דרוש מידע כיתה א' רגילה או מקדמת

Wink To Life

משתמש חדש
צריך לבדוק אפשרות לשנות לה את הדירוג לנפשי בוועדה והיא תוכל לקבל סייעת ל-25 ש"ש. אם יש לה רק את הדירוג הנמוך היא תקבל טיפול או עזרה רק שעתיים בשבוע
היא לא צריכה
ב"ה יש לה גם צורך לסייעת בגלל סיבה רפואית וגם קיבלה הרבה שעות סל
גם ילדה שקיבלה סל רחב של הרבה שעות, בדר"כ לא תממש את כולו במסגרת רגילה, מכיוון שבבית ספר רגיל אין בפועל הרבה מה להציע במסגרת עזרה מקצועית. אם הילדה זקוקה לטיפולים משלימים כמו ריפוי בעיסוק, קלינאית תקשורית, טיפול רגשי וכו' היא בכל מקרה תצטרך לכאורה להשלים אותם בשעות אחרה"צ. יש לקחת בחשבון שלמוסדות הרגילים יש תשתיות מאוד מוגבלות בכל העניין של השילוב. ניתן להמיר שעות הוראה לשעות סייעת שיכולה להעניק עזרה מגוונת אך פחות מקצועית.
לפעמים זה נותן את המענה, אבל לא תמיד שווה להפסיד שיעורים רגילים בכיתה עבור שעות סיוע. כך שהרצון "לנצל" את השעות שבסל הוא לא תמיד חכם...
בקיצור, כדאי להיות מודעים לכל זה ולהכיר את עצמכם, עד כמה אתם מסוגלים לקחת על כתפיכם מחוץ למסגרת הלימודים. כי זה דורש.
ועדיין יש משקל כבד ומשמעותי לחברה הרגילה שאין לזלזל בו.
צריך לדעת ששילוב בכל מסגרת גובה את המחירים שלו והשאלה היא היכן המחירים נמוכים יותר. לדעתי האישית החלק החברתי הוא בעל משקל רב יותר מהלימודי...
המון המון ס"ד בצומת הזו ובכלל!!
תודה על ההסבר המפורט
גם ככה בגן שפה אני מוציאה אותה בצהריים לריפוי בעיסוק וקלינאית עכשיו אשב איתה גם על ש.ב....
אבל נראה לי שגם אם הייתה במקדמת הייתי צריכה לעשות איתה ש.ב...סוג של ילדים...
ממה שאני יודעת מהצוות, לא צוחקים עליו ולא מציקים לו
ברור שהוא לא מהבולטים בחברה, אבל אוהבים אותו ויש לו חברים
התנהגותית הוא יותר תינוקי קצת מהם (מה שכתבת שיש גם אצל הבת שלך)
אבל זה קצת שונה כי בכיתה מקדמת לכולם יש קשיים, אז לו יש קשיים קצת יותר גדולים
וגם ב"ה הבן שלי לא כזה ביישן ושקט, יש לו מה לאמר, אז לא דורכים עליו
אם את מפחדת שהבת שלך תהיה שקטה וחברתית יהיה לה מאוד קשה, זה נקודה למחשבה
לא כדאי שתהיה "עציץ" בכיתה
צריך להסתכל על כל ההיבטים
למרות זאת אפשר לנסות כיתה רגילה ואם מרגישים שזה ממש לא הולך, להוציא אפילו באמצע שנה, העיקר לעקוב שזה לא יעשה לה נזק ריגשי ולהוציא בזמן
(אני גם הרגשתי שאני רוצה לדעת שעשיתי את ההשתדלות הזאת בשביל הבן שלי, ממש לא חשבתי על סטיגמה)
ההבדל הוא שבכיתה מקדמת המורות באות בידיעה שכל ילד והבעיה שלו והמטרה היא לקדם
ולכן כמו שאמרת לא משנה מה הבעיה, יקבלו אותו, גם החברים כי גם להם יש את שלהם והפלוס הוא שלא מתעצבנים אם הילד לא תפקד כמו שצריך אלא מבינים אותו
בכיתה רגילה פחות מקבלים כל אחד, היא חמודה מאד כך שקשה לצחוק עליה
ונצטרך להיות בקשר עם המורה לראות שהיא לא עציץ וגם אם תרד בסוף, נרגיש שניסינו ועשינו את שלנו ולא נחיה על הרגשה של אולי הפסדנו משהו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה