לא מובן.מורה אצלינו ישבה עם חשבת שכר שבדקה את הדברים לעומק ואכן כפי שכתבנו שמאחר וה90% זה תוספת 10% על 80 בגין משרת אם .ובאופק חדש זה חוזר ל80% שעל זה יש הפחתה של שעתיים קרי 6%שאת זה החינוך העצמאי מוסיף ואין לנו אלא תרעומת
לכן הוסיף 6% שזה כנראה המחויבות של המעסיק למשרת אם באופק במקום הפחתה של שעתיים.לא מובן.
הכוונה שאכן החינוהע לא מחויב להשאיר 90% משרה?
זה ממש לא התחום של חשבת שכר להחליט את זה, אלא של עו"ד מומחה לענייני עבודה.
ולפי פס"ד של ביה"ד לעבודה שהובא כאן באשכול לעיל - ברור שזה לא כך.
הרי סורוצקין בעצמו "בנה" את הטענה הזו במכתב שלו על כך ש"מורה אם בעלת "מחויבות העסקה" של 80% , קיבלה עד כה תוספת 'אם' של 10% ו"היקף המשרה" גדל ל 90% .
כשהילדים עוברים גיל 14 , מתבטלת זכאות 'אם' ו"היקף המשרה" חוזר לעמוד על 80%" [סוף ציטוט]
כיון שזה לא נכון! ומורה שילדיה עברו את גיל 14 המעסיק היה חייב (בעולם הישן) להשלים את משרתה ל-90%, הרי ברור שגם עשרת האחוזים האלו הם חלק מ"מחוייבות העסקה".
מחוייבות העסקה היא ל*היקף משרה*, ולא לעצם קיומה של משרת אם.לכן הוסיף 6% שזה כנראה המחויבות של המעסיק למשרת אם באופק
בשום אופן לא!!!קיבלתי הודעה מההנהלה שייתכן שיהיו לי במערכת החדשה עד 8 חלונות.. (חוקי?)
איזה בגצ? על מה?אגב הפרשנות של העיתונאי הנ"ל (ללא מקור) הוא ששר החינוך מנסה למשוך זמן עד העתירה בבגצ בחודש הבא כדי לראות לאן פני הדברים הולכים
פורסם לעילאיזה בגצ? על מה?
עוד עתירה ועוד עתירה ועוד...
עתירה לבג"ץ: לעצור כניסת רשתות חינוך חרדיות לתוכנית אופק חדש - עד לקביעת תנאי סף
עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון טוענת שהממשלה מתכוונת להעביר את רפורמות אופק חדש וגפ"ן בחינוך החרדי בלי להבטיח לימודי ליבה, פיקוח או העברת דיווחים. לטענת העמותה מדובר בהחלטות שהתקבלו "משיקולים זרים ובחוסר סבירות קיצוני"
עמותת חדו"ש לחופש דת ושיוויון עתרה היום לבג"ץ בדרישה שיעצור את כניסתן של רשתות החינוך החרדיות לתוכניות "אופק חדש" ו"גפ"ן" עד לקביעת תנאי סף שיחויבו לעמוד בהם ובייחוד לימודי ליבה וחובות דיווח. על פי העתירה "החלטת הממשלה לפיה מבקשים להעביר מאות מיליוני שקלים נוספים לרשתות החינוך של יהדות התורה ושל ש"ס נולדה מדרישה פוליטית והסכמים קואליציוניים. העברת הכספים ללא קביעת תנאי סף ובלי לוודא שהרשתות מצייתות להם סותרת את הדין, את כללי משרד החינוך ואת עקרונות השוויון, הסבירות ואת המנהל התקין", נכתב בעתירה. הניסיון להעביר את הכספים ללא עמידה בתנאים וללא פיקוח מהווה לטענת חדו"ש "החלטות שנתקבלו משיקולים זרים ובחוסר סבירות קיצוני"
אז זהו שעד אז... התקנות עוד לא אושרושכחתי לעדכן שבג"צ החליט שלא להוציא צו ביניים וקבע את המשך הדיונים לחודש הבא
מה שאומר שהוא לא ראה פה פגם מהותי שדורש עצירה עד לבירור העניינים
עד אז התקנות יאושרו והכסף יועבר בעז"ה וזה יהיה מאחורינו
ואת ה5 לאו דווקא של הכיתה שלך אלא יכול להיות בהחלטת מנהלעד 5 תלמידים זה נקרא פרטני.
רק שיהיה ברור מכל רוב המלל שהיה כאן,מי שרצה שנה הבאה לצאת או להיכנס באופק תוכל או שזה יהיה שרירותי?
קרי אנחנו בדיקטטורה ולא באמת היתה לנו יכולת לבחוררק שיהיה ברור מכל רוב המלל שהיה כאן,
אין כזה דבר לא להכנס לאופק בלי סיבה שתאושר ע"י החינוך העצמאי,
ושנה הבאה גם זה לא בטוח.
ההסכם של החינוך העצמאי עם משרד החינוך הוא הסכם מחייב.
כל הויכוח שהתנהל פה, היה האם מורה שתתפטר תוכל לתבוע פיצוים בגין הרעת תנאים,
אבל אי אפשר לא להכנס לאופק.
יש למשהו מידע לגבי המקדמות??עוד שבוע ויומיים אנחנו כבר במשכורת הבאה, והמקדמות עדיין לא בחשבון.
אם לא תהיה פעולה תקיפה מצד חברי הכנסת החרדים אצל ראה"מ כנגד (ס)ר החינוך, העסק יגיע לבג"ץ, והתוצאה ידועה מראש...
כי ההסתדרות הכללית מאוד עזרה לעובדי החינוך הכללי,קרי אנחנו בדיקטטורה ולא באמת היתה לנו יכולת לבחור
אז למה בכלל שאלתם, בלבלתם ,סיבכתם ,טרטרתם, חתמתם חוזה סעו הלאה והתמודדו עם ההשלכות של תביעות לאחמ"כ
ועכשיו ברצינות ניתן והיה מספיק זמן לעשות את זה אחרת ככה זה שארגון העובדים אנמי ולא מתפקד ולא מייצג
שאלת השאלות...יש למשהו מידע לגבי המקדמות??
הבעיה היא שאף אחד מהמורות אינה יודעת האם התנאים הוטבו או הורעו תעבור על האשכולכי ההסתדרות הכללית מאוד עזרה לעובדי החינוך הכללי,
להזכירכם גם שם היתה התנגדות
אפילו קשוחה יותר
זה לא נקרא דיקטטורה
אם חברת אוסם מחליטה לשנות את תנאי השכר, כשזה לא הרעת תנאים מהותית, עובד יכול להתפטר, או לא להתפטר.
כשזה הרעת תנאים מהותית (לשון החוק) עובד יכול להתפטר ולתבוע פיצויים, אבל לעבוד ולחייב את המעביד לשלם לך, בצורה שאתה רוצה, לזה קוראים דיקטטורה. במצב הנוכחי, כל אחד יש לו את האפשרות להתפטר, או להמשיך לעבוד בתנאים המוצעים.
קל לקטר.
ובנוסף כתב לנו שאין להם אפשרות לתביעה מאחר והחינוך העצמאי דחה את פנייתינו בנושא הרעת תנאים הנלאתמול ברנשטיין העו"ד של קרלינשטין שלח לנו מייל חוזר בקשר להרעת תנאים והודה שכן יש הרעה מסוימת אבל אם נתבע לא בטוח שנזכה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: