נכתב ע"י כוכב103;834417:התעללות ריגשית לצורך ניצול ציני במיוחד.
הסיפור יפה וההפקה מעולה, וכן העריכה המקצועית.
אבל למה לשווק בכזו צורה מכוערת ועוד מוצר כ"כ ערכי.
מספיק היה לשכנע כל אחד לנצל את ימין בלימוד דף היומי. בלי למכור את עוז והדר בצורה כ"כ ישירה.
מספיק היה לוגו שלהם בסיום הקליפ. בלי להכניס אותו בתוך העלילה המרטיטה עצמה.
חבל.
זה בכלל לא קשור. יש המון טוהר והמון קדושה, אבל כאן יש בן אדם שהלך וטרח ומימן הפקה כזו מושקעת, והוא עשה את זה לטובת האינטרסים שלו.נכתב ע"י קופית;834579:זה מתסכל לחשוב, שגם בתוך הציבור החרדי לא נשאר קמצוץ של טוהר.
הכל פוליטיקה, יח"צ ואינטרסים.
נכתב ע"י עפרה;834604(מי אמור לממן הפקה גרנדיוזית כדי לרגש אותך למטרה טהורה? מי אמור להוציא על זה כמה שזה שווה? ואם הוא מונַע ממטרות רוחניות:מי ממן??? זה שמוכר!
לא עדיף להשקיע במקומות יותר דחופים? דהיינו ? מה שנראה לך דחוף? לו זה דחוף לפרנס משפחות טובות בישראל ביושר. (שלו ושל כל עובדיו) זו לא מטרה נעלה? הוא כנראה לא שילם מכספי משלמי מיסים. ולא מתקציבי המדינה
אדרבה! לך תקנה גמרא מתיבתא ואל תסתפק בזה.תתישב ללמוד עם כל ההתלהבות! סה"כ בסופו של דבר מי שבוחר להקים מפעל הוצאה לאור של גמרות מפורשות כוונתו זה לקדש שם שמים ולהאהיב את לימוד התורה על עם ישראל. (להיות עשיר יש דרכים יותר חוליים...)נכתב ע"י לשם שינוי;834838:חשבתי הרבה מה הפריע לי בכל זה הרי כולכם צודקים ובכל זאת זה לא הניח לי וחרה לי מאד.
לבסוף הגעתי למסקנה שהסרט הזה עושה עבודה טובה על הרגש וזה פשוט דיבר אלי, ריגש אותי, ועורר אצלי הרבה אידישקייט - ברמה של הנעה לפעולה (פרסומת טובה, כבר אמרנו). רק בעוד הלב מושך לפעולה של התחזקות ביר"ש, הרהור תשובה, תפילה ולימוד- מגיעה הפרסומת ובסוף ומניעה אותך לרכוש מוצר.
וההנעה הזו,נעלה ככל שיהיה המוצר פחותתה לאין ערוך מהרהורי תשובה, יר"ש, תפילה / לימוד שעלו באדם קודם לפרסומת. ולצערינו דבר ידוע הוא שאין צורך במידי הרבה כדי לצנן רגש כזה של הרהורי תשובה ולתת לנו להסתפק בקניית מתיבתא באור החיים או כל מקום אחר. חבל.
לזה אני גם מסכימה איתך.נכתב ע"י מילה בסלע;834634:לדעתי סתם בושה להקהיל בחורים ואברכים משכמם ומעלה ולהראות להם מצגת... יפה ככל שתהיה.
מילא אם היו מביאים עדויות מר' מאיר שפירא וכו', אבל לשבת ולצפות בסיפורי עלילות??????
מעניין!נכתב ע"י eden7115;835228:אז גם אני ראיתי את הסרטון.
בדק' הראשונות שלו המחשבה שלי היתה "הגיעו זמנים יפים - החרדים למדו לעשות סרטים שלא נראים מגוחכים". המשכתי לצפות עוד קצת ואז המחשבה היתה "מה הקשר לפורום פרסום ושיווק" ואז בסוף - כשהגיעה הפואנטה, לא ידעתי מה לחשוב. האם זה מגוחך לעשות הפקה כזו בשביל למכור מוצר או שאולי בכל זאת האנשים שמאחורי ראויים לפרגון על חשיבה מחוץ לקופסא?
עברו יומיים והסרטון לא נשכח ממוחי. כבר נקודת זכות.
אבל כשהתחלתי לחשוב מבחינה פרסומית מה אני חושבת כרגע על גמרת מתיבתא בעקבות הסרטון - הבנתי שלא בטוח שגם הלקוחות ומשרד הפרסום חשבו כמוני אלא פשוט התלהבו מהרעיון של "נעשה סרט מקצועי ואברהם פריד ילווה אותו בשיר מרגש על "מתיבתא" וכך נגרום לכל העולם החרדי לדבר עלינו".
למה אני חושבת כך?
כי אחרי יומיים פשוט הבנתי שבצורה זו הם מיתגו את גמרת "מתיבתא" למתקשים בלבד.
הרי אחרי שזוג צופה בסרט כזה, אין אשה שתעז לקנות לבעלה סט גמרת מתיבתא, כי הרי זה אומר שהיא חושבת עליו שהוא לא מסוגל ללמוד בגמרא רגילה.
גם האברך לא יקנה את גמרת המתיבתא לעצמו כי הרי לא ירצה להודות בכך ולהצטייר בעיני אחרים כאחד המתקשה בלמידה בגמרא רגילה.
אף חותן לא יקנה לחתנו "מתיבתא" כי הרי כל חותן בטוח שחתנו עילוי וגם אם לא, לא ירצה החותן לפגוע בחתנו על ידי כך שירמוז לו שהוא זקוק למתיבתא...
מה שכן, מאוד יכול להיות שהורים יקנו את הגמרא לילדיהם הלומדים בתלמוד התורה. וזהו.
מה קיבלנו? פרסומת פורצת גבולות. ביצוע מקסים. מוצר מעולה. אבל פספוס אדיר של קהל היעד.
יתכן שאילולי הפרסומת הזו אנשים באמת היו קונים את גמרת "מתיבתא" ונהנים מהפשטות בלימוד בה, אבל ברגע שהפרסומת - נפלאה ככל שתהיה - גורמת להם להבין שבקניית גמרת מתיבתא הם הופכים להיות סוג ב' - הסוג שמתקשה ללמוד גמרא רגילה וזקוק לעזרי למידה, הם יוותרו על התענוג.
וכאן משרד הפרסום ו"עוז והדר" פספסו.
הם פספסו את התובנה הכי חשובה שהם היו צריכים להסיק לגבי קהל היעד.
את התובנה שלומד תורה לא מוכן להרגיש סוג ב'. פשוט לא.
נכתב ע"י גולד;835249:מעניין!
אבל זה כנראה ניתוח של אשה
כל גבר ממוצע יודע מה זה מתיבתא, והוא גם יודע שזה ממש לא למתקשים (אם שוטנשטיין היו עושים כזאת פרסומת, עוד איכשהו הייתי מסוגל לומר את הניתוח הנ"ל), זה פירוש בסיסי על הגמרא,
מה שעוז והדר עשו, הם בעצם פרטו על הנקודה הכי ריגשית שיש לאבא, והפנימו טוב למי שרואה את מה שהם צריכים...
[אגב, אני חושב שקהל היעד של מתיבתא, זה לא נשים, אין להם עניין שאשה תקנה לבעלה מתנה מתיבתא.. , קהל היעד הוא הלומד בעצמו.]
נכתב ע"י גולד;835249:כל גבר ממוצע יודע מה זה מתיבתא, והוא גם יודע שזה ממש לא למתקשים (אם שוטנשטיין היו עושים כזאת פרסומת, עוד איכשהו הייתי מסוגל לומר את הניתוח הנ"ל), זה פירוש בסיסי על הגמרא
הפרסומת לא מיועדת למי שלא מכיר, כי אין מי שלא מכיר,נכתב ע"י eden7115;835265:לדעתי פה בדיוק הבעיה.
גברים שכבר נחשפו ויודעים מהי מתיבתא אולי לא יושפעו מהפרסומת הזו - אבל אחרי הכל לא נראה לי שהם קהל היעד, כי מטרתה של פרסומת כזו היא להביא את גמרת מתיבתא לתודעה של מי שלא מכיר אותה - ועבור מי שלא מכיר אותה - הפרסומת עושה שירות הפוך - כיוון שלא ירצה להשתייך לסוג המתקשה, כי למרות שהגמרא לא מיועדת למתקשים, בעקבות הפרסומות הוא יחשוב שכן...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: