כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
היכן שהוא ראיתי שכתבו, שבעת שזה הגיע לממשלה, התברר שזה רק 35 מלש"ח, והסכומים האחרים שהפריחו כל הזמן זה ניפוח של נערי האוצר, ע"מ לעורר את התקשורת.
היכן שהוא לעיל כתבתי, שהעבירו 142 מיליון שח לביצוע ל2024, כי בכל מקרה כרגע משולם רק מקדמה, ואז יצאו ואמרו שאישרו רק 35 מיליון שח; זה תרגיל יחצני מצוין, אבל אנחנו לא צריכים להאמין לו בעצמינו...
ואגב התקשורת הכללית קלטה את זה בשניות וישר ציינו שזה שקר ואושר סך הכל 177 ואין שום משמעות שדחו חלק לביצוע מתקציב 2024
לא שאנחנו צריכים להתרגש מכל מה שנאמר בתקשורת, מה שמגיע מגיע לנו ביושר, רק ציינתי את האמת
 
נערך לאחרונה ב:

א. בן חיים

משתמש צעיר
היכן שהוא לעיל כתבתי, שהעבירו 152 מיליון שח לביצוע ל2024, כי בכל מקרה כרגע משולם רק מקדמה, ואז יצאו ואמרו שאישרו רק 35 מיליון שח; זה תרגיל יחצני מצוין, אבל אנחנו לא צריכים להאמין לו בעצמינו...
ואגב התקשורת הכללית קלטה את זה בשניות וישר ציינו שזה שקר ואושר סך הכל 177 ואין שום משמעות שדחו חלק לביצוע מתקציב 2024
152+35=187
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
טעות כתיבה: 142 בשנה הבאה
תיקנתי במקור
מצורף החלטת הממשלה 20231203_103213.jpg
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בריאיון לישי כהן:
- "אני עיוור לשאלה האם התקציב מוגדר קואליציוני. למה הבימה לא קואליציוני ומשהו אחר כן?".
- "לא הסכמתי להפלות ילד בגלל שהוא חרדי".
- "אמרתי לגנץ 'בני, את האלוקים אני ירא', אחרי 120 שם אני צריך לתת דין וחשבון".
- "מעז יצא מתוק, הקמפיין השקרי וההזוי יביא לזה שלא יהיו יותר כספים קואליציוניים".
- "לפיד והתקשורת מצאו הזדמנות, יש פה חיבור של חרדים, מתנחלים, סמוטריץ', כל מה שאוהבים לשנוא בתקשורת".
 

מיכי82

משתמש פעיל
היכן שהוא ראיתי שכתבו, שבעת שזה הגיע לממשלה, התברר שזה רק 35 מלש"ח, והסכומים האחרים שהפריחו כל הזמן זה ניפוח של נערי האוצר, ע"מ לעורר את התקשורת.
אל תקנה כל דבר שמוכרים לך. 30 מליון זה אפילו לא מספיק עבור הצמדת השכר משנה שעברה למדד המחירים לצרכן.
זו בושה שפוליטקאים יכולים לומר מה שבא להם בלי שום קשר למציאות.
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
׳ערוץ 14׳: בעקבות עיכובים של האוצר - ההצבעה על התקציב צפויה להידחות משלישי לרביעי. ככה״נ תתקיימנה הצבעות גם בחנוכה.
 

ששנה טובה

משתמש רשום
הייתה היום הצבעה בכנסת
דברו על זה שהתקציב יעלה היום לקריאה ראשונה? זה ךא קרה?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כמו שכבר נכתב כאן ע"י @מנוי חדש:
היום ההצבעה על הגדלת הגירעון והגדלת ההוצאה הממשלתית ב-2023. שני חוקים אלה הם החוקים הראשונים הנוגעים לשינויים בתקציב המדינה ל-2023, כדי לממן את תוכניות הסיוע.
שאר חוקי התקציב יונחו על שולחן הכנסת רק מחר, והמשמעות היא שיצביעו עליהם בקריאה ראשונה ברביעי. כלומר, התקציב הסופי יאושר כנראה רק בשבוע הבא.
 

מנוי חדש

משתמש פעיל
אבי מימרן: השר בני גנץ מציג - ריקוד על שתי החתונות: ברגל אחת מתנגד להעברת התקציב המזערי של אופק חדש למורים והמורות החרדיים. וברגל השנייה רץ לאדמו״ר מקרלין אולי כדי לבשר לו שהתקציב עבר, והמורות והגננות בחסידות קרלין יוכלו להאכיל את ילדיהן החודש.

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר: אני נמצא כעת בבניין הכנסת ואני לא מסוגל להיכנס למליאה בגלל השנאה והאיבה נגד הציבור החרדי. הטיעון של בזיזת כסף לחרדים בזמן מלחמה - זה פצצת אטום של הסתה.

גורמים בסביבת ברקת ל׳ערוץ 12׳: ״התקציב כפי שהוא יוביל לקריסה כלכלית. זה תקציב גרוע בלי מענה לבעיות הצמיחה וללא סיוע קריטי לעסקים בפריפריה. השר ברקת הבהיר לנתניהו שלא יצביע לתקציב כפי שהוא״.

עמית סגל חושף ב׳ערוץ 12׳: גם אבי דיכטר מאיים להיעדר בהצבעה על התקציב.
 

יבנה המקדש

משתמש מקצוען
עמית סגל חושף ב׳ערוץ 12׳: גם אבי דיכטר מאיים להיעדר בהצבעה על התקציב.
האם יש לדבר משמעות? (גם ניר ברקת הודיע שיצביע נגד)
 

חיהחנה

משתמש פעיל
אני רק רוצה להבין שני דברים:
1. האם ישנה הנחיה ברורה מהפיקוח לעבוד כעת אופק כולל שהיה ופרטני?
במידה והתקציב חלילה לא יעבור מי אור לשלם לנו את כל תוספת השעות פרונטלי , פרטני ושהייה שאנו עובדים כעת באופק?
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
ברקת וגלנט נעדרו. 2 חכים מש"ס גם נעדרו. וכנראה שדיכטר נמנע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה