ייעוץ |תוכנה לשירטוט תוכניות

david

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני סתם גרפיקאי ומתענין איפוא הכי קל לבנוות שירטוטים, על איזה תוכנה?
תודה מראש
 

שרגא הדר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
קודם כל אתה בכלל לא 'סתם' גרפיקאי

ולשאלתך יש מישהו :rolleyes:חבר בפורום שלנו yhk הוא מתמצא קצת בנושא, אני חושב
 

Yahalom3D

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
התוכנה הכי פופולארית לשרטוטים היא אוטוקאד. יש גם מתחרות כמו דאטה-קאד וארק-פלוס שהן הרבה יותר זולות, ויש גם את ווקטור-וורקס היקרה.

אבל אוטוקאד היא הכי יקרה. עניין של ביקוש.. וגם יש לה הכי הרבה פורומים של תמיכה בה. כמו הפורום המעולה של אתר ארכיג'וב הישראלי. לכן היא הכי קלה בסופו של דבר.
 

המשרטט

משתמש רשום
הדמיות בתלת מימד
תוכנת שרטוט והדמיה נוספת שנכנסה חזק מאוד לשוק לאחרונה היא ה" טורבוקד " - זו תוכנה מאוד מאוד מקצועית , אינטואיטיבית ומאוד קלה ללימוד ולשימוש ביחס לאוטוקד ולתוכנות אחרות , היא עובדת בשקיפות מלאה כמעט עם כל התוכנות בתחום ( בעיקר עם אוטוקד ) . נמיתן לעבוד עליה גם בדו מימד וגם בתלת מימד . החברה שמשווקת אותה בארץ נותנת לה תמיכה מלאה !!
הלינק הזה ייתן לך פרטים נוספים - http://www.turbocad.co.il/product.asp?id=21.

היא גם זולה מאוד יחסית לאוטוקד .

בהצלחה ..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  33  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה