כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבעה ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, לייתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

כללי כיפה וחתימה טובה. פרסומת.

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
פרסום לאחי. כותב בטוליפ על כיפות..
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20150827-WA0002.jpg
    KB 395.6 · צפיות: 15

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
יפה מאוד, הייתי מציע לציין ולכתוב שאחיך כותב בטוליפ על כיפות, זה לא ממש מובן מהמודעה.
כתמי הדיו בצד ימין למטה נראים כמו לכלוך, אולי מקל של דבש ישתלב שם טוב יותר.

בהצלחה!
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לגבי לכתוב שזה כתיבה וכו'.
במגזר שהמודעה מתפרסמת זה מובן מאליו.
לגבי המקל. רעיון.
תודה!
 

לולי

משתמש רשום
עיצוב גרפי
אהבתי מאוד! את הפונט ואת הרימונים לגבי הכתם דבש למטה מסכימה עם חיים בניסטי :)

עלה והצלח:)
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תודה חברים על ההערות.
הנה השדרוג. איך עכשיו?
 

קבצים מצורפים

  • כיפה וחתימה טובה רה עו.jpg
    3.6 MB · צפיות: 27

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
המודעה ממש יפה ואסתטית, עדיין לא כתוב שהוא כותב בטוליפ על כיפות - ואין דרך לדעת את זה בלי שתכתוב..
איזה פונט זה ושל מי? ממש אהבתי.
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
האמת שהוא מוכר את הכיפות כבר מוכנות אחרי שהוא כתב.
ובמגזר הספציפי זה מובן.

הפונט הוא מתכון של פונטייפ. גם אני אהבתי ;)
 

GOLDRING

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
תוכל לשדרג את העבודה בכמה רמות, אם הכיתוב "כיפה וחתימה...." יהיה כתוב בטוליפ על אחת הכיפות, וכמובן שתהיה מוגדלת וכו'

חוץ מזה המקל לא נראה טוב על הדבש, זה נראה שהוא נכנס לשולחן... :)
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
יפה מאוד. סגור את זה ככה.

רק...

לגבי ההתעקשות שלך לא לציין שמדובר בכתיבה על הכיפות,
מעניין אותי לדעת...
באיזה מגזר מודעה כזו לא יכולה להתפרש פשוט כמוכר כיפות / כיפות מצוירות?
יש מגזר שבו אין מוכרי כיפות כלל, והעיסוק היחידי בנוגע לכיפות הוא רק כתיבה עם טוליפ עליהן?
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בפרט לפי שאלותיך, איזה עוד משמעויות יש למודעה חוץ מזה שהוא מוכר כיפות?

כלומר מה הנחיצות הגדולה לציין את זה?

נ.ב. זה לא מודעה ראשונה. הציבור הצרכן מכיר ברובו את השם הזה בהקשר הזה.
 

ort

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י יצחק וי;1751518:
בפרט לפי שאלותיך, איזה עוד משמעויות יש למודעה חוץ מזה שהוא מוכר כיפות?

כלומר מה הנחיצות הגדולה לציין את זה?

נ.ב. זה לא מודעה ראשונה. הציבור הצרכן מכיר ברובו את השם הזה בהקשר הזה.

שלום לך.
קודם כל- השיפוצים תרמו למודעה.

מדבריך ניתן להבין שלמפרסם אין כוונה להרחיב את מעגל לקוחותיו.. אל רק אלו שהכירו אותו קודם?
למה לא לכתוב בבירור גם "לפשוטי העם" - אלו שלא מבינים משחקי מילים ותמונות?
מה יגרום לי לבוא לקנות דווקא אצלך ולא בחנות שיש כבר טוליפ על הכיפה?
מה מייחד אותך?
למה צריך את המודעה?
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
לענ"ד המודעה הזו מיועדת לעשות תזכורת ללקוחות הקבועים, ולא בתור פרסומת.
ולצורך הזה זה מספיק.
אבל אם מדובר בפרסומת הדברים צריכים להיות יותר ברורים.
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קודם כל זה באמת סוג של תזכורת.

למה אם אני אכתוב שזה טוליפ על כיפות, יהפוך את זה לפרסומת?
מבחינתי הויזואל מבטא את זה, ואין לי צורך לחזור על עצמי פעמיים במודעה.

אא"כ יש משהו שאתם מתכוונים להגיד ולא תפסתי מהו...
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
נכתב ע"י רוצה טוב;1751541:
לענ"ד המודעה הזו מיועדת לעשות תזכורת ללקוחות הקבועים, ולא בתור פרסומת.
ולצורך הזה זה מספיק.
אבל אם מדובר בפרסומת הדברים צריכים להיות יותר ברורים.

מותגי על משתמשים בתזכורות.

לדעתי הויז׳ואל מסמל חנות למכירת כיפות לילדים.

עדיין לא מבין מה כואב להוסיף שורה אחת ולקבל סיכוי להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.
שיקול בלעדי שלכם, חוץ מזה - המודעה מצוינת.
 

יצחק וי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
איזה שורה אתה ממליץ להוסיף ואיפה?
 

evelin

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מסכימה עם זה מאוד שצריך לציין במודעה מה בעצם הרעיון הייתי ממליצה להצמיד את זה ללוגו כסלוגן משהו כמו ''כתיבה אומנותית על כיפות'' או ''כיפות בעיצוב אומנותי'' זה לא מיותר, זה ישדרג את המותג וזה פשוט מתבקש
בהצלחה
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
הייתי ממליץ לך לכתוב את הכותרת על כיפה עצמה.

ואז הרעיון יהיה גם יותר מובן.
ובעיקר קריאטיבי, נראה שלשם אתה חותר.

אגב תוכל להוסיף מגע של מברשות בפוטוש' כדי לקבל אפקט של נצנצים!
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
תחשוב על ניסוח תמציתי למקצוע, משהו כמו ״ציורי טוליפ לכיפות״, ותכניס את זה בין השם לבין מספר הטלפון. זו גם אחלה תזכורת וגם בונוס ללקוחות חדשים.

ד״א, לא כדאי שבמספר הטלפון יהיו מקפים במקום נקודות?
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
חבר'ה, המודעה שלו בסדר גמור.
הכל ברור, באמת.
(בכל אופן אני הבנתי במבט ראשון, ואני משוכנעת שקהל המטרה שלו יבין בלי בעיה, גם הנקודות במס' טלפון מקובלות במגזר)
שימו לב להדגשות בציטוט:

נכתב ע"י יצחק וי;1751481:
האמת שהוא מוכר את הכיפות כבר מוכנות אחרי שהוא כתב.
ובמגזר הספציפי זה מובן.

הפונט הוא מתכון של פונטייפ. גם אני אהבתי ;)

רק אם זה מתפרסם ב"ידיעון הכפר" כדאי להזכיר איפה הוא מתגורר ומוכר את כיפותיו, כי בימינו מחלקים את הידיעון בכל רחבי הארץ
א סאך הצלוחעס
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה