יום צילומים במוסד ילדים

שמע

משתמש רשום
ערב טוב,

רציתי לשמוע מהצלמים כאן איך אמור לעבוד יום צילומים במוסד ילדים שמטרתו לקבל סט תמונות שישמשו להפקת חומרי תדמית על המקום:

1. האם כדאי לתזמן תמונות ולהעמיד תאורה וכו' או פשוט לזרום אם מה שקורה בשטח ולתפוס תמונות טובות.

2. כמה מקובל לשלם על יום כזה (8 שעות לפחות, מדובר במוסד עם כמה אגפים גדולים) ואיך מתמחרים. לפי שעות? לפי פרויקט?

תודה!
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
מבחינה שיווקית - תדמיתית הרבה יותר עדיף לצלם ילדים באופן טבעי, בלי העמדה.

אבל תגידו, איך כל הנושא הזה עובד מבחינה אתית?
מותר לצלם במוסד את מי שרוצים בלי הסכמת ההורים?
 

דוד דנברג

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
1. גם כשזורמים בשטח, בשביל לקבל תוצאות טובות צריך קודם כל תאורה טובה, אפשר וכדאי לבוא עם ספידלייטס ולהתנייד איתם לפי הצורך, לפעמים מילוי מול חלון הוא משמעותי, ובכל אופן לבק לייט זה מעולה ...
בצילום כזה צריך שהתמונות ישדרו טבעיות, שידברו ... צריך לראות בהם הבעות פנים והווי. בשביל תוצאה כזאת צריך זמן ! ילדים בהתחלה מתרגשים וצריכים את הזמן בשביל להתעלם מהמצלמה ...
צילום בתנועה או תוך כדי עיסוק יתנו את התוצאה הטובה ביותר
2. מתמחרים לפי יום צילום עם הגבלת שעות, כי לפי פרוייקט זה לעולם לא נגמר (בעבודה עם מוסדות), תמיד יש חורים להשלים וכשזה ללא תוספת תשלום זה נורא.
יום צילום תלוי בך, ברמת הצילום וב ... שיקולים שלך ...
דבר כזה מתחיל מ-1500

בהצלחה :)
 

שמע

משתמש רשום
נכתב ע"י גלבוע;1192412:
אבל תגידו, איך כל הנושא הזה עובד מבחינה אתית?
מותר לצלם במוסד את מי שרוצים בלי הסכמת ההורים?

דואגים להסכמות הורים.
שלחנו טופס בקשה לאישור לכלל ההורים ויש לנו רשימה ברורה של כל מי שאישר.
דבר כזה הוא חובה בכל מוסד, בפרט כשמדובר במוסדות חינו"מ שמצלמים הרבה פעילות עבור אתרים, פרוספקטים וכד', לא תמיד הצילומים מתוכננים מראש, וכך אנחנו תמיד יודעים במי אפשר להתרכז ועל מי פשוט לדלג.
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מהכרות בנושא וליווי של כמה ימי צילומים כאלו,
דבר ראשון תכיני הרבה כח, כמובן חובה להכין את הצוות מראש (רבות שלובשות פאה באות ליוםיום עם ברט/מטפחת הרבה יותר קל להן בשטח עם הילדים, ובצילומים זה ממש לא משהו..)
כמובן לארגן אישורי הורים מראש ולהודיע לצוות אילו ילדים יוצאים אתכם לצילומים בחדרים וכו'
ממליצה מאאאאד לקנות מכנס / חולצה / חצאית גרבים בסיסיים בכמה מידות לבנים ולבנות אפילו הכי פשוטים צבע חלק בבאזר או להביא מהבית, כי מאד חבל יהיה שצילמו ילד וההבעה והכל יצא מושלם ורק הבגד של הילד ירחם ה'... חולצת פולו חלקה לבנה או כל גוון רגוע אחר תראה תמיד מעולה עם כל עיצוב שתרצי בעתיד עם התמונות.
ביום צילומים אחרון שעשינו את זה היה פשוט תענוג! הלבשנו לכל ילד מכנס חולצה וכיפה חדשים ולא היה צורך להתמודד עם דבר שמאד תיסכל בימי צילומים קודמים בגדים מחוררים מקומטים...
עוד מונמלץ להביא ממתקים לא מלכלכים כמובן לצ'פר תילדים ועוד יותר מומלץ איזה עוגה לצוות שישתף מקסימום פעולה, כי זה בתכלס מפריע להן בעבודתן ומוציא את כל הקבוצה מהריכוז לגמרי!
וכמובן, לצלם כמה שיותר טבעי בפעילות הכי שימושי בסופו של דבר!
תכיני מראש רשימת חפצים אביזרים שיועילו לך לצילומים רכזי אותם כמה שניתן זמינים והכיני מסלול בו תעברו לפי סוג הפעילות באותו יום.
הצלחות!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה