כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

חיהחנה

משתמש פעיל
"א"א לתבוע את החינוה"ע על הורדת אחוזי המשרה כיון שמי שרוצה יכול להישאר בעולם ישן ולא יורידו לו כלום..."
סורוצקין כתב במכתב שזה עניין של זמן עד שכולן יכנסו לאופק.
 
נערך לאחרונה ב:

צוק איתן

משתמש פעיל
יופי. הבנתי
לפי זה שבאופק חדש משרת אם כבר לא עומד על 10% אלא על 6% אחוז אם כן זה 86% אז איפה פה הקיצוץ?
 

חיהחנה

משתמש פעיל
נערך לאחרונה ב:

abc321

משתמש פעיל
יופי. הבנתי
לפי זה שבאופק חדש משרת אם כבר לא עומד על 10% אלא על 6% אחוז אם כן זה 86% אז איפה פה הקיצוץ?
באופק חדש משרת אם זה לא תוספת אחוז משרה אלא הפחתת שעות עבודה(שעתיים שזה שוה ערך לכ 6%)
ברגע שיש למורה כיום 90% היא זכאית גם באופק חדש להישאר על אותו אחוז משרה.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
טוב.
אז כולם כוססים ציפורניים למה שר החינוך לא חותם כבר על התקנות?
לפי דיווח של כאן 11, יש לחצים אדירים של המפלגות החרדיות על שר החינוך לחתום ולהעביר את הכסף, אלא ש'לפי שעה שר החינוך עומד בלחצים'.
מדאיג.
מקווה שזה לא נכון.
 

דו פעמי

משתמש חדש
אופק חדש משרת אם זה לא תוספת אחוז משרה אלא הפחתת שעות עבודה(שעתיים שזה שוה ערך לכ 6%)
ברגע שיש למורה כיום 90% היא זכאית גם באופק חדש להישאר על אותו אחוז משרה.
לפי מה שאמרו לנו, שבאופק סה"כ למשרת אם זה 86% ולא 90% גם למי שהייתה עד היום במשרת אם,
יש כאן ירידה בהיקף המשרה, אבל השאלה היא בסופו של יום בבנק, כמה כסף נכנס באופק בהשוואה לישן,
 

צוק איתן

משתמש פעיל
לפי מה שאמרו לנו, שבאופק סה"כ למשרת אם זה 86% ולא 90% גם למי שהייתה עד היום במשרת אם,
יש כאן ירידה בהיקף המשרה, אבל השאלה היא בסופו של יום בבנק, כמה כסף נכנס באופק בהשוואה לישן,
אחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.
למורות עד 20 שנות וותק פחות מזה עקב הפחתה בהיקף משרה
 

דו פעמי

משתמש חדש
אחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.
למורות עד 20 שנות וותק פחות מזה עקב הפחתה בהיקף משרה
וכמה הוספה של שעות עבודה, כלומר, האם המחיר לשעת עבודה (בסה"כ לכל העבודה) יורד או עולה, ובכמה עולה ?
אני פחות מ-20 שנה,
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
וכמה הוספה של שעות עבודה, כלומר, האם המחיר לשעת עבודה (בסה"כ לכל העבודה) יורד או עולה, ובכמה עולה ?
אני פחות מ-20 שנה,
אחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.
למורות עד 20 שנות וותק פחות מזה עקב הפחתה בהיקף משרה
לצעירות ממש (6 שנות ותק 13 גמולים) מקצועית פער של 1200 ברוטו
מבחינת שעות- עולם ישן 24 פרונטלי
אופק - 21 פרונטלי+ 4 +4
כמובן תפילה נכנסת בזה 1-2 מהשהיה

והכל בא-ו
 

דו פעמי

משתמש חדש
לצעירות ממש (6 שנות ותק 13 גמולים) מקצועית פער של 1200 ברוטו
מבחינת שעות- עולם ישן 24 פרונטלי
אופק - 21 פרונטלי+ 4 +4
כמובן תפילה נכנסת בזה 1-2 מהשהיה
ז"א, תוספת של עוד למעלה מ-20 שעות עבודה חודשיות, עם תוספת כ-900 בנטו,
בערך, 40 שח לשעה על השעות הנוספות,

כמדומה שאין תוספת לשעות ז-ח כמו שהיה בישן, אז זה גם מגיע בחישוב, ויכול להיות שבסופו של יום, התוספת לא כ"כ משמעותית,

הבעייה, שתכל'ס, לא ברור כ"כ מה נגד מה, תהיה תוספת בבנק, כלומר, השאלה כמה תהא בתכל'ס התוספת בבנק בחישוב מול התוספת בשעות העבודה,
השאלה שוב עולה, למה צריכים לבדוק את השכר דרך פורומים, ואין מידע מסודר ממשרד החינוך או מהמעסיקים או וועדי העובדים שלנו ??
 

avim10

משתמש מקצוען
אני מצטערת לכתב זאת, אך כנראה שחסר להן מידע פיננסי נחוץ.
את יכולה להסביר?
אתן דוגמא - מורה שתצטרך לעבוד לאחר הורדת היקף המשרה ל-86.11%, 21 פרונטלי +4 שהיה +4 פרטני,
במשרה של 91.7 - תצטרך לעבוד שעתיים שבועיות נוספות, פרונטלית+פרטנית.
הפרש בשכר, כ-730 ש"ח חודשי ברוטו,
הפרש שיעביר את סף המס, יפגע כנראה בהנחה בארנונה, כך שהנטו שלו יהיה קטן באחוזים מאחוזי הנטו של שאר המשכורת.
מאידך, אלו שעתיים שבועיות נוספות, אחרי שגם ככה תוספת השעות לא קלה לבית.
על מה ולמה להלחם???
[זו הגישה לדעתי של רוב המורות, כולל אלו שמסיבת תוספת השעות בכלל לא רוצות להכנס לאופק...]
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
את יכולה להסביר?
אתן דוגמא - מורה שתצטרך לעבוד לאחר הורדת היקף המשרה ל-86.11%, 21 פרונטלי +4 שהיה +4 פרטני,
במשרה של 91.7 - תצטרך לעבוד שעתיים שבועיות נוספות, פרונטלית+פרטנית.
הפרש בשכר, כ-730 ש"ח חודשי ברוטו,
הפרש שיעביר את סף המס, יפגע כנראה בהנחה בארנונה, כך שהנטו שלו יהיה קטן באחוזים מאחוזי הנטו של שאר המשכורת.
מאידך, אלו שעתיים שבועיות נוספות, אחרי שגם ככה תוספת השעות לא קלה לבית.
על מה ולמה להלחם???
[זו הגישה לדעתי של רוב המורות, כולל אלו שמסיבת תוספת השעות בכלל לא רוצות להכנס לאופק...]
על פניו, בלי לבדוק בפועל, מורה של ז-ח לא יכולה להיות עם תוספת כ"כ נמוכה
ראית דוגמא כזו? באילו נתונים?
 

avim10

משתמש מקצוען
על פניו, בלי לבדוק בפועל, מורה של ז-ח לא יכולה להיות עם תוספת כ"כ נמוכה
ראית דוגמא כזו? באילו נתונים?
1. לא אמרתי שמדובר בז-ח. (בדוגמא שהבאתי זו מורה שיש לה משרה משולבת)
2. דיברתי על התוספת שתתווסף למשרה של 91.7 באופק, מול משרה של 86.11. לא על התוספת באופק מול עולם ישן.
 

tkgzr2008

משתמש חדש
יש למישהו מושג על המקדמות שדובר שיכנס באמצע החודש אחרי שיהיה פרסום ברשומות?
 

צוק איתן

משתמש פעיל
קיצורו של ענין. רק ואך ורק אם ישארו אחוזי המשרה כפי שהם היום התוספת תהיה משמעותית .צריך לא לוותר בשום אופן בכל דרך שהיא
לטרטר לרב קרלינשטיין .
על זה משלמים לו 50 שח כל חודש
 

ctrl-p קונטרול פי

משתמש מקצוען
השאלה היחידה שיש
משרת אם בעולם הישן היתה תוספת אחוזים
בעולם החדש היא הפחתת שעות
האם זה נחשב הרעת תנאים
חוות דעת משפטית, לא סברות מהבטן
עוד לא ראיתי
לא להכנס לאופק זו לא אפשרות כי ההסכם של משרד החינוך עם החינוך העצמאי הוא מחייב את שתי הצדדים. ראו את המכתב ששלח סורוצקין.
באם יש חוות דעת משפטית, שזה נחשב הרעת תנאים, והעו"ד הנ"ל מסכים לייצג תביעה, יהיה אפשר לעשות משהו,
בינתיים אפשר לברבר בלי חשבון, אין על זה מיסים.
 

avim10

משתמש מקצוען
השאלה היחידה שיש
משרת אם בעולם הישן היתה תוספת אחוזים
בעולם החדש היא הפחתת שעות
האם זה נחשב הרעת תנאים
איך הגעת לזה שזו השאלה???
השאלה היא:
האם התוספת באחוזים שנתנה משרת אם בעולם הישן, הינה חלק מ"מחוייבות ההעסקה", או לא. [ואני משתמש במינוח של סורוצקין במכתב ההבהרות שלו, לטענתו שם - כמובן שהיא איננה חלק מזה].
ההטבה של משרת אם באופק חדש אינה רלוונטית.
אבל לפי פסה"ד של ביה"ד העליון לעבודה שהובא כאן לעיל, די ברור שהתוספת היא כן חלק ממחוייבות העסקה, כל עוד איננה עוברת את ה100% משרה.
(מה שמעניין לברר, האם כמו שסורוצקין כתב - מורה שילדיה הגיעו לגיל 14 ואיננה זכאית למשרת אם יותר, בעולם הישן בחינוה"ע היתה מאבדת את אחוזי המשרה האלו? כך אכן היה בפועל עד היום? כי אם כן - לכאורה זה לא היה חוקי, אבל זה אומר שהחנוך העצמאי לא שינה כאן התנהלות לרעה, אלא ממשיך בעקביות בהתייחסות זו לתוספת משרת האם.)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה