דרוש מידע יש דרך לדעת עד כמה הטיסה מלאה?

HP מעצבת

משתמש מקצוען
היינו אמורים לטוס לניו יורק, ובסוף דחינו את הטיסה.
אל על לא ביטלה את הטיסה, והיא המריאה כרגיל.
השאלה שלי היא, כמה אנשים היו במטוס שלאל על היה שווה להטיס אותו לניו יורק.
זה מלא דלק, ומטוס שיכול לטוס 12 שעות ברצף (הטיסה היא טיסה ישירה)?
תודה :)
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
יש דבר כזה שבשביל לשמור על חניה והמראה בשעות מוצלחות החברה צריכה להוציא 80 אחוז מהזמן טיסות, לכן שווה להם להוציא אפילו מטוסים ריקים כדי לשמור על זה
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
היינו אמורים לטוס לניו יורק, ובסוף דחינו את הטיסה.
אל על לא ביטלה את הטיסה, והיא המריאה כרגיל.
השאלה שלי היא, כמה אנשים היו במטוס שלאל על היה שווה להטיס אותו לניו יורק.
זה מלא דלק, ומטוס שיכול לטוס 12 שעות ברצף (הטיסה היא טיסה ישירה)?
תודה :)
יש דבר כזה שבשביל לשמור על חניה והמראה בשעות מוצלחות החברה צריכה להוציא 80 אחוז מהזמן טיסות, לכן שווה להם להוציא אפילו מטוסים ריקים כדי לשמור על זה
החישוב אינו רק זה אלא גם כמה החברה תפסיד אם היא תבטל: פיצויים לנוסעים על ביטול טיסה וכדו'
בזמני שיא של ריקנות היה גם טיסות עם אדם אחד!!!!

* הנושא הזה דווח בזמנו בחדשות אך הוא לא כזה חריג בתקופות מסוימות.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
יש דרך לדעת מה הייתה התפוסה בטיסה?
אם זה כזה חשוב תמיד אפשר לברר באל-על... אולי בשירות הלקוחות.
זה נראה לי די תלוי אבל בסיבה.
סקרנות סתם זה לא משהו שחברות אוהבות לספק במיוחד לא בעת המשבר הזו!
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
---
 
נערך לאחרונה ב:

אוורסט

משתמש מקצוען
שני נושאים:
1. האם זה משתלם? התשובה כן.
2. נכון שזה משתלם, אבל כמה בסופו של דבר טסו? התשובה היא...

עכשיו מובן?.:)
עדיין לא הבנתי...
האם יש לדון בנושא זה האם משתלם לחברת התעופה להטיס מטוס בכזה מקרה?!
הרי לעולם לא נדע כמה טסו וגם אם כן נדע אזי לא נדע מה האינטרס להטיס וכו'
בקיצור זה לא נושא לדעתי שיש מה לדון בו והוא גם לא מעניין...
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
לא הבנתי בכלל מה הנושא כאן?
מה מעניין בדיוק כמה טסו בסוף ומדוע זה משלם לחברה?
כי א החברה לא ביטלה את הטיסה, הם יחויבו לשלם על הטיסה
ואם הטיסה בוטלה הם לא מחוייבים לשלם.

מה משנה כמה היו בטיסה?
כנראה סקרנות
אגב, יתכן והטיסה בכלל לא היתה ריקה. המון בחורי ישיבות אמריקאיים טבו חזרה ויש לא מעט סמינרים לבחורות אמריקאיות שסגרו את השנה לבינתיים ושלחו את הבנות חזרה. יש לי בת דודה כזו.

אגב, אל על הוציאה פעם טיסה עם תפוסה של 10%
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
אל תשכחו שיש גם מטען
ועכשיו הוסיפו עמלה מיוחדת של צפיפות מטענים.
 

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
זה לא סתם סקרנות, כך אפשר קצת להעריך האם ואלו טיסות יבוטלו.
 

P.S.

משתמש מקצוען
רוב הסיכויים שהטיסה היתה מלאה, כל האמריקאים שרוצים לחזור הביתה בהיסטריה עכשיו למצוא טיסות, הכל נחטף
 

Tehilla Adler

ללמוד אנגלית כמו באמריקה
מנוי פרימיום
רוב הסיכויים שהטיסה היתה מלאה, כל האמריקאים שרוצים לחזור הביתה בהיסטריה עכשיו למצוא טיסות, הכל נחטף
ואני חושבת שאין בזה שום נפקא מינא לחברת התעופה. ראיתי על זה המון כתבות באנגלית. מצרפת כאן בעברית. מקור: מאקו .

נמצא פתרון לאחת התופעות הכי מרגיזות שנוצרו בגלל התפשטות נגיף הקורונה - "טיסות הרפאים". מדובר בתופעה בה חברות תעופה, בעיקר באירופה, היו ממריאות לאחרונה עם מטוסים ריקים מאדם.

הסיבה לטיסות הללו נובעת משיטת הסלוטים (slots) הנהוגה בעולם התעופה. השיטה הזו אומרת שלכל קו טיסה שמור זמן קבוע להמראה ונחיתה. ככל שהזמן הזה ביום יותר נוח, כך חברות התעופה צריכות לשלם עליו יותר כסף. בנוסף, על מנת לשמור על סלוט, חברת התעופה לה הוא שייך צריכה לטוס לפחות 80 אחוז מהפעמים במהלך כל חודש. היות ובחודש האחרון לא היו כמעט נוסעים, לא מעט פעמים מטוסים היו ממראים ריקים לגמרי.

"תרחיש כזה אינו מקובל. זה לא האינטרס של התעשייה, הנוסעים או הסביבה ויש להימנע ממנו", אמר גרנט שפס, שר התחבורה בבריטניה. מלבד שפס, אנשים רבים מהתעשייה דרשו להקפיא את ההכרח לטוס 80 אחוז מהפעמים, על מנת לחסוך לחברות כסף ועל מנת לשמור על הסביבה.

כעת, כחודש לאחר שנגיף הקורונה החל להתפשט בעולם, נראה שנמצא פתרון לתופעה המיותרת. "אנחנו מובילים חקיקת בזק שתוביל לביטול החוק לשמירת הסלוטים", אומרת אורסולה פון דר ליין, נשיאת האיחוד האירופי. "אנו רוצים להקל על חברות התעופה ולאפשר להן לשמור על משבצת הטיסה גם אם אינן מפעילות טיסות בפועל בגלל התנועה המצטמצמת".

"החקיקה הזמנית הזו תסייע לתעשייה שלנו, אך היא גם תסייע לסביבה שלנו. מלבד זאת, היא תשחרר את הלחץ את מענף התעופה ובמיוחד מהברות התעופה ההקטנות יותר".

חשוב לציין שמעבר לתקופה האחרונה, הביקורת על שיטת הסלוטים נשמעת כבר לא מעט זמן. הטענה המרכזית נגד השיטה היא על כך שנוצר שוק פנימי בו נסחרים שעות המראה ונחיתה בין החברות השונות. כך למשל, לחברת קניה איירליינס היה סלוט בהית'רו שהמריא בשעה 6:30 בבוקר והיה מאוד מבוקש על ידי לא מעט חברות. אומן אייר, שרצתה אותו מאוד, הסכימה לשכור אותו מהם בלא פחות מ-75 מיליון דולר. זה הסלוט הכי יקר שהושכר אי פעם. היות ובהית'רו קיימים רק 650 סלוטים ביום, כל אחד מהם הוא מאוד מבוקש ומאוד יקר.

נכון לעכשיו, לאחר שענף התעופה יתאושש מהקורונה, השיטה צפויה לחזור לעבוד כפי שהיתה, אך לא מעט חברות טוענות שזה בדיוק הזמן לבחון את היעילות שלה ולבצע שינויים בהתאם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה