זה לא קשור לשכל שלהם אלא לקול של המורות.מעניין אם לחינוה"ע יהיה שכל
או שהם ימשיכו כהרגלם...
זה לא קשור לשכל שלהם אלא לקול של המורות.מעניין אם לחינוה"ע יהיה שכל
או שהם ימשיכו כהרגלם...
נכוןזה לא קשור לשכל שלהם אלא לקול של המורות.
על ענין השהיה - תפילה צריך למצוא רעיונות יצירתיים איך להתנגד לזהחברה
אם אתם מעוניינים לשפר את התנאים שחינוך עצמאי מציב
כולל שעון נוכחות
ותפילה ע"ח שהייה
תדברו!!!
תתנגדו!!
הכוח בידיים שלכם!!!
ממקור מוסמך שמעתי שבהנהלה שם מתחילים להפנים שהציבור ממורמר
המילים שלכם שוות כסףףףףףףףף
וגם על כך שלהבנתי הפסקת אוכל שמחייבים להשאר בכיתה לא מחושבת לשהייהעל ענין השהיה - תפילה צריך למצוא רעיונות יצירתיים איך להתנגד לזה
נשכח מורה מחנכת אם כיתה ז' ח' מקדם המרה 1.37, וי"א 1.49יוניק טרום רפורמה,
חודש מרץ
להזין נתונים ולבחור 100%
מחשבים את: שכר משולב, תוספת 87', תוספת 94', תוספת ,2001 תוספת ,2008 תוספת 2011
גמולים: גמול פיצול, גמול הכשרות, גמול השתלמות, כפל תואר.
להכפיל ב 1.034 (תוספת שחיקה)
להכפיל:
מורה רגיל - 1.17
מורה אם - 1.24
מחנכת - 1.20
מחנכת+אם - 1.27
לשבץ בטבלה המתאימה ולמצוא דרגה
לחזור ליוניק, להזין נתונים ודרגה, לבחור חודש 9/23 (השכר עולה בחודש זה)
מקווה שלא שכחתי כלום
איך מחשבים למחנכת אם שעולה השנה מכיתות א-ו לז-ח? כמה אחוזי משרה?נשכח מורה מחנכת אם כיתה ז' ח' מקדם המרה 1.37, וי"א 1.49
זה לא בכל עוז לתמורה, ואם אני לא טועה- לא רק בעוז לתמורה.דבר אחד לא מובן לי:
למה רק בעוז לתמורה(בתיכונים) מאפשרים לעשות שעות שהיה בבית?!
לידיעתכן: חינוך העצמאי עומד על כך ששעות שהייה ישובצו באמצע היום (כך ע"פ הפיקוח!) כלומר אין מצב להגיע מאוחר/ללכת מוקדם אפילו שתשבי שעות בבית להכין חומר כי בעבודה אין ולו חדר אחד פנוי............
האם זו דרישה קפדנית של משרד החינוך או שישנה אפשרות לפחות בשעות שהייה לעגל פינות (ע"פ חוק)?
שימו לב מחנכות במקום 2 פרטני אתן מקבלות אותן כשעות ניהול כיתה בנוסף יש אפשרות לעשותן בבית!
צפה בקובץ המצורף 1447774
בכל התיכונים עיגלו פינות!!!אין למורות של החינוך העצמאי מה לטעון- הרי בתי הספר עובדים גם ביום שישי.
מורות בואו נהיה יצירתיות ונחשוב איך פועלים לחישוב תפילה לפחות כפרטני ולא כשהיה
במבנה הקיים המבחנים וההכנה וכו יחכו לנו בבית בערב כמו עד היום
אצלנו מתחילים 8.30יש לך דוגמאות של חלוקת שעות עבודה למלמד שמתחיל בשעה 8 ורוצה לעבוד רק בבקרים ?
כן דיברתי עם נציגה שלהם. והם הוכיחו להם את זה והם התירו לפטר אותי.הם קיבלו אישור מהממונה על חוק עבודת נשים?
יש מצב שאם הם יפנו אליו הם יקבלו- אם הם יוכיחו שהחוזה היה מראש לזמן מוגבל, אבל בלי היתר כזה אסור להם לפטר
למיטב זיכרוני יש שאלה כזו בהסתדרות המוריםוגם על כך שלהבנתי הפסקת אוכל שמחייבים להשאר בכיתה לא מחושבת לשהייה
מעניןאצלנו מתחילים 8.30
בכל מקרה אם ביום שישי יש 4 שעות
ולא רוצים יום חופשי
יש לנו ישיבת צוות שבועית של שעתיים כך שנשאר 30 חלקי 5 ימי עבודה = 6 שעות ליום
לצורך העניין
1. 8.00 תפילה
2. 8.50 שיעור
9.40 ארוחת בוקר והפסקה
3. 10.10 שיעור
4. 10.55 שהיה
11.40 הפסקה
5. 11.55 שיעור
12.40 הפסקה וארוחות צהרים
6. 13.10 פרטני
13.55 סיום
מורה שמתחיל ב8 מסיים כל יום בערך ב2
אבל אם בחיידר מתחילים יותר מאוחר גם הסיום יהיה בהתאם
*
אבל בפועל יש ימים ארוכים יותר וקצרים יותר
יש ימים שמסיים ב15.00 ויש ב13.30
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>מכירים מישהו שאפשר להתייעץ איתו (בתשלום) שיכול להגיד בוודאות מה הדרגה ומה המשכורת והאם בכלל שווה להיכנס לאופק חדש?
מישום מה נראה לי שזה עוד הרבה עבודה ורק עוד קצת כסף...
ככה לוקחים על זה?עלות תחשיב סימולציית דרגה וייעוץ פרטני עד חצי שעה 140 ש"ח.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: