תנו לי ביקורת כונן השבוע איחוד הצלה סניף חולון אזור

ליאור מ

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
והפעם סגן הסניף

שם : יניב אביוב
גיל :33
מצב משפחתי: נשוי + 5
כמה זמן מתנדב בארגון : 3 שנים
עיסוק : מנהל בתחום הקמעונאות

למה התחלת להתנדב : אני מתגורר באזור, ישוב קטן ללא מענה מהיר של רפואת חירום, היה ניכר שחסרה עזרה ויכולת לתת סיוע ומענה במהירות. נתקלתי במודעה מטעם הסניף שלנו שמזמינה אנשים לעבור קורס חובשים ולהתנדב ב"איחוד הצלה", המשך הסיפור כבר מובן.
כיום אנחנו רק 2 חובשים מתנדבים באיזור שלי וזה עדיין לא מספיק- אנחנו משתדלים לתת מענה כל זמן שאנחנו יכולים.

מקרה שזכור לך במיוחד: קריאה שהתקבלה על חנק של ילדה ממש ברחוב שבו אני מתגורר באזור. הגעתי למקום תוך שניות ספורות, ניגשתי לילדה בת 4 שנחנקה ממאכל, ביצעתי עליה תמרון היימליך (לחיצות ברום הבטן שפולטות גוף זר בקנה הנשימה) וברוך השם הייתה הצלחה, הילדה חזרה לנשום ולחייך וההורים הרגישו הקלה עצומה.
לא מעט פעמים אני פוגש את ההורים של הילדה ברחוב שלי והם מספרים לה שאני זה שהצלתי אותה- זה סיפוק אדיר שאין שני לו ואני מודה על כך כל הזמן.


NJ1_91.JPG



NJ1_92.JPG



NJ1_93.JPG



NJ1_94.JPG
 

chana salama

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
איזה תמונות יפות
 

brachi :)

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
האחרונה עם הסגול מיוחדת!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה