זה רעיון אדיר! שמורות תתחלנה לעזוב ואז אנשים יתחילו לעבוד..........אגב זה
המדינה מעבירה את הכסף!
ומורה שעזבה/תעזב את ההסתדרות לא תפסיד את השי.
כאן מפורטת הדרך לקבלתו
מאבק השי לחג | ארגון עובדי ההוראה
www.yetsigim.org.il
עבדנו פרטני פחות או יותר .מטו בשבט פרטני ושהיה מלא מלאב-א-מ-ת??? אנחנו התחלנו מייד לאחר החגים, יש כאלו שניצלו את ההזדמנות לחגוג ע"ח המורות...............
באופק חדש משרת אם זה לא תוספת אחוז משרה אלא הפחתת שעות עבודה(שעתיים שזה שוה ערך לכ 6%)יופי. הבנתי
לפי זה שבאופק חדש משרת אם כבר לא עומד על 10% אלא על 6% אחוז אם כן זה 86% אז איפה פה הקיצוץ?
לפי מה שאמרו לנו, שבאופק סה"כ למשרת אם זה 86% ולא 90% גם למי שהייתה עד היום במשרת אם,אופק חדש משרת אם זה לא תוספת אחוז משרה אלא הפחתת שעות עבודה(שעתיים שזה שוה ערך לכ 6%)
ברגע שיש למורה כיום 90% היא זכאית גם באופק חדש להישאר על אותו אחוז משרה.
אחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.לפי מה שאמרו לנו, שבאופק סה"כ למשרת אם זה 86% ולא 90% גם למי שהייתה עד היום במשרת אם,
יש כאן ירידה בהיקף המשרה, אבל השאלה היא בסופו של יום בבנק, כמה כסף נכנס באופק בהשוואה לישן,
וכמה הוספה של שעות עבודה, כלומר, האם המחיר לשעת עבודה (בסה"כ לכל העבודה) יורד או עולה, ובכמה עולה ?אחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.
למורות עד 20 שנות וותק פחות מזה עקב הפחתה בהיקף משרה
וכמה הוספה של שעות עבודה, כלומר, האם המחיר לשעת עבודה (בסה"כ לכל העבודה) יורד או עולה, ובכמה עולה ?
אני פחות מ-20 שנה,
לצעירות ממש (6 שנות ותק 13 גמולים) מקצועית פער של 1200 ברוטואחרי בדיקה באזור ה1500 יותר בנטו .שורה תחתונה.
למורות עד 20 שנות וותק פחות מזה עקב הפחתה בהיקף משרה
ז"א, תוספת של עוד למעלה מ-20 שעות עבודה חודשיות, עם תוספת כ-900 בנטו,לצעירות ממש (6 שנות ותק 13 גמולים) מקצועית פער של 1200 ברוטו
מבחינת שעות- עולם ישן 24 פרונטלי
אופק - 21 פרונטלי+ 4 +4
כמובן תפילה נכנסת בזה 1-2 מהשהיה
את מורה בחינו"ע?אגב זה
המדינה מעבירה את הכסף!
ומורה שעזבה/תעזב את ההסתדרות לא תפסיד את השי.
כאן מפורטת הדרך לקבלתו
מאבק השי לחג | ארגון עובדי ההוראה
www.yetsigim.org.il
את יכולה להסביר?אני מצטערת לכתב זאת, אך כנראה שחסר להן מידע פיננסי נחוץ.
על פניו, בלי לבדוק בפועל, מורה של ז-ח לא יכולה להיות עם תוספת כ"כ נמוכהאת יכולה להסביר?
אתן דוגמא - מורה שתצטרך לעבוד לאחר הורדת היקף המשרה ל-86.11%, 21 פרונטלי +4 שהיה +4 פרטני,
במשרה של 91.7 - תצטרך לעבוד שעתיים שבועיות נוספות, פרונטלית+פרטנית.
הפרש בשכר, כ-730 ש"ח חודשי ברוטו,
הפרש שיעביר את סף המס, יפגע כנראה בהנחה בארנונה, כך שהנטו שלו יהיה קטן באחוזים מאחוזי הנטו של שאר המשכורת.
מאידך, אלו שעתיים שבועיות נוספות, אחרי שגם ככה תוספת השעות לא קלה לבית.
על מה ולמה להלחם???
[זו הגישה לדעתי של רוב המורות, כולל אלו שמסיבת תוספת השעות בכלל לא רוצות להכנס לאופק...]
1. לא אמרתי שמדובר בז-ח. (בדוגמא שהבאתי זו מורה שיש לה משרה משולבת)על פניו, בלי לבדוק בפועל, מורה של ז-ח לא יכולה להיות עם תוספת כ"כ נמוכה
ראית דוגמא כזו? באילו נתונים?
איך הגעת לזה שזו השאלה???השאלה היחידה שיש
משרת אם בעולם הישן היתה תוספת אחוזים
בעולם החדש היא הפחתת שעות
האם זה נחשב הרעת תנאים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: