כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אחוזי משרה לא היו מעודכנים בתחילת שנה והתעדכנו לאחרונה (לא יודע מתי)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מישהו שמע על זה -
שיש אפשרות שכל החינוך עצמאי עובר להיות עמותה פרטית?
זה עמותה פרטית, ש100% מתקציבה מגיע מהמדינה.
כרגע גם הניהול התקציבי שלה זה ע"י חשב של המדינה, ואת זה משרד האוצר מנסה לבטל.
כאשר שר האוצר עצמו אומר שזה לא בסמכות המשרד אלא רק בהחלטת ממשלה שלא תסכים לזה כרגע.
 

אבן שלמה

משתמש מקצוען
מה ההיגיון בהחלפת מנכל? קודם כל למי יש את האינטרס והכח להזיז אותו? ולמה מגיע לו לעזוב, הבעיות לא התחילו בקדנציה שלו....
נשמע שמועה בעלמא עד שיוכח או לפחות ינתן הגיון למהלך.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מישהו שמע על זה -
שיש אפשרות שכל החינוך עצמאי עובר להיות עמותה פרטית?
מישהו שמע על כך שיהיו שינויים בהנהלת החינוך העצמאי בסוף השנה?
שמעתי החלפת מנכ"ל, לזה הכונה. מפני הכבוד שיניתי.
את כל השמועות האלו צריך לברר אצל בעל השמועה שסורוצקין ברח לחול (ביום שהוא נאם בכנס מנהלות קבל עם ועדה)
אגב חינוך עצמאי הוא עמותה פרטית
 

יעקב שחטר

משתמש חדש
התכוונתי שהעובדות שלו יהפכו להיות עובדות עמותה - ולא בהעסקה של משרד החינוך, כמו גננות עמותה.
וזה לא רק שמועה, זה סינריו שהועבר ..
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
גם היום העובדות הם עובדות עמותה ולא בהעסקה של משרד החינוך. בדיוק כמו גננות עמותה. רק ההבדל הוא שיש יותר פיקוח על מצב הנתונים ורישום נתוני העסקה במשרד החינוך
אבל המורות מוגדרות כעובדי בעלות לא כעובדי משרד החינוך
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
גם היום העובדות הם עובדות עמותה ולא בהעסקה של משרד החינוך. בדיוק כמו גננות עמותה. רק ההבדל הוא שיש יותר פיקוח על מצב הנתונים ורישום נתוני העסקה במשרד החינוך
אבל המורות מוגדרות כעובדי בעלות לא כעובדי משרד החינוך
המורות מוגדרות בהגדרה חריגה וחד פעמית- רק לחינוך העצמאי והרשת של ש"ס
כעובדות בעלות, אבל המשכורת היא ישירות מהמשרד כמו עובדי משרד. (לא כמו מורות בתיכונים למשל)
עבור הגננות הרשת מקבלת סכום גלובלי ומחלקת משכורות
החינוך העצמאי וש"ס לא מחלקים משכורות- הם רק עושים חשבות ומשרד החינוך מעביר דרכם, זו עמותת צינור

-כתוב לכל אחת בתלוש חוזה ממשלה מספר 3
-לכן למבוגרות יש פנסיה תקציבית, מה שאפילו למורות ותיקות במרכז בית יעקב אין.

כמו שאין ענין להלחיץ אין ענין להרגיע סתם

עד היום היתה יציבות מיוחדת לחינוך העצמאי בגלל צורת ההעסקה היחודית הזו
באם הפקידים יגברו על שר האוצר- הבטחון התעסוקתי הזה עתיד להפסק והם יהיו כמו שאר העמותות (חלקן אגב, מתפקדות מצוין)
- והכל בידי שמים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כמו שאין ענין להלחיץ אין ענין להרגיע סתם
הוא שאל שיהפכו להיות עובדות עמותה וכתבתי שגם היום הם כאלה, לא חשבתי שהוא מתכוון לנושא של הוצאת החשב
אני בעצמי הבאתי כמה פעמים לעיל את הנושא של הוצאת החשב. אבל גם אחרי הוצאת החשב עדין זה ישאר צינור להעברת משכורות כמו שכתבת
זה לא יהפוך אותם לעובדות כמו גננות שמקבלות מהמעסיק כמה שהוא מחליט, הם עדין ישארו עם אותם זכויות ורשומות במשרד החינוך והכל רק בלי פיקוח של החשכל, מה שיאפשר לו להימנע מתשלום תביעות
ככה אני מבין בכל אופן
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
המורות מוגדרות בהגדרה חריגה וחד פעמית- רק לחינוך העצמאי והרשת של ש"ס
כעובדות בעלות, אבל המשכורת היא ישירות מהמשרד כמו עובדי משרד. (לא כמו מורות בתיכונים למשל)
עבור הגננות הרשת מקבלת סכום גלובלי ומחלקת משכורות
החינוך העצמאי וש"ס לא מחלקים משכורות- הם רק עושים חשבות ומשרד החינוך מעביר דרכם, זו עמותת צינור

-כתוב לכל אחת בתלוש חוזה ממשלה מספר 3
-לכן למבוגרות יש פנסיה תקציבית, מה שאפילו למורות ותיקות במרכז בית יעקב אין.

כמו שאין ענין להלחיץ אין ענין להרגיע סתם

עד היום היתה יציבות מיוחדת לחינוך העצמאי בגלל צורת ההעסקה היחודית הזו
באם הפקידים יגברו על שר האוצר- הבטחון התעסוקתי הזה עתיד להפסק והם יהיו כמו שאר העמותות (חלקן אגב, מתפקדות מצוין)
- והכל בידי שמים
לפי המצב במדינה כיום, שהשולטים במדינה הם מערכת המשפט.
והרי היועצת המשפטית לממשלה תכתוב שצריך לציית לפקידות ולא לשר האוצר והרי בג"ץ יתן לזה תוקף חוקי...

ברגע שהעמותות יהיו עצמאיות הם יקרסו ברגע זה.
כי יש להם חובות של מאות מיליונים.

כך שלפי דרך הטבע חינוך עצמאי ורשת החינוך יעלמו.

התקווה היחידה היא נס בידי שמים.
================
מה שסביר שיקרה, אם חינוך עצמאי יקרוס.
שכל בית ספר יהיה עמותה עצמאית [כמו הסמינרים].

איני בטוח כלל שלא יותר טוב שכל בית ספר יתנהל עצמאית כמו כל תלמוד תורה.
יתכן מאוד וזה ישפר פלאים את תפקודם.
כמו כל התלמודי תורה והסמינרים.
זה כמו שוק חופשי...
ומוסד שלא משתפר בתפקודו, נעלם.

אולי עדיף כך ???
 

שינדי- זה אני.

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
ברור!
כעובדת תיכון בעמותה שמתפקדת פצצה, לא מצליחה להכנס לנעליים של עובדות החינוך העצמאי
אמא שלי מקבלת כמה אלפים פחות ממני עם תפקיד ושעות הרבה יותר בכירות
אני עבדתי שנה אחת בחינוך עצמאי שכבר באמצע שנה הודעתי על עזיבה ואי לי עניין לעבוד בתנאים אלו
חוץ מיציבות העסקה לא ראיתי שום דבר מיוחד
 

פוניבז'-וולף

משתמש פעיל
ואגב..
זה כבר ממש שמועות שאין לי מושג...
שישראל פרוש יחליף את סורוצקין.
את זה גם אני שמעתי, השאלה היא זה מאותו מקור לשנינו אז זו בעיה.
את כל השמועות האלו צריך לברר אצל בעל השמועה שסורוצקין ברח לחול (ביום שהוא נאם בכנס מנהלות קבל עם ועדה)
אגב חינוך עצמאי הוא עמותה פרטית
סליחה אם פגעתי בך, שאלתי באופן הכי מכובד שיכולתי.
ולא, לא שמעתי שהוא ברח לחו"ל.
לעומת זאת ישנן דוקא סיבות טובות להאמין לשמועה ששמעתי.
מה ההיגיון בהחלפת מנכל? קודם כל למי יש את האינטרס והכח להזיז אותו? ולמה מגיע לו לעזוב, הבעיות לא התחילו בקדנציה שלו....
לא הכל אפשר לכתוב כאן. אבל כנראה שלא היתה שם הצלחה גדולה. ועוד הזיזו מנכ"ל אחר לטובתו.
להגיע לחדלות פרעון זה בהחלט כשרון.
 

ששנה טובה

משתמש רשום
חדל פרעון זה מושג חשבונאי
והכוונה היא שהחינוך העצמאי לא יכול אבל בעיקר לא אמור לשחם את קרנות הפנסיה
אלא כל אחד מקבל את הפנסיה והפיצויים מקרן הפנסיה בו הוא מבוטח
כמו הראל וכו'
לחינוך העצמאי אין שקל חוב
 

אבי01

משתמש פעיל
חדל פרעון זה מושג חשבונאי
והכוונה היא שהחינוך העצמאי לא יכול אבל בעיקר לא אמור לשחם את קרנות הפנסיה
אלא כל אחד מקבל את הפנסיה והפיצויים מקרן הפנסיה בו הוא מבוטח
כמו הראל וכו'
לחינוך העצמאי אין שקל חוב
רוב אם לא כל פורשי החינוך העצמאי (שהצטרפו עד 2000) לא מבוטחים בשום קרן פנסיה כי הם בפנסיה תקציבית ולא צוברת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה