א. בעולם הישן תוספת משרת אם היא באחוזים לשכרהכוונה היא כזו
משרה בעולם הישן היא 30 שעות
החינוך העצמאי נתן 24 שעות שזה 80% וקיבלו תוספת משרת אם של 10%
ועכשיו להבדל המהותי,
בעולם הישן משרת אם היתה 10% ובעולם החדש 5.5%
ולכן כיון שקודם לכן המשרה היתה רק 80% פלוס 10% משרת אם, עכשיו המשרה היא 80% פלוס 5.5% משרת אם שזה 86.
וכתוצאה מכך, המשרה תהיה 80% שזה 29 שעות פלוס תוספת של 5.5% ס"ה 86%
תנסי להבין מי לא מבין בנתונים ומי מנסה לסובב את המורות ?ולכל המתלוננים,
אתם לוקים בחסר בהבנת הנתונים הבסיסים ביותר
רק מוציאים את הרוח לאנשים שרוצים להבין מה קורה
אכןלכו תתייעצו, עם גורמי מקצוע חיצוניים, תשלמו על זה כסף- זה מוצדק מאד!!! שלא תצטערו אחרי, בהצלחה רבה!!!
אחזור על מה שכבר שאלו אותך: האם כל מה שחיפשת זה חותמת משפטית למונח 'הרעת תנאים', ומצאת, או שבאמת מפריע לך עצם הקיצוץ, מה שלא קרה בשאר הרשתות?מי יכול לכתוב בפירוש איפה בדיוק הרעת תנאים ?
אני חוזר שוב מורה אם בעולם ישן עומד על 89% .באופק עומד על 86.1% זה כתוב במפורש במדריך המלא של משרד החינוך שחור על גבי לבן מי מוכיח אחרת ????
את כנראה לא יודעת על מה את מדברת ומוציאה את כולם גנבים ואת חינוך העצמאי קדוש וטהוראכן
זאת הוצאה לצורך הכנסה!!!
ולכל המגיבים כאן בפורום
אינני יודעת מה מטרתכם באשכול.
קחו בחשבון שיש לכם אחריות על הפרסומים שלכם!
במילים האחרות, האם איסור גזל חשוב לכם?
אז תחשבו טוב על מה שאתם כותבים כאן.
בלי להתערב בעצם הנושא של אחוזי המשרה לגבי השכר.פגיעה באחוזי המשרה היא הרסנית לפנסיה
התכוונתי בהודעתיאת כנראה לא יודעת על מה את מדברת ומוציאה את כולם גנבים ואת חינוך העצמאי קדוש וטהור
מי שגוזל זה החינוך העצמאי.
אני כמורה שחברה בהסתדרות המורים ישבתי עם עו״ד של ההסתדרות והא הסביר לי
כל מה שכתוב לגבי משרת אם באופק זה המינימום בחוק לעו״ה חדש שנכנס.
עו״ה שעובר מהעולם הישן לאופק - יש לו קביעות על אחוזי משרה כולל תוספת אם עד 100%!!
ז״א שאם יש לי 90% משרה בעולם הישן אני שכאית ל91% באופק
יש קביעות גם על תוספת אם.
כל עו״ד שמתעסק עם דיני עו״ה ידע להגיד את זה
כל מי שנפגש עם עו״ד מטעם החינוך העצמאי - טועה או שלחילופין מקליוט אותו לראיות בטיעון משפטי.
פגיעה באחוזי המשרה היא הרסנית לפנסיה
גם אני ישבתי עם הסתדרות המורים הכללית והם אמרו לי בזאת הלשון- אסור למעסיק להוריד משרת אם!את כנראה לא יודעת על מה את מדברת ומוציאה את כולם גנבים ואת חינוך העצמאי קדוש וטהור
מי שגוזל זה החינוך העצמאי.
אני כמורה שחברה בהסתדרות המורים ישבתי עם עו״ד של ההסתדרות והא הסביר לי
כל מה שכתוב לגבי משרת אם באופק זה המינימום בחוק לעו״ה חדש שנכנס.
עו״ה שעובר מהעולם הישן לאופק - יש לו קביעות על אחוזי משרה כולל תוספת אם עד 100%!!
ז״א שאם יש לי 90% משרה בעולם הישן אני שכאית ל91% באופק
יש קביעות גם על תוספת אם.
כל עו״ד שמתעסק עם דיני עו״ה ידע להגיד את זה
כל מי שנפגש עם עו״ד מטעם החינוך העצמאי - טועה או שלחילופין מקליוט אותו לראיות בטיעון משפטי.
פגיעה באחוזי המשרה היא הרסנית לפנסיה
אצלנו בצוותגם אני ישבתי עם הסתדרות המורים הכללית והם אמרו לי בזאת הלשון- אסור למעסיק להוריד לי משרת אם!
ת-ת-ע-ו-ר-ר-ו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גם אצלנו.אצלנו בצוות
הרבה מורות יגישו בקשת יציאה.
זה יוצא כבר לא משתלם...
סליחה על חוסר ההבנהגם אצלנו.
הנפסדות העיקריות היוצאות - מורות בז ח
?אני מאוד מקוה
שבסוף לא ירגישו שהקוזק תופס אותם חזק
טעיתי,התקציב שאושר היום לא קובע פירוט של הכספים הקואליציונים, אלא רק מסגרת כוללת (5.5 מיליארד שח) וידונו בהם בישיבה נפרדת, ונקבע שעד אז לא יוכלו להשתמש בהם
צריך להסב את תשומת ליבם...אגב שימו לב לסוף פיסקה ב...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: