כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבע ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, ליתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

שיתוף - לביקורת כל זמן שהנר דולק אפשר לסבן

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית
"חבר'ה, אפשר קצת שקט? לא הזמנתי אתכם לכאן באמצע יום עבודה בשביל לאכול בורקסים". דפק הבוס על השולחן.
"אתם יודעים שהמפעל בקשיים. מחיר חומרי הגלם עלה, אין מספיק מכירות. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם ברחוב, אני מבקש מכל אחד להביא לי עכשיו רעיון איך אפשר להגדיל את המכירות ולהגביר ביקוש בתחום שלנו. איך אפשר לגרום לאנשים לקנות יותר נרות".

מוישה שלייקס קפץ ראשון. "תראה, הרי הרבה נשים מדליקות נרות לפי מספר הילדים. אם נעלה קמפיין גדול לעידוד הילודה, זה ישתלם לנו מאד בטווח הארוך".
דודו הג'ינג'י חשב כמה רגעים ואז אמר "אפשר לעשות ההיפך, להעלות קמפיין לא לטפל בזקנים וחולים. ואז הצאצאים ידליקו נרות לעילוי נשמת כל הזקנים שימותו".
חזקי משקפי-מגדלת אמר "אפשר לעשות קמפיין על חיסכון בחשמל. שאנשים ידליקו נרות במקום חשמל".

אחרי שנפסלו כל הרעיונות הגאוניים, צצה ההברקה לבנצי המפוזר. "נמציא סגולה חדשה! סגולה שכוללת להדליק הרבה נרות. שבע נרות. לא, עשר. אפילו שלוש עשרה. יודעים מה? שמונה עשרה".
"בוא. אל תעוף. שמונה עשרה זה יותר מדי".
"שום דבר. תביאו שם של איזה צדיק. רבי מאיר בעל הנס"
"יש כבר סגולה על שמו".
"רבי חיים פלאג'י".
"שחוק".
"טוב נמצא מישהו חדש. הסבא מקלם, הסבא משפולי, הצדיק מיבניאל, הצדיק מכפר אזר".
"זה לא הצדיק, זה המפוזר".
"וזה שהוא מפוזר זה אומר שהוא לא צדיק?! טוב נו. יוסלה קמצן קדוש, יצחק אלחנן שמאלה, ננס הקצב, רבי יוחנן הסנדלר, רבי מתיא בן חרש, לא חסרים צדיקים. יאללה הלכנו על זה. תתחילו להפיץ ברשת".
"אבל אנשים לא יאמינו לסתם סגולה שמסתובבת ברשת בלי שום מקור. הם לא יאכלו את זה"
"יזללו את זה".
"ומה עם תקציב פרסום?"
סיבוב וחצי בגלגל השיניים במוחו של בנצי הנפיק את הפיתרון. "לא צריך שקל. רק תוסיפו לסגולה את אלמנט ה'הבטחתי לפרסם'".
 

נודד

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אילו הייתי שם, הייתי מציע לחגוג את חנוכה פעם ברבעון, ולהחמיר כשיטת בית שמאי (פוחת והולך) ובית הלל (מוסיף והולך) גם יחד בשתי חנוכיות נפרדות.
אבל לא הייתי שם כי הייתי בבית, עסוק בלהדליק נרות בבית לעילוי נשמת הצדיק יהושע הפרוע זי"ע.
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
זה טוב. לא יודעת כמה במציאות הציבור טיפש, אבל בתור קטע סאטירה הפרדוקס מצוין.

אני מנסה לחשוב לי מה יש בכתיבה הזו, שגורמת למהירות הבלתי אחידה להיות נסלחת ואפילו חיובית. איך זה שכשכותב אחר משנה קצב בכל פסקה זה צורם לקריאה, ואילו כאן זה זורם ואפילו כמעט מתבקש?

פסקה 1: קריינות בסוף ציטוט. פועל, נושא, נשוא.
פסקה 2: ציטוט בלבד.
פסקה 3: קריינות בתחילת ציטוט. נושא, פועל.
פסקה 4: קריינות בתחילת ציטוט. נושא, תיאור, פועל, תיאור, פועל נוסף. אין פיסוק.

וכן הלאה. קצב בלתי אחיד בעליל, אבל משום מה זה זורם.
 

הנף מקלדת

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
האם זהו מקור ההשראה?
 

הנף מקלדת

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
זה טוב. לא יודעת כמה במציאות הציבור טיפש, אבל בתור קטע סאטירה הפרדוקס מצוין.

אני מנסה לחשוב לי מה יש בכתיבה הזו, שגורמת למהירות הבלתי אחידה להיות נסלחת ואפילו חיובית. איך זה שכשכותב אחר משנה קצב בכל פסקה זה צורם לקריאה, ואילו כאן זה זורם ואפילו כמעט מתבקש?

פסקה 1: קריינות בסוף ציטוט. פועל, נושא, נשוא.
פסקה 2: ציטוט בלבד.
פסקה 3: קריינות בתחילת ציטוט. נושא, פועל.
פסקה 4: קריינות בתחילת ציטוט. נושא, תיאור, פועל, תיאור, פועל נוסף. אין פיסוק.

וכן הלאה. קצב בלתי אחיד בעליל, אבל משום מה זה זורם.

נראה לי שהבנתי...

אבל למה צריך קצה אחיד בשביל שיהיה כתוב כמו שצריך.
כשאני מספר סיפור לילדים שלי, מעולם אני לא טורח לבדוק האם דאגתי לשלב פועל אחרי כל ציטוט.
 

שלמה שקד

יוצר תוכן
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה