מה הפירוש התנגדות משיבה 3 והיעדר התנגדות משיב 4 ??????
תזכרו את אותו שוטה שהבטיח חדלות פרעון, ......אחרי כל הכותרות על קריסת חינוך העצמאי ועיקול החשבון -
הבדיקה הסתיימה והמדינה הולכלת לשלם את החוב
משהו אחד שסוף סוף נגמר טוב בשנה הארורה הזאת
צפה בקובץ המצורף 1717866
עם כל הניסיון שלו לא הצליחהמהדורה המרכזית | השר חיים ביטון לאבי בלום: "כשהצלחנו לפתור את משבר הקייטנות דרעי היה אופטימי שאולי זה מלמד על שינוי מגמה, הלוואי והוא צודק, יש לו הרבה ניסיון פוליטי"
יפה שעלית על זהתופעה ייחודית לאשכול אופק:
משתמשים חדשים שמצטרפים וכותבים רק על נושא אופק וחינוך העצמאי (כנגד כמובן)
זונדלסון הצטרף לפני עשר דק' לפרוג ומיד כתב הודעה על אופק חדש וחינוך העצמאי מדה מרקר
היה כאן 3 כאלו בעבר (שכתבו בצורה זולה ורדודה, לא חרדית בכלל, ורק על אופק! לא היה להם עוד שום הודעות בפרוג!) שההנהלה חסמה אותם
בא נראה אם ילך בדרכי קודמיו, או שאולי הוא באמת אמיתי
מעניין
לא רוצה לחרוץ דין סתם אבל על הקודמים צדקתי בוודאותיפה שעלית על זה
במיוחד שהוא גם עשה מנוי פרימיום..... אבל אולי אני טועה.....
לא מאמין שדוחים בקשת ניהול תקין לאחר שכל בר דעת ובמיוחד רואה חשבון מבין שגרעון רשומי זה לא גרעון, ושחוב של 32 מיליון לרשות המיסים אמור להמחק, ושתביעות יצוגיות לא קשורות לניהול תקין
נשמע מצוץ
אחרי הסערה: ש"ס החליטה למשוך את החוק נגד המ"מחים - כל רגע
בש"ס החליטו למשוך את חוק הממ"חים אחרי הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות כך. "החלטתי למשוך את החוק עד לקיום דיון בסיעת ש״ס וקבלת עמדת הסיעה", מסר חה”כ יוסי טייב שיזם את החוקwww.kore.co.ilבש"ס החליטו הערב (חמישי) למשוך את חוק הממ"חים אחרי הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות החוק.
יו״ר ועדת החינוך ח״כ יוסי טייב מסר הערב: "הצעת החוק שנועדה לשמור על רשתות המוכש״ר הוגשה בטרם התקיים דיון בסיעה על החוק והשלכותיו הרחבות.
משכך, החלטתי למשוך את החוק עד לקיום דיון בסיעת ש״ס וקבלת עמדת הסיעה".
כזכור, מוקדם יותר פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי בש"ס יוצאים למלחמה נגד הממחי"ם והגישו אמש שתי הצעות חוק המבקשות להטיל מגבלות על מוסדות חינוך המבקשות לעבור מרשתות החינוך החרדיות לרשתות חינוך ממלכתיות.
על פי הצעת החוק עליה חתום חה"כ יוסי טייב וחברי כנסת נוספים מהסיעה: מעבר של מוסד חינוכי מרשת חינוך מוכר שאינו רשמי (מוכש"ר) לרשת חינוך ממלכתי ידרוש אישור מוועדה מיוחדת שתוקם על ידי משרד החינוך.
הוועדה תורכב מנציגי משרד החינוך, נציגי הרשות המקומית, נציג הגוף החינוכי המנהל הנוכחי, נציג הגוף החינוכי המנהל המיועד, ונציגי קהילת ההורים של המוסד החינוכי.
הוועדה תשקול את הבקשה על בסיס קריטריונים שייקבעו על ידי שר החינוך, כולל השפעת המעבר על איכות החינוך, רצון הקהילה והיבטים כלכליים.
כמו כן, מוסד שיבקש לעבור לרשתות החינוך הממלכתי יצטרך להודיע על כך למשרד החינוך לפחות שנה מראש, וכן יידרש לתת הסבר מפורט על הסיבות למעבר ותכנית לימודים מוצעת.
הצעת החוק מבקשת גם לקבוע כי הוועדה שתוקם תערוך שימוע פומבי בקהילה, בו יוכלו ההורים, המורים והתלמידים להביע את דעתם על המעבר המוצע.
החלטת הוועדה תאושר על ידי שר החינוך ותפורסם באתר משרד החינוך. בנוסף, נדרש אישור מנכ"ל הגוף החינוכי המנהל הנוכחי. האישור ייכנס לתוקף לאחר שנה ממועד הפרסום על מנת לאפשר לכל הגורמים הרלוונטיים להיערך בהתאם לשינוי.
ההגבלות על המוסדות לא יהיו רק עד המעבר אלא גם אחרי המעבר כך למשל, מוסד חינוכי שאושר מעברו לא יוכל לעבור שוב לרשת חינוכית אחרת במשך חמש שנים מיום אישור המעבר.
כמו כן, כל מעבר ילווה בתכנית תמיכה למורים, לתלמידים ולהורים, שתכלול ייעוץ, הכשרה ותמיכה מקצועית, במטרה להבטיח את ההמשכיות והיציבות החינוכית.
הצעת החוק השניה כוללת הטלת מגבלות על הקצאת מבנים למוסדות חינוך.
על פי ההצעה, הקצאת מבנה על ידי העיריה למוסד חינוכי לצורך מעבר מרשת חינוכית אחת לרשת חינוכית אחרת, תצטרך לעבור אישור במועצת העיר ואישור משרד החינוך בהתאם להוראות סעיף זה.
אישור מועצת העיר יינתן רק לאחר קיום דיון פומבי בעניין, בו תינתן זכות דיבור לנציגי המוסד החינוכי, נציגי ההורים ונציגי הרשת החינוכית המעוניינת במעבר.
בנוסף, לאחר קבלת אישור מועצת העיר, תגיש העירייה בקשה לאישור משרד החינוך. הבקשה תכלול הסבר מפורט על הצורך במעבר, תוכנית השימוש המוצעת למבנה וסקירה של ההשפעה הצפויה על הקהילה המקומית.
משרד החינוך יבחן את הבקשה על בסיס קריטריונים שייקבעו על ידי שר החינוך, כולל השפעת המעבר על איכות החינוך, רצון הקהילה והיבטים כלכליי".
עוד על פי ההצעה, מבנה שהוקצה למוסד חינוכי לא יוקצה למוסד חינוכי אחר לצורך מעבר מרשת חינוכית אחת לרשת חינוכית אחרת במשך תקופת צינון של עשר שנים מיום ההקצאה הראשונה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: