דרוש מידע כינוס עולם הישיבות "אשריך"

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי

ימים ספורים לפני חג הפסח, יתכנסו ברמת גן עשרות אלפי בחורי הישיבות הגדולות

בראשות רשכבה"ג מרן ראש הישיבה רבינו הגרי"ג אדלשטיין שליט"א,

ומרנן חברי מועצת גדולי התורה וגדולי ראשי הישיבות שליט"א,

כאשר מטרת הכנס אחת היא - לפאר ולרומם את בחורי הישיבות!

פרטים בהמשך.
88eee2ff9316ddb31230.jpg
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

20 אלף בחורי הישיבות באצטדיון עם הגרי"ג​

אירוע ענק שכל כולו כבוד לבחורי הישיבות להאדיר ולפאר את בחורי עולם התורה יתקיים בראשות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין באצטדיון רמת גן לעשרים אלף בחורי ישיבות. כל הפרטים​

88eee2ff9316ddb31230.jpg

a4dbe1048abb4b58282b.jpg
ההכנות לכינוס הענק אשרינו | צילום: באדיבות המצלם
כנס ענק והיסטורי צפוי להתקיים ביום חמישי ח' ניסן באצטדיון רמת גן בראשות ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לכלל בחורי הישיבות בארץ תחת השם "אשריך" בכדי להאדיר ולפאר את בני הישיבות לגיונו שלך מלך ולרומם את מעלתו של בן תורה בדורנו.
ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכינוס צפויים להשתתף 20,000 בחורי ישיבות שיגיעו מכל רחבי הארץ באוטובוסים שישנעו את ההמונים לכיוון המעמד ההיסטורי, כבר בימים אלו מוציאים כל ראשי הישיבות בארץ מכתבים לתלמידיהם ובו קוראים ומזרזים על החובה של כל בן תורה להשתתף בכינוס ההיסטורי.

בבימת המזרח צפויים לשבת עשרות ראשי ישיבות בראשות חברי מועצת גדולי התורה זקני הדור כאשר בשיא המעמד יכנס ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין וישא דברים מיוחדים להאדיר ולפאר את מעלת בחורי הישיבות הממיתים עצמם באוהלה של תורה ומשקיעים את כל חייהם בבית המדרש ואין להם אלא ד' אמות של הלכה.
בימים אלו מסיימים בועדה המכינה את ההכנות האחרונות לקראת הועידה ההיסטורית כאשר המפיק משה הלפרין אמון על הפקת האירוע כולו, האירוע יתקיים בליווי מוזיקלי מיוחד ובו ינעימו גדולי הזמר לכבודם של בני הישיבות אשר הם גאוותנו, בימים אלו נתלים בלוחות המודעות בכל הישיבות בארץ מודעות ענק המבשרות על האירוע המיוחד ובו פרטים מדויקים על דרכי הגעה מכל ישיבות בין הזמנים בכל עיר ועיר. התרגשות גדולה ניכרת בעולם הישיבות לקראת הועידה ההיסטורית.
e1e858321b2419b8f5c0.jpg
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
כל הכינוס אמור להיות על פגעי הטכנולוגיה
רק המקום לא מחלל שבת?
תשאיר את השיקולים לרבנים.
בדיוק בשביל להחליט מה עדיף התחזקות באינטרנט מול מקום מחלל שבת (במידה והוא באמת מחלל) ,
זה שאלה לרבנים.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
זה לא נכון מטרת הכינוס היא לא הטכנולוגיה
מטרת הכנס אחת היא - לפאר ולרומם את בחורי הישיבות!
אבל מי שמארגן אותו זה רפאל מאיר מביצור חומות הדת
וכמובן שבחור מפואר ומרומם אינו מתעסק ב"בלאטע"...
כדברי הגראי"ל זצ"ל.
 

יוסי הכהן

משתמש חדש
בנצי שטיין ומקהלת נרננה - אשריך
image.png



נחשף: ניגון "אשריך" לקראת הכנסייה הגדולה

המלחין והבעל המנגן ר’ בנצי שטיין יחד עם מקהלת נשמה בלחן החדש "אשריך" לקראת הכנסייה הגדולה ביום חמישי הקרוב ל-20,000 בני ישיבות באצטדיון רמת גן, בראשות רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א. הכינוס ההיסטורי יתקיים תחת הכותרת "אשריך" בכדי לרומם ולהאדיר את בני הישיבות ולהתייצב בגאווה להכריז כי בני הישיבות עמלי התורה הם גאוותנו. גדולי ראשי הישיבות, זקני הדור, ארזי הלבנון, יתייצבו יחד בעוז ובגאון בראשותו של רבנו הגדול מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א יחד עם רבבות בני הישיבות להכריז משה אמת ותורתך אמת ואשרי מי שעמלו בתורה "אשריך"!
מילות השיר שהופק על ידי משה הלפרין: אשריך בעולם הזה בחיי התורה תורה הקדושה לגיונו של מלך אשרינו אשרינו בחיי התורה עמלנו.
קרדיטים: לחן ושירה: בנצי שטיין | קונספט: משה הלפרין | עיבוד: יונתן בלוי | מיקס: אלי קליין ואיצי ברי | מקהלות: נשמה בניצוחו של איציק פילמר | הפקה: נטע לוין & הלפרין הפקות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה