קפה נאמן בקניון רמות. אני והשוקו הקר חשבנו ביחד, קשקשנו, חיפשנו, ניסחנו טקסטים לאתר, ובסוף גם הבריק לי הרעיון של קיפולי נייר. הרעיון שעומד מאחוריהם: לקחת דף פשוט וליצור ממנו משהו אחר, מלא באפשרויות - מתאים בול להבטחה המותגית שלי.
זה מה שקורה לעסקים שעוברים אצלי: מסתם עוד עסק גנרי ואפור הם הופכים למותג מלא חיים, צבע, ייחודיות ובידול. הם פתאום מגלים מי הם ומה הם, מבינים אל מי הם צריכים לדבר ועל מה. השירות שלי כולל ליווי עסקי בשטח ממש, ולא נשאר רק ברמת האסטרטגיה / עיצוב, מה שמשליך כמובן להתנהלות נכונה יותר, צומחת ובטוחה.
הבנייה החלה בששון ובשמחה, היו כל מיני סיפורים מעניינים בדרך (למשל זה) כי כשמחדשים אתר (ולא בונים מאפס על נקי) יש הרבה אתגרים להתמודד איתם. לזכות יאמי ייאמר שהיא עמדה בהכל בגבורה ובחיוך ובסבלנות, ובשבוע שעבר סופסוף בירכנו על המוגמר
מוזמנות פשוט להציץ באתר - בעצם אל תציצו! תעיינו בכובד ראש בכל דף ודף. מפטיחה שזה שווה - יש מלא הפתעות והמון מיקרוקופי משמח
ולתוהות מה היה חלקי בעסקת הברטר הנ"ל?
מיתגתי את יאמי שיוצאת לדרך עצמאית! אבל על כך בפוסט נפרד
יאללה, ספרו לי מה דעתכן >>>
אבל בשנה האחרונה אני עובדת רק עם עסקים, עושה רק מיתוג/פרסום/אתרים בתהליכים ששמים דגש על קידום עסקי, ושאלות כמו "את עושה לוגו לדף קשר? התקציב שלי הוא 50 שח" גרמו לי להבין שאנשים תופסים אותי אחרת ממה שאני בפועל
הגיע הזמן להשתדרג, ולשדר לעולם את המיצוב הנוכחי של הסטודיו: בית לעסקים צומחים.
אז מייד אחרי פסח יצאתי עם מיתוג חדש לסטודיו שלי. האסטרטגיה שלו היתה ארוכה מאד (שנה נגיד? תהליך איטי של הבשלה בכיוון מסוים, ודיוק קהל היעד והמסרים) ולכן כשהגעתי לעצב - הכל היה ברור לי, ופשוט נשלף החוצה בקלות. כשהאסטרטגיה בנויה כמו שצריך, הביצוע קל.
הלוגו הישן:
הלוגו החדש:
רעננתי את הצבעוניות ועברתי לצבעי מסך עזים (אין שום סיבה שאישאר עם צבעי פרינט, בזמן שהמותג כמעט בחיים לא מופיע בפרינט)
פונט אנומליה היה חלק מהשפה שלי עוד מהאתר הישן, והוא כל כך מתאים לאופי המנטאי שהיה ברור שהוא נשאר.
בחרתי ללכת על לוגו בגרסה אנגלית (למרות אהבתי הבלתי מעורערת לעברית) כדי להבהיר שעברתי ליגה. שאני כבר לא מנטה המגניבה ההיא (אני עדיין מגניבה, כן?) שעיצבה כל מיני פיציפקעס בזמנה היותר מידי פנוי. היה טוב, וטוב שהיה.
כרגע הסטודיו שלי ממוצב אחרת. עסק הוא דבר דינמי שצומח ומשתנה כל הזמן, וברור שהנראות החזותית שלו צריכה להיות בהלימה למה שקורה בפנים.
עם המיתוג החדש השפה התרעננה, והייתי צריכה כמובן לעדכן גם את האתר.
אני רק מעצבת אתרים, לא בונה אותם (זה שעמום טילים לבנות, שתדעו) אז חיפשתי לי בנאית טובה שתדע לקחת את העיצוב שאני אעשה, ולהפוך אותו לאתר חי ונושם.
מפה לשם הבנתי שעדיף לי לא לבנות ממש מחדש - זה גם מייקר ומאריך מאד את התהליך, וגם האיפיון שעשתה לי לפני שנתיים יפי שורץ התותחית עדיין פרקטי, טוב ועונה על צרכיי.
אז יאללה, הוחלט רק לעצב מחדש!
הודעתי שאני מחפשת בנאית לעסקת ברטר (אין על ברטרים, אולי בקרוב נדבר על זה) ופנתה אליי יאמי וויינרב @Yummi Graphics המוכשרת.
יאמי עוסקת בעיצוב ובנייה לדיגיטל, והספיקה לצבור בארבע שנים ים ניסיון.
התכתבתי עם יאמי ביום שני מיד אחרי פסח, סיכמנו ביננו את העסקה (כן כן לא לטעות, ברטר הוא עסקה לכל דבר, וחובה להתייחס אליו ככזה.) ויאמי אמרה שאשלח עד רביעי את העיצוב.
אני חשבתי רביעי בשבוע הבא, אבל מתברר שהיא התכוונה ליומיים אחר כך!
היא שולחת לי הודעה נונשלנטית: "היי, פיניתי לך את שישי הזה, סיימת לעצב?"
ואני כזה מהההההה שמישמור חשבתי שיש לי עוד שבוע!
מפה לשם תוך יומיים ישבתי בשיא הפאניקה, גיבשתי קונספט, כתבתי טקסטים, יצרתי מיליון אובייקטים במידג'רני, עיצבתי בפיגמה את כל ששת הדפים, ובשישי בבוקר הקובץ היה אצל יאמי - מוכן ומזומן.
רוצות לשמוע קצת על הבפנוכו?
ידעתי מה אני רוצה לומר, אבל לא ידעתי איך.
השפה המותגית מדברת על צמיחה, גדילה, התחדשות. חיפשתי דרך לבטא את זה בלי רגבי אדמה ועלעלים גנריים שאטרסטוקיים.
אז אחרי כמה שעות של בהייה במסך, לקחתי דף ועט והלכתי כמה שיותר רחוק ממנו. במקרה שלנו, קפה נאמן בקניון רמות. אני והשוקו הקר חשבנו ביחד, קשקשנו, חיפשנו, ניסחנו טקסטים לאתר, ובסוף גם הבריק לי הרעיון של קיפולי נייר. הרעיון שעומד מאחוריהם: לקחת דף פשוט וליצור ממנו משהו אחר, מלא באפשרויות - מתאים בול להבטחה המותגית שלי.
זה מה שקורה לעסקים שעוברים אצלי: מסתם עוד עסק גנרי ואפור הם הופכים למותג מלא חיים, צבע, ייחודיות ובידול. הם פתאום מגלים מי הם ומה הם, מבינים אל מי הם צריכים לדבר ועל מה. השירות שלי כולל ליווי עסקי בשטח ממש, ולא נשאר רק ברמת האסטרטגיה / עיצוב, מה שמשליך כמובן להתנהלות נכונה יותר, צומחת ובטוחה.
הבנייה החלה בששון ובשמחה, היו כל מיני סיפורים מעניינים בדרך (למשל זה) כי כשמחדשים אתר (ולא בונים מאפס על נקי) יש הרבה אתגרים להתמודד איתם. לזכות יאמי ייאמר שהיא עמדה בהכל בגבורה ובחיוך ובסבלנות, ובשבוע שעבר סופסוף בירכנו על המוגמר
מוזמנות פשוט להציץ באתר - בעצם אל תציצו! תעיינו בכובד ראש בכל דף ודף. מפטיחה שזה שווה - יש מלא הפתעות והמון מיקרוקופי משמח
ולתוהות מה היה חלקי בעסקת הברטר הנ"ל?
מיתגתי את יאמי שיוצאת לדרך עצמאית! אבל על כך בפוסט נפרד
יאללה, ספרו לי מה דעתכן >>>